1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    dan hoop ik dat ze vandaag nog willen komen want morgen heb ik er geen tijd voor... anders word het weer vrijdag of anders na nieuwjaar... grrrrr
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn xbox is vandaag aangekomen bij MS. Hopen dat hij snel gerepareerd is.

    In verband met de feestdagen is kwam hij pas 3 dagen later aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  3. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0

    hoelang duurt het voordat het pakje daar is ?
     
  4. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat is niet waar hoor. Een handtekening op het eerste label met de UPS gegevens erop is zelfs niet verplicht aangezien dat alleen voor zendingen buiten Europa nodig is (i.v.m. douane). Het tweede label moet je wel laten tekenen door de chauffeur omdat dat het bewijs voor jezelf is. Er hoeft niets geknipt te worden (er staat ook niet voor niets op het eerste label "hier vouwen" in plaats van "hier knippen" ;)).

    Nee, ik geef die niet mee, hebben ze mij ook niet om gevraagd en zelf denk ik dat het niet handig is om de harde schijf erbij te doen. Ik bedoel, mijn gegevens staan daar toch op? Heeft MS niets mee te maken.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Toch heeft hij tegen ons gezegt dat het zo moest.

    En de hdd MOET mee, dat is een nieuwe regel. MS kreeg steeds last van dat het aan de hdd lag terwijl die niet meegegeven was.
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heeft hij het verkeerd gezegd ;) Ik verstuur voor m'n werk dagelijks pakketjes met UPS, TNT, etc. en een handtekening van de verzender, wij dus in dit geval, is alleen nodig voor zendingen buiten de EU. Maar goed, je tekent natuurlijk gewoon ook al is het niet nodig. Je hoeft alleen echt niets af te knippen van dat UPS verzendlabel. Het tweede papier laat je tekenen, dat is je bewijs.

    Over die hdd: het is wel een beetje vreemd dat ze (MS Support) het niet zeggen wanneer ik een reparatie aanvraag. Maar goed, mijn 360 doet het ook zonder hdd niet dus het lijkt mij logisch dat het daar niet aan ligt. Ik zal de support nog maar eens bellen om te vragen. UPS is nog niet langsgeweest dus ik kan nu nog het pakket openen.
     
  7. Fraggernaut

    Fraggernaut Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doet iedereen zo moeilijk over het feit dat je een refurbished console terug krijgt? De console die je opstuurt is toch ook niet meer nieuw?
    Als je een Xbox gloednieuw hebt en hij is gelijk kapot, dan ga je terug naar de winkel en krijg je een (nieuwe) nieuwe.
    Als je je Xbox gaat gebruiken en hij gaat op een gegeven moment kapot, dan spreek je dus over een gebruikte console die stuk is. Als je die opstuurt en je krijgt een andere gebruikte terug, dan is er toch niks aan de hand? (zolang die refurbished console het goed doet natuurlijk)...
     
  8. Creasy

    Creasy Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je die label eigenlijk plakken ? :9

    plakband over het hele label of alleen de zijkanten?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  9. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelvouwen zodat alleen het gedeelte met streepjescode zichtbaar is.
    Vervolgens hele label overplakken met doorzichtige (duh!) tape.

    Ik denk dat je makkelijk een refurbished console kan onderscheiden van een nieuwe. Had er zelf ook 1 teruggekregen vorige keer en deze maakte (zoals door anderen ook al gemeld) een raar rammelend geluid waneer je hem heen en weer schudde (los schroefje ofzo?)

    Bovendien zit achter je frontje een zilveren Microsoft-sticker. Deze was duidelijk losgeweest (beetje verfrummeld), het ijzeren frame aan de binnenkant bij de zijkanten bij het grijze plastic was ook niet echt netjes meer (verbogen). En er zaten duidelijk wat krassen op deze 360.

    Dus dat sommige mensen klagen dat ze een gebruike terugkrijgen kan ik begrijpen. Ik vind het ook niet erg netjes dat ik een gave console opstuur (ben nogal zuinig op mijn spulletjes, dus geen krasje niks) en ik krijg er een terug met krassen alsof het een oude LP was die bewerkt was met een mes.

    Erger nog, er zaten zelfs een paar koffievlekken achterop het frontje(!). Mischien een keer koffie over dat ding gevallen?

    Maar deze is dus ook retour vanwege 3 rode kerstlampjes en vanochtend na 5(!) dagen aangekomen in Duitsland. Hopelijk snel een andere terug die er wel een beetje netjes uitzien en het goed blijft doen.
     
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 5 dagen komen natuurlijk omdat zaterdag,zondag en 1e Kerstdag UPS niet echt werkt en het mogelijk is dat 2e Kerstdag men in Duitsland ook niet werkt.
     
  11. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, en daar doe je ook niks aan.
    Maar ik heb geloof ik altijd de pech dat er bij mij wat kapot gaat OF net voor mijn vakantie OF net voor feestdagen OF net als nu NET voor mijn vakantie EN NET voor de feestdagen :)

    Trouwens, bij UPS gaan ze gewoon door tijdens de feestdagen hoor... zolang het geen STANDAARD-pakketje (zoals de 360 verzonden wordt) is ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  12. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Een troost: je bent dus niet alleen :):
     
  13. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS net komen ophalen
    ik heb dat referentienummer op dat label geschreven naast mijn naam en adres(zal wel mogen zeker) en in zo'n doorzichtig zakje gestoken en bovenaan op de doos geplakt
    en de Hd heb ik ook meegegeven
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(:'-( Ik kreeg afgelopen vrijdag mijn op 5 december opgesturde xbox360 terug. Daarnet maakte de dvd drive een vreselijk geluid tijdens het gamen. Nu zijn alle discs unplayable.

    Net gebeld en moet hem weer opsturen, weer 3 weken geen 360 en geen kans op spoed/voorrang. |:-|:-

    Betuig hier je steun.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was er dan met je eerste kapoote xbox?
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Die liep gewoon steeds vast.
     
  17. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt wel het ergste- 4weken wachten nu terug de sh!t
    wat drive stak erin??
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een Hitachi, hij heeft het in totaal 2 uur gedaan.
    De 360 had een MRF van 30-09-2006, dus hij was nog erg nieuw (en stil).
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2006
  19. Jokr

    Jokr Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste Xbox opgestuurd rond 6 december (drie rode lampjes van de dood) en heb vandaag een nieuwe Xbox gekregen deze is echter wel van mei 2006. En deze loopt nu ineens de hele tijd vast. Na een paar minuten loopt ie gewoon vast en is het gedaan. Kan je dit oplossen?

    En er zat bij mij wel nog zo'n stickertje voor de dvd-lade. Betekent dat dan dat hij nieuw is?

    Lijkt me sterk namelijk, dat ik een nieuwe Xbox uit mei 2006 krijg.
     
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was het probleem van mijn 1e xbox. Vastlopers na een aantal minuten gamen zonder rode LED's. Heb toen gebeld en hem opgestuurd. Misschien heb je mijn 1e xbox wel en istie niet gerepareerd, die was van mei 2006. (Maar dat lijkt me sterk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina