1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jup, bij mij ging 't ook zo snel. De service van Microsoft heeft zich tegenover mij wel bewezen.
     
  2. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    oh nee he niet weer!!ik heb vandaag rainbow gespeeld en ik was lekker bezig...maar opeens zag ik iets raaars...er stond gewoon witte blokjes voor mijn tv scherm met een storend piepent geluid..''ik dacht ok kan gebeuren kan geen kwaad''.ik weer opnieuw starten...dan gebeurt het weer...en het gaat zo maaar door en door...dus ik heb even mijn xbox rust gegeven 3uurtjes...dus ik weer aan zetten...en nu doet het perfect...ik hoop dat ik dit niet weer zal meemaken(3 keeer afkloppen)wan mijn xbox is al eerder defect geraakt.MS moet echt iets gaan doen met die rare box die ze hebben.
     
  3. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was er ook alweer aan de hand met microsoft? Want als wij hetzelfde probleem hebben kan ik ook een reparatie-order krijgen.
     
  4. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox maandag laten ophalen maar heb nog steeds geen bericht gehad dat hij is gearriveerd in Duitsland. Zou ik me nu enigzins zorgen moeten gaan maken. De vorige die ik opstuurde was binnen 5 werkdagen al weer terug en deze doet er dus al meer dan 4 dagen over om daar te komen.

    Of zouden ze het daar zo druk hebben dat hij daar al een paar dagen staat maar nog niet is binnen gemeld :confused: .
    Nou ik wacht nog tot volgende week maandag en dan ook maar eens bellen met de Xbox support.
     
  5. I 4AG Leader I

    I 4AG Leader I 1 Shot 2 Kills

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen bericht gekregen of mijn kapotte xbox in Duitsland aangekomen was of niet. Je kan hem altijd nog opsporen met het verzendnummer.
     
  6. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens gehad zat ik mijn probleem uit teleggen, verbrekken ze de verbinding :lol:
    Ik heb alleen mensen gehad die gebrekkig Nederlands praten.
     
  7. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk niets dan goeds over, over de service van Microsoft. Ik belde ze op toen de xbox kapot ging, kreeg vervolgens na ongeveer 1 minuut een goed Nederlands sprekende medewerker aan de lijn. Hij noteerd/controleerd m'n gegevens en zegt dat 'ie een label zal mailen. Na ongeveer 3 uur het label ontvangen in m'n inbox. Toen de volgende (werk)dag (maandag) UPS gebeld, die waren na 2 uren aanwezig om de xbox op te halen. 3 dagen later kreeg ik mijn xbox terug, let wel, mijn eigen xbox, met alle saves e.d. er nog op, werkend en wel. Zo kan het dus ook!
     
  8. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is mijn tweede 360 ook overleden! :mad:

    Dus heb ik weer de helpdesk gebeld.
    Net als de eerste keer hele vriendelijke goed verstaanbare man, Label is inmiddels via e-mail binnen, 360 zit al in een doos zo meteen even het label
    op de doos plakken en morgen de kapotte 360 mee naar mijn werk waar ik als eerste UPS ga bellen om hem op te laten halen en dan eens kijken hoe lang het duurt voordat ik 360 nummer 3 binnen heb.
    Ik hou jullie op de hoogte.

    Het is allemaal erg vervelend maar over de service van Microsoft heb ik nog niets te klagen.
     
  9. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik een dvd kijk op mijn 360 loopt hij na een aantal minuten vast. Ik heb geen afstandsbediening om de dvd speler. Is deze nodig om dvd's te kijken op de xbox360 of kan je ook zonder 'dvd ab' kunnen kijken?
     
  10. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn Xbox heeft als status teruggezonden naar verzender:

    FRANKFURT,
    DE 02/12/2007 11:03 A.M. DELIVERY
    02/12/2007 6:52 A.M. OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 02/10/2007 6:03 A.M. ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 02/10/2007 2:47 A.M. DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 02/09/2007 2:38 P.M. PICKUP SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 02/07/2007 12:54 P.M. RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 02/06/2007 10:27 P.M. BILLING INFORMATION RECEIVED


    Ik neem aan dat ik hem deze week kan verwachten ?
     
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu is ie daar, en is het afwachten wanneer hun een ander toesturen. Soms een paar dagen, soms een aantal weken.
     
  12. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Met microsoft? Ik neem aan dat je bedoeld met de 360? De 360 had 1 rood licht rechtsonder in de circle of light.

    Mijn 360 is vandaag opgehaald. Is een paar dagen later geworden omdat vrijdag de UPS site niet goed werkte, kon geen label van de site afhalen door 1 of andere technische storing.

    Is de kans trouwens groot dat ik een andere 360 terug krijg, of hebben de meesten gewoon hun eigen 360 terug gekregen?
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij werd verteld dat ik een gerepareerde terug zou krijgen. Kan er nog steeds niet over uit....binnenkort (ook 15 werkdagen) krijg ik m'n derde 360.
    Wel balen zonder...
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook de enquête aanvullen? Ik heb al een keer gestemd maar het gemiddelde zal nu wel veeeel hoger liggen qua defecte 360's!

    Ik wacht nu trouwens al precies een week totdat mn box weer terug is.

    //EDIT;

    10 min. terug is mn 360 weer teruggebracht! Mooi snelle service! Ga em nu weer aansluiten...
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  15. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Vanmorgen UPS gebeld om mijn kopotte 360 op te laten halen en vanmiddag rond drie uur stonden ze voor de deur.:thumbs:

    Nu maar hopen dat nr 3 snel heb want ik begin al ontwennings verschijnselen te krijgen.|:-
     
  16. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Ik heb op geen gestemd omdat ik dacht dat m'n xbox na een jaar al wel het eeuwige leven zou hebben. Maar nu is de eerste dus toch al gesneuveld.
     
  17. pingu33

    pingu33 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo laatst is er wat doorgebrand in mijn 360 en is hij dus kapot :), ik heb mijne al sinds de launch maar een vriend van mij heeft hem opengemaakt om te kijken misschien was dat heel dom want nu is die garantiezegel eraf kan ik het toch nog proberen om mijn 360 op te sturen naar MS of heeft het geen zin meer :mad:.

    Edit: Er is geen modchip of wat dan ook geinstalleerd.

    Alvast bedankt :);)
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  18. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een domme actie was :eek:
     
  19. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Das nie so clever................garantie verloopt bij verbreken zegel.=(
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook! Nu al mn 3e...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina