Wat service betreft zou Microsoft een voorbeeld moeten nemen aan Nintendo. Nintendo geeft je zo een nieuwe console/handheld als hij kapot is. M'n DS had 1 dode pixel en kreeg toch mooi een nieuwe Bij Sony moet je PSP er minimaal 3 hebben ofzo geloof ik. Ik vind het eigenlijk schandalig hoe M$ omgaat met haar klanten als ik dat zo hier lees. Ik vind het sowiezo diep triest dat bijna 40% van de consoles kapot gaat, dat mag toch gewoon niet gebeuren? En als dit wel gebeurd vind ik dat je direct een nieuwe moet krijgen als het een productiefout is, plus een gratis game ofzo voor al het gezeur. Moet Microsoft zn zaakjes maar beter op orde hebben.
bubu wrote: "k vind het een beetje schandalig dat je een hartstikke dure xbox 360 koopt, en als hij dan kapot gaat je gewoon een gerefurhbiste (ofzoiets) krijgt (dus eigenlijk 2e/3e/4e hands), beetje bullshit, ik denk dan bij mezelf controleer eerst de kapotte 360's of er niet meer gerotzooit is en zoniet gooi ze dan gewoon op de brandstappel en recycle die 360's, en stuur een nieuwe op.
maaja =P
nu zal ik wel weer maatschappelijke reacties krijgen =)"
Ben ik het volledig mee eens, als ik een tweedehans wil koop ik die wel voor -€100,- op ebay
Laatst bewerkt: 15 feb 2007