1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik kreeg een gerepareerde terug die een maandje ouder was dan degene die ik had opgestuurd. Kan er persoonlijk niet mee zitten want degene die ik terug heb gekregen was verder in prima staat en tot op heden doe hij het nog goed.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan veel beter naar je memory gaan, en dan Y X X RB LB X X. Dit wist al je patches en cache geheugen.
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best ernstig dat je elke dag moet denken aan de console die elk moment stuk kan gaan...
    Ik heb nog steeds geen spijt van de verkoop van mijn 360.
     
  4. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: een vrouw bij microsoft zei dat het labeltje in de bus wordt gegooit en op dat labeltje staat het nummer van ups<< kan dat kloppen of heb ik het fout.

    mijn 360 is verrot terwijl ik hem nog maar een jaar heb en heb een ps2 die 6 jaar oud is nog steeds goed doet
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ aphrodite

    Blijkbaar heb je wel spijt want op elke pagina staan minstens 3 posts van je over het feit dat je je 360 hebt verkocht en er totaal geen spijt van hebt. Het is verdomd kut voor je dat je 360 vaak kapot is gegaan ( ik zelf heb er ook last van) Maar het begint wel een beetje irritant te worden dat er steeds weer vermeld moet worden dat jij het helemaal gehad hebt met dat ding (i know the feeling).

    @final fantasy

    ja er staat op dat customer reciepe zo'n pictogram met een nummer. Dat is het nummer van jou dichtsbijzijnde UPS center. Als je daar naar opbelt kun je een afspraak maken.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  6. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    @final fantasy

    ja er staat op dat customer reciepe zo'n pictogram met een nummer. Dat is het nummer van jou dichtsbijzijnde UPS center. Als je daar naar opbelt kun je een afspraak maken.[/QUOTE]


    yo tnx voor de info:b:
     
  7. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig is de UPS stukken vriendelijker dan MS service :).
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik denk er echt niet aan. Mocht ie stuk zijn dan is dat heel jammer, maar MS heeft wat dat betreft een uitstekende service.
     
  9. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik ga er maar vanuit dat als ik me 360 van de week koop dat ie en keer kapot gaat, kost het me dan geld ofzo om hem op te sturen of niet?
     
  10. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    En jawel,

    UPS is langsgeweest en ik heb maar een week hoeven wachten....:thumbs:
    maandag verstuurd en maandag een nieuwe.......MAAARRRR, productiedatum is 28-10-2005 :mad: Veel ouder als mijn eigen 360 uit april 2006.
    Kijken hoe lang deze het uithoudt (ga hem zo aansluiten) en in de tussentijd een briefje pennen dat ik de snelheid super vind, maar niet zit te wachten op een oud opgeknapt barrel wat misschien al 2 keer zoveel uur heeft aangestaan als mijn eigen 360. Maar ik houd deze wel als onderpand *)
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik zelf geen last van :thumbs:
    BTW, je XBL profiel bestaat nog steeds.
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er in ieder geval niets meer mee.
    M$ heeft het ook per direct geannuleerd.
     
  14. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
  15. veteran

    veteran TeamElite

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 vandaag ook weer terug gekregen :)
    Vorige week woensdag verstuurd en vandaag terug!!!
    echt supersnel.


    Dit apparaatje heb ik er ook op zitten nu,werkt perfect een hoop dat ie nu een beetje heel blijft!
     
  16. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    dus die kopen en hij loopt minder vast?
     
  17. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht, laat ik weer eens PGR3 spelen. Nou, 't was weer erg leuk, tot op een zeker moment het hele spel begint te trippen!!! In het begin zag het er nog wel even geinig uit, maar daarna had ik het wel gehad... Dus ik me 360 uitzetten, weer opnieuw het spel opstarten, want enkel naar het menu gaan werkten niet, want dan hield ik het probleem. Maar nadat ik weer begon te spelen , naja, je voelt de bui al hangen:p hij begon weer te trippen! Dus vandaag probeerde ik het nogmaals, maar tevergeefs, want hij doet het nog steeds niet.Daarmee valt dus niet te racen, want er verschijnen uit het niks muren op de weg enzo... Ik heb een paar filmpjes gemaakt van hoe het er uit ziet. Zou iemand weten wat ik hier aan kan doen?




    Filmpjes van trippende PGR 3

    http://www.youtube.com/watch?v=f8hj6tuGQBw

    http://www.youtube.com/watch?v=DdMd5UqkPIQ

    http://www.youtube.com/watch?v=VGRLq8kJ3-8

    http://www.youtube.com/watch?v=Y_iWS3pwLYA
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dit probleem had ik ook toen ik nog PGR 3 had. Het vreemde was echter dat hij het wel gewoon goed deed in een andere xbox.
    Zodra ik de disc er uithaalde en opnieuw indeed was het probleem trouwens weer verdwenen.
     
  19. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nog meer games die daar ook last van hebben, of is PGR het enige spel ?

    Probeer ook eens van een vriend(in) een ander spel te lenen die heftig gebruikt maakt van de hardware (Gears of War ofzo) en kijk eens wat daarmee gebeurd...

    Zover ik weet kan het maar een paar dingen betekenen:
    • Cache is corrupt
    • GPU (grafische chip) raakt overhit/is defect
    • RAM (werkgeheugen) raakt overhit/is defect

    Probeer bovenstaande dus eens uit, maar ik heb een vermoeden dat je binnenkort de helpdesk kan bellen voor reparatie...

    Je zou ook eens kunnen proberen de cache (ruimte op je HD met tijdelijke bestanden) te legen.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2007
  20. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik begrijp eigenlijk niet dat je sowieso zoiets accepteert. Ik zou een gelijkwaaridg product willen, geen product wat al maanden ouder is. :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina