1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.681
    Leuk Bevonden:
    17.883
    Yo boyz, klopt het dat de Hitachi drive elke keer een geluid maakt als je de 360 opstart?
     
  2. mcphisto 1974

    mcphisto 1974 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Verleden week vertelde de man van de UPS mij nog dat het om tientallen per dag ging (en dat alleen in Nederland). reken maar uit...
     
  3. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    NVT
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  4. boatfreak

    boatfreak Guest

    Sorry als ik opdringerig overkom... Maar had nog geen antwoord gehad.
     
  5. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ging het bij mijn eerste 360 ook. Ik schrok me dood, heb hem een tijdje uitgezet en later deed hij het weer. Voor 2 week... :{
     
  6. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat e niet eens om te aantallen, het gaat me om hoe Microsoft te werk gaat met defecte 360's. Zo lees ik alleen maar dat mensen andere 360's meekrijgen en dat je pas na 3 kapotte een nieuwe krijgt... Dat komt over alsof Microsoft zelf ook met de handen in het haar zit en er geen structurele oplossing is, of dat ze wellicht niet eens weten wat er echt mis is...
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag gebelt, en ik krijg nu gelijk een andere toegstuurd, en hoef niet te wachten tot die in Duitsland staat.

    Hopelijk doet deze het wel normaal, deze werd met de dag rotter.
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ..dus. Kijken hoelang het duurt.
     
  9. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hebben jullie je 360 verpakt? ik heb namelijk geen pluche, or whatever,
    hebben jullie suggesties?
     
  10. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon kranten gebruiken ofzo. Je moet er gewoon voor zorgen dat je 360 in een doos zit en dat ie daar niet in kan bewegen. Als je ermee schud moet je dus niet hebben dat die 360 alle kanten op knalt.
     
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Aan de andere kant, waarom goed inpakken. Kapot is hij toch al.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Misschien omdat ze je anders aansprakelijk stellen omdat je onvoorzichtig met de xbox bent omgegaan? En dat er verwijtbare schade is ontstaan? ;)
     
  13. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waardeloze Service Microsoft

    Ik heb gebeld naar XBOX Support omdat mijn console nu al 3 spellen gemold heeft, zeggen ze u wordt binnen een week terug gebeld. Week later nog niks, ik bel weer daarheen, ja u bent waarschijnlijk bewust niet terug gebeld omdat wij het een onzin verhaal vinden dat de console de spellen zou bekrassen.

    U kunt eventueel een andere klacht opgeven zodat wij hem na kunnen kijken, maar dan kijken wij naar de opgegeven klacht en dus niet naar het bekrassen en dus krijgt u hem waarschijnlijk in dezelfde staat terug|:- |:- |:-

    Wij kunnen geen consoles aannemen met de klacht van dat ie spellen bekrast want anders geven wij te kennen dat dit inderdaad mogelijk is.

    Ik heb nu een aangetekende brief naar het hoofdkantoor gestuurd van M$.
    Doen ze nu nog moeilijk dan moet ik er wellicht rechtsbijstand bij gaan halen want dit slaat nergens op. Ik heb 9 spellen waarvan 3 naar de klote. De rest durf ik geen eens meer te spelen:{ :{ :{

    Dat ik de spellen niet vergoed krijg kan ik met moeite nog mee leven, maar dat ze je geen eens serieus nemen vindt ik toch wel asociaal.
     
  14. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    najah, mijn thread is tot drie keer toe gewist (bedankt xbw\o/ ), maar kort samengevat heb ik vandaag 4x aan de lijn gehangen met microsoft support. Omdat mijn "gerepareerde" xbox (ik heb een nieuwe (oude???:confused: ) xbox gekregen, want de serie nummers komen niet overeen) die ik gister terug heb gekregen al twee GoW cd's heeft bekrast (twee, omdat ik bij de eerste zelf de schuld kreeg van de kras en dus gewoon een nieuwe heb gekocht). Heb ik alle raad van die aardappelen opgevolgd (andere plek, geen trillingen, weet ik veel wat allemaal) bekrast ie nog cd's. Dus ik kan ook niet meer gamen tenzij ik lekker alleen demo's en arcade games wil spelen. Wat kan hier aan gedaan worden?
     
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de namen noteren van de mensen waarmee je spreekt.
    Er zitten medewerkers bij die echt TE slecht zijn...
     
  16. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee:thumbs:

    Die onzin die die gasten soms uitkramen niet normaal, ze zeggen dat het komt door trillingen, maar hier komt de truc:)

    Ik heb de console van mijn broer (was 2 weken met vakantie:9 ) 2 weken op dezelfde plek neergezet, geen enkele kras te zien. Terwijl met mijn console Lost Planet na ongeveer 5 uur gamen al naar de klote was|:-

    En steeds dezelfde demo's gaat ook een beetje vervelen:9:9:9:9:9:9:9:9:9
     
  17. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met ene mark, leo, herman en man zonder naam gesproken. En die Leo was echt het toppunt, wat ik ook zei hij bleef maar herhalen: "sorry meneer, maar wij kunnen niks doen". Echt minkukkel.
     
  18. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht is het een idee om met de mensen die dit probleem hebben en lullig afgescheept worden met onzinantwoorden, gezamenlijk iets te doen.
    Want ik bedoel dit kan toch niet de bedoeling zijn van een garantieperiode die wettelijk verplicht is.
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn 360 is dinsdag aangekomen in duitsland (2e keer).

    Toen ik MS belde zei die kerel dat er iets ernstig mis is met de hardware van de 360. Hij werdt er zelf ook knetter gek van! Ik ben het met deze man eens...
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook de eerste stap gezet. Met de Xbox support aan de lijn gehangen. Die man scheen het probleem te herkennen en zette maar meteen een reperatie-order op. Het ging allemaal vrij snel. Maximaal 2 minuten met die man gesproken denk ik. Over ongeveer 2 dagen komt UPS de 360 ophalen en dan zou het een maximum van 15 werkdagen duren. We zullen zien _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina