1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik denk helemaal niemand. Je zult gewoon moeten wachten tot je aan de beurt bent. Misschien erg zuur, maar blijven bellen gaat je niet helpen ben ik bang. =(
     
  2. VersuZ112

    VersuZ112 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je reactie, misschien ga ik maar gewoon naar de ombudsman:)
     
  3. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    idd niet echt slim om er een spel in te laten zitten. laten we maar zeggen dat het druk was en er wat haast bij was :D...

    maar ik heb premium en mij werd verzocht om de hdd er niet bij te geven!
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Denk eerlijk gezegd dat je daar ook niet veel kans maakt, tenzij je het probleem samen met honderden andere bezitters van een defecte xbox doet.

    Daarnaast, 2 weken is in principe toch wel te overzien? Ik heb eens 8 weken op de reparatie van mijn monitor moeten wachten. :{

    Je krijgt waarschijnlijk een refurbished model, misschien dat ze op het moment te weinig voorraad hebben. Gewoon nog even wachten dus. :):
     
  5. VersuZ112

    VersuZ112 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Das nou zo gek de ene medewerker zegt dat hij per ongeluk al verzonden is met de Deutsche Post terwijl de ander zegt dat er nog niks onderweg is.
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heel vreemd. Ze zullen waarschijnlijk een case aangemaakt hebben waarin je klacht is omschreven. Daar houden ze ook bij wat de status is. Misschien dat een medewerker niet goed heeft gekeken?
    Volgens mij zou je ook een tracking nummer moeten krijgen? Ik zou daar toch nog even naar vragen, kan misverstanden voorkomen. :)
     
  7. Mellow

    Mellow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Neh, 0110, memory (ram) error als ik xbox-scene mag geloven. Dus die HD hou ik lekker zelf.
     
  8. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een officiele klacht wil indienen moet je dat doen bij de consumentenautoriteit; de ombudsman is alleen burger tegen overheid. Overigens heb ik al een brief naar de juridische afdeling van MS gestuurd in A'dam zuidoost met de mededeling dat ik een linkje van dit forum (en die van hun eigen website) naar de consumentenautoriteit stuur en dat ik hoop en verwacht dat ze mijn klacht serieus gaan nemen. Een enkele klacht (dus niet honderden zoals iemand hierboven zei!) kan voor consumentautoriteit al genoeg reden zijn om een onderzoek te starten. :)
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste Xbox360 had ik gekocht op launchdag 2 dec 2005. Deze had het een half jaar volgehouden met uiteindelijk dezelfde fout als nu!|:- |:- :mad: Toen heb ik na 3,5 week een nieuwe (refurbished) gekregen (garantie).

    Nu heeft deze (2e) Xbox360 WEER hetzelfde probleem na een half jaar te hebben gebruikt!|:- :mad: :'-(


    MFR Date : 2005-10-26
    Error code : 0102
    Signaal RoF : 3 x red flashing light
    Probleem omschrijving :


    Na een aantal dagen niet de xbox aan te hebben gespeeld, wou ik vanavond eens CoD3 gaan spelen. Xbox ging aan, beeld werd zwart na 2 min., Xbox loopt vast en ''digitale ruis'' (nog erger en meer dan dit hieronder) op mn LCD. Later de 3 rode kwadranten van de RoL en nooit nix geen beeld meer.
    [​IMG]

    Wordt weer MS bellen...


    Sections 1, 3, and 4 are flashing red
    - General Hardware Failure
    / \
    \ /


    0102 unknown error - littereally means the console does not know what is wrong. possibly a short or cold solder joint somewhere (2 reports of people repairing this, one was removing moisture build up inside the console, the other used a hot-air rework to reflow the BGA Ram chips)
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  10. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds ge-etter met mijn laser denk ik. Handig om hem ook op te sturen? Wat ik alleen wel afvraag, krijg je een niewue Xbox 360 thuis gestuurd met neiuwe garantie of wat..?
     
  11. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe snel krijg je eigenlijk een mailtje dat je 360 in duitsland is aangekomen.

    de mijne is sinds maandag weg en heb nog geen mail gehad dat i is aangekomen.:mad:
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inmiddels al terug, en nog steeds geen email ;) , daar hoef je dus niet op te wachten
     
  13. scooby doo

    scooby doo Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet :mad: op jezelf zijn alles is te volgen via ups ga naar hun site en ga naar traceren vul je trackingnr in ga akkoord met voorwaarden en thadaa :eek:
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zodra je het mailtje krijgt voor ontvangst... krijg je enkele uren erna dat ie weer retour is... best vaag eigenlijk ;).
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gisteren een nieuwe xbox 360 ontvangen van microsoft. Was een gerepareerd model, maar maakt me niet uit. Hij is in ieder geval een stuk stiller dan de vorige. En aangezien mijn xbox dinsdag is verstuurd en ik vrijdag dus alweer een andere had, hebben ze het best snel afgehandeld.

    Echter 1 probleem. Alles doet het op zich prima, afgezien van het feit dat deze xbox gears of war niet meer wil afspelen. Mijn vorige xbox 360 was kapot gegaan terwijl ik gears of war speelde. Ik heb ook nog steeds mijn oude HDD, deze hoefde ik niet op te sturen. Wellicht dat dit er iets mee te maken heeft.

    Andere spellen speelt hij gewoon goed af, maar gears of war niet. Heb twee exemplaren van het spel geprobeerd, maar bij allebei dezelfde foutmelding "stop deze game in een xbox 360". Iemand enig idee wat zou kunnen helpen?
     
  16. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het eens zonder je hdd, heb je ook dan die error dan ligt het zowiezo niet aan je hdd.
     
  17. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox360 is vandaag voor de tweede maal gestorven. Hopen dat de reperatie net zo snel gaat als de eerste keer, was hem precies drie dagen kwijt_O_ . Ondanks deze tweede maal opsturen blijf ik het een zeer tof aparaat vinden. :thumbs:
     
  18. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand aub efjes antworoden voordat ik weer financieel mis heb geshoten ^^
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0

    Wees ff niet zo lui en lees.
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Geprobeerd, maar hetzelfde probleem....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina