1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom|:-
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dat is niet handig, waarschijnijk is je garantie vervallen en zul je dus zelf voor de kosten van reparatie moeten opdraaien.


    Ik heb mijn xbox nu een paar weken, en hij staat rechtop.
    Steeds branden de bovenste lichtjes van de ring of light om en om. Terwijl in het begin alleen de linker continue brandde.
    Er zit geen logica in, de ene keer brandt de linker een minuut en dan de rechter 10 seconden, een andere keer brandt de linker 10 seconden en de rechter ook.

    Iemand enig idee wat dit voor betekenis heeft? In de manual staat dat er een intern probleem is? Kan het me bijna niet voorstellen na 3 weken gebruik. :{
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat zodra voor iedereen de garantie voorbij is! Ze blijven maar kapot gaan namelijk...
     
  4. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Lul jij nou toch eens keer niet zo dom en negatief, jij hebt hem weg gedaan OK jouw goed recht........................zoek dan ook lekker een ander forum of zo.


    BTW we hebben 2 jaar garantie dus, wat dat betreft kunnen we wel ff vooruit
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik zelf ook benieuwd naar.
    Ik heb nu een Xbox 360 van Mei '06 en mijn vorige was van Oktober '05.
    Ik ben benieuwd hoe het dan zit met mijn garantie begint die nou bij Mei '06 of niet?
    Als die na die twee jaar kapot gaat koop ik wel een Core :D
    En de garantie vervalt bij mij al in December.

    Doe even rustig ja!!
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij zegt hier niets verkeerd. Dus je hoeft niet zo'n toon tegen hem aan te slaan. =(

    Ik zit inmiddels al aan m'n 3e Xbox 360, en moet er niet aan denken dat als hij straks buiten de garantie kapot gaat, er kosten in rekening zullen worden gebracht. Dat er buiten de garantie kosten in rekening worden gebracht is natuurlijk niet meer dan logisch. Alleen gaan sommige 360's op de meest rare momenten kapot, door een update of zo. Een update welke je 'verplicht' bent om te installeren om gebruik te kunnen blijven maken van je Live Gold abonnement.

    Door die twee defecte 360's heb ik nog maar weinig vertrouwen in het apparaat. Bij elk piepje of kraakje dat ik nu hoor, vrees ik het ergste. Zodra er een system update is, houd ik m'n hart vast of ie niet weer kapot gaat. Mocht m'n huidige 360 onverhoopt kapot gaan, laat ik hem repareren, en daarna verkoop ik hem.
     
  7. jenamu6

    jenamu6 Active Member

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    OK sorry, was vroeg en ik was pissig(trein)

    Ik ben ook wel bang dat ie kapot gaat, maar 2 jaar is een lange tijd en die zit ik wel uit (waarschijnlijk komt er toch snel een goede versie op de markt, zonder productie fouten)

    De mijne doet het gelukkig nog, maar als hij kapot zou zijn zou ik echt wel contact opnemen met iets van TROS radar ofzo.

    Als alle gedupeerden zich verenigen en het komt op TV, dan gaat M$ er echt wel wat aan moeten doen.
     
  8. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Update nr 2:

    Weinig nieuws vandaag volgens UPS tracking is mijn kapotte 360 vanmorgen om 9:54 uur afgeleverd bij het service centre.
    Dus dat kan niet veel sneller denk ik.

    Nu afwachten hoe snel hij terug is
     
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik baal nu zo erg. Op zich nette service, binnen 8 dagen een andere 360. Maar ik was niet thuis. Morgen komen ze weer.. en ben ik weer niet. Kan ook niet bellen naar UPS, tot 18.00 zijn de lijnen open. Nu maar hopen dat ze zaterdag bezorgen (iemand die dit weet?). Anders moet ik nog tot maandag wachten...:mad: :'-(
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Of je hangt een briefje op dat ze het bij de buren kunnen leveren?
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier wordt volgens mij iedereen moe van, heb jij echt niets beters te doen? Ok, je bent blij dat je van je 360 af bent, en dat heeft iedereen al lang begrepen....
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Vandaag m'n 360 teruggehad, precies een week weggeweest. Alleen jammer dat het USB klepje op de faceplate afgebroken is. Gelukkig sturen ze me een nieuwe faceplate op.
     
  13. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig heb ik drie weken geleden een kapotte xbox zonder USB klepje opgestuurd. Ik kreeg er toen een met klepje terug. *)
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het klepje zat er wel bij, alleen hij viel eraf zodra ik hem uit het plastic haalde.
     
  15. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is er een XBOX 360 gebracht, niet de vertrouwde box die had gekocht, maar een ouder model, een van de eersten uit 2005. Ik had natuurlijk al gelezen dat ik dat kon verwachten...

    Maar ik merk niet echt een verschil qua geluid. Dus, maar afwachten hoe lang hij het blijft doen.

    Ik vind het wel vreemd dat er geen brief bij zit waarin word uitgelegd dat je een ouder model hebt weer gekregen, vind het een rare manier van doen.
     
  16. Goosfraba NL

    Goosfraba NL Gefrustreerd

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand eigenlijk al contact opgenomen met TROS Radar? Ik denk steds van, iemand zal het al wel gedaan hebben. Misschien moeten we inderdaad even een actie opzetten om hier groter nieuws van te hebben. Grote bedrijven doen natuurlijk vaak pas echt iets om ons tegemoet te komen wanneer er slechte publiciteit is. Misschien een admin of mod die iets kan opzetten?

    EDIT: Kijk, het is toch fijn dat als je 360 om de 4 maand dood gaat, je er een terug krijgt (liefst je eigen!) met 1000 Microsoft Points om het weer goed te maken. ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2007
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb net ook mijn 360 terug gehad.
    Hij is een maandje nieuwer dan die ik heb verstuurd.
    Heeft precies 7 dagen geduurd vanaf verzending.

    Er zit wel een plasticje over die dvd drive,zoals je hem ook krijgt als je hem nieuw koopt.Is het een nieuwe of gebeurt wel vaker?

    Al met een keurige service hoor.
    Mits de 360 werkt natuurlijk want dat hem ik nog niet geprobeerd hehe.

    Angelo
     
  18. Mick34

    Mick34 Active Member

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds gister blijft me 360 na +- 3 kwartier spelen hangen... er zit een intercooler op maar is het nu een kwestie van tijd voordat ik de ring of death krijg? ( ik speel trouwens saints row en ik heb me 360 nu een maand)
     
  19. Gollem

    Gollem Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat plastiekje op de dvd la heeben ze speciaal iemand voor aangenomen volgens mij, die zit op elke 360 die het repair center verlaat...:+
     
  20. DanMan nr1

    DanMan nr1 Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Update:

    Vandaag stond UPS bij mij voor de deur met de nieuwe xbox maar ik was op mijn werk.
    Wel snel hoor maandag opgestuurd en donderdag eerste aflever poging.

    Nou maar hopen dat ze hem morgen bij de buren afgeven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina