1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige van jullie krijgen een mailtje als de Xbox 360 is verzonden van het repaircentre, hoezo krijg je die? Ik heb iig geen mailtje ontvangen dat de 360 aan is gekomen in dld terwijl UPS tracknummer gewoon zegt van wel.
     
  2. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dit heb ik ook maar geen bevestigingsmailtje........
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Kut bedrijf... die 360 die vandaag binne kwam doet het niet eens... de hele tijd unreadable disc, echt ik heb zo'n spijtdat ik m'n 360 heb opgestuurd.... morgen maar direkt weer bellen
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds knap dat je het maar blijft volhouden :).
    Ik heb er totaal GEEN spijt van dat ik 'm heb verkocht.
    Ik was eigenlijk alleen maar aan het wachten op Halo 3, maar dat boeit me niet meer zo eigenlijk.
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    die van mij is na 3 weken eindelijk terug:D
    Tis een nieuwe trouwens en hij doet het tot nu toe perfect.
    Duurde wel lang mja ben blij dat ie er weer is:)
     
  6. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook aflopen zaterdag overleden en nu uit 'logeren' in Duitsland. _0/
    Ik moet zeggen dat dit soort forums niet echt opbeurend zijn. Ik ben dan ook niet van plan om een langdurige relatie op te bouwen met UPS en/of de MS helpdesk.
    Als ik een opgeknapt lijk krijg neem ik daar dus geen genoegen mee. Juridisch gezien sta je (volgens een bevriende jurist) volledig in je recht om je eigen gerepareerde en goed werkende 360 terug te eisen en als dat niet mogelijk is om een compleet nieuwe te eisen. Zijn advies was dan ook om hem direct een aangetekende brief te laten sturen als ik niet mijn eigen of een hagelnieuwe 360 terugkrijg. Ik denk dat ik dat ook maar doe, al is het alleen maar om niet je rechten (garantietermijnen) te verliezen als degene die je opgestuurd krijgt ook na verloop van tijd weer die gevreesde rode lichten geeft :'-(

    Een week voorbij...... en ik begin nu echt ernstig ontwenningsverschijnselen te krijgen :x
     
  7. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een VRAAG:)
    ik head laatst Oblivion besteld bij de Nedgame, voor maar 24 euro 2dehands.
    mooi op tijd gekregen met nog een leuk gratis extraatje, maar ik heb een probleem...
    Sinds vandaag doet de game nogal raar.
    Eerst waren het alleen extra lange laadshermen, maar nu loopt ie steeds vast!
    het laadbalkje komt ongeveer een paar mm, en dan stopt het, xbox knop werkt ook niet meer.
    Het gekke is dat er geen enkel lampje rood is in de ring of light.
    Is mijn 360 nou kapot, is het een soort oververhitting of ligt het aan oblivion?
    ik wil doorgamen:'-(:lol:
     
  8. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou proberen de cache van de harde schijf te legen. Google even om te vinden hoe je dat doet op de Xbox 360, en dan denk ik dat je probleem verholpen is :)
     
  9. Dieter

    Dieter Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou deze morgend lost planet spelen en zeer vreemd het liep vast terwijl hij een filmpje aant spelen was mmm raar,ik zet de power off en on en probeeer het nog is liep hij terug vast in het filmpje als ik op continue drukte, daarna ging ik het voor de laatste keer proberen en toen liep het al vast als die ronde xbox 360 intro komt zo mee die bal met een X in :confused: is mijn xbox 360 stuk? ik hoop hetn iet khoop dat jullie mij kunne helpen
     
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Precies aphrodite, ik heb ook zo'n gevoel dat ie weer over 3 maanden het niet meer doet :confused:
     
  11. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, je kan de MS helpdesk gaan bellen; ging bij mij precies hetzelfde. Of je kan wachten tot je de driekwart rode ring krijgt, maar als ik het zo hoor duurt dat niet lang meer.....:'-(
     
  12. Dieter

    Dieter Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    en ben ik dan al mijn save games kwijt?damm ik ben hier nu wel deprisief van geworden waarom moet die nou net gebeuren:'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Of wachten op volgende Xbox 360 update. Maa rik vraag me af waarom er sommige zolang moeten wachten op hun Xbox 360 als die vastgelopen is geweest. Sommige wachten 8 weken. Heb zelf gehoord van iemand dat zijn vriend 5 maanden heeft moeten wachten. Sterk bezig daar. :confused:
     
  14. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    dit gooit de schijf toch niet leeg?
    heb gevonden hoe het moet
    1. Start je xbox360 op d.m.v. je controller.
    2. Zodra het xbox360 logo verschijnt houdt je de 'A' knop in.
    3. Zodra het 'Bethesda' logo verschijnd zal je cache geleegd moeten zijn.
    maar hou ik mijn savegames??
     
  15. Appelkruimel

    Appelkruimel Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Je houdt al je saves en je houdt al je data gewoon. Hij formatteert hem niet he, hij maakt alleen de cache (het "wisselgeheugen") even leeg, waarna het weer veilig vol kan om gebruikt te worden. Alle bestanden blijven iig staan en je verliest geen saves :)
     
  16. Fant

    Fant De opperfant

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, ga ik gelijk proberen :D
    heel erg bedankt appelkruimel
     
  17. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Joepie ik heb ook 3 rode ringen.. YEAH !! :mad:.

    Ben 2 weken bezig geweest me kamer te verbouwen.. schilderen van muren, nieuwe meubels, eindelijk een hd tv gekocht.. alles klaar in me kamer, sluit me xbox aan.. DOOD.

    Naja dood. Ik krijg alleen het logo te zien en dan crasht ie behoorlijk. Nu wil die niet eens meer aan. 3 Rode lampjes als resultaat. Het zijn de lampjes 2, 3 en 4. Ik zou niet weten wat daarvan de error is. Dus dat word opsturen.

    Nu heb ik (waarschijnlijk een hele domme) een vraag. Moet je je aankoop bon erbij hebben als je hem op wil sturen? Of kunnen ze doormiddel van andere codes (die lange op de xbox zelf) zien wanneer die is gekocht?
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Die van mij is afgelopen zaterdag overleden en heb toen dus ook microsoft gebeld. Ze hebben toen niks gezegd over het meesturen van de kassabon. Is trouwens sowieso niet relevant, want je hebt 2 jaar garantie en de 360 is nu pas ruim een jaar op de markt.
     
  19. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja dat is waar ook. Bedankt voor je reply, dan gaat ik morgen eens bellen met de collegas van bill.

    Gecondoleerd trouwens.

    Edit:
    BTw hoe zit het eigenlijk...krijg je een gerepareerd terug van iemand anders... je eigen xbox.. of sturen ze een nieuwe?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle drie zijn mogelijk.
    Ik kreeg zelf een splinter nieuwe en die doet het nog steeds.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina