1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 20 dec 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

  1. 1

    40,1%
  2. 2

    13,0%
  3. 3

    4,0%
  4. 4

    1,9%
  5. 5

    0,3%
  6. 6 of meer

    2,2%
  7. geen

    38,6%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    Ik heb ook een probleem met mijn Xbox 360. Ik heb hem al een aantal maand, en hij begint nu raar te doen. Na het starten van een bepaald spel/demo loopt de xbox vast, met een rare piep erbij door de speakers. Na het herstarten vd console krijg ik 4 rode lampjes... Ik heb al een aantal keer de AV-Kabel erin gedaan en eruit gehaald, de console omgedraaid what ever, hij blijft vastlopen. Ook maakt ie erg veel herrie vind ik zelf. Wat zou ik het beste kunnen doen?
     
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie de rode lampjes krijgt is dit meestal het einde

    best bellen naar de helpdesk
     
  3. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle 4 de lampjes betekent niets met de AV-Kabel? En dat krigjen van een nieuwe console/het laten repareren, hoe zit dat precies?
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb hetzelfde gehad. Helaas... dat wordt opsturen naar microsoft voor reparatie..
    Even nummer bellen wat in de start post staat.
     
  5. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... 3 rode lampjes = gare soldering bij de GPU. Door de temp veranderingen van elke keer dat je de xbox aan/uit zet gaan de soldeerpunten onder de grafische processor problemen geven (vanaf 1/2-2006 is 99% opgelost)

    ik heb een 3-leds-of-death xbox een tijd geleden ingeruild op een andere xbox en die een flinke behandeling met een heatgun gegeven (flink heter gestookt dan het filmpje op youtube!).. daar speel ik nu al weer zeker een week op \o/

    heb je al een andere videokabel geprobeerd? In de kabel zit een doorverbinding waarmee de xbox detecteerd of er een kabel in zit, misschien maakt die slecht contact...
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  6. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd ! :p nu maakt mijn xbox 360 al krasse op mijn discs :mad: ik heb hier thuiseen krassenverwijderaar maar niet voor diepe krassen.. weten jullie iets goed tegen diepe krassen , ik hoorde van staalwol :confused: maar is dat goed?
     
  7. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hhm, okee. En trouwens knipperen er 3 lampjes, 1,2 en 3:{
     
  8. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel, die rechtsonderin ook. en beide lampjes links...
     
  9. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het opsturen van zo'n ding, dan bel je eerst de helpdesk, die vraagt je wat uit te proberen waarna het nog steeds niet werkt, je krijgt een sticker opgestuurd die je op het pakket moet plakken die je vervolgens naar MS stuurt op je eigen verzendskosten?
     
  10. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Neej zei betalen dat,want het zit allemaal in de garantie en MS moet maar zorgen dat jij en ik gewoon een nieuwe krijgen.Ik stuur morgen ook me xbox op:'-( ,verveel me aardig zonder xbox360.
     
  11. Menn00

    Menn00 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien krijg ik nu opeens ook de Error E79 in beeld...

    Ik snap er echt niks meer van...
     
  12. Empfy

    Empfy Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    ik heb nu een dag of 4 RainBow six vegas, en op sommige punten in de multiplayer loopt hij vast, heel me console. ( niet in singleplayer )

    dashbord, cd er uithalen etc. ( gaat er wel uit maar heeft geen effect ) niks doet het behalve natuurlijk uit zetten.

    ik heb een tft scherm op mijn 360 staan de tft staad niet over de gaatjes aan de zijkand en krijgt dus volgens mij genoeg ventilatie, hij is op die plek ook niet warm, na mijn weten en zien zitten er ook geen krassen op de dvd
    ook wil het geluid in deze game blijven hangen. ( van 1 gun of zo, houd op als de ronde af is )

    dit probleem heb ik niet bij Gears of war. ( ik heb er geen bij GOW )

    Ik heb het premium paket dus met de extra harddisk en zo, maar als hij vraagt waar er opgeslagen moet worden ziet hij maar 1 harddisk ( want ik heb er nu toch 2? )

    xbox360:
    2006-08-22 mfr date
    staad dus op een burea en ligt.

    Greets Empfy
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Premium heeft maar één HDD
     
  14. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Waar moet ik heen bellen als ik nog steeds niet me xbox 360 na 3 weken terug heb?
    Want hij is al vanaf de 07-12-06 en nog niet terug.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ten eerste zou ik niet aanraden je LCD(tft)-scherm op je xbox te zetten. Maar dit is niet de oorzaak van het vastlopen. Omdat het alleen maar bij een spel gebeurt zou ik de disk van Rainbow Six Vegas controleren op vuil of beschadigingen. Probeer hem dan eventueel schoon te maken als hij vuil is.




    @grumpiestocean: Je moet gewoon naar de xbox klantenservice bellen.
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    of je kan broberen het spel in een andere 360 te spelen. als hij dan niet vastloopt dan licht het waarschijnlijk niet aan het spel.
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Een maat van mij heeft een probleem met zijn xbox. Hij krijgt hem niet meer aan.
    Hij krijgt de volgende foutmelding:
    "To play this disc, put it in an xbox 360 console"

    Iemand enig idee om het op te lossen?
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt i wel in het Dashboard?
    Of light het aan het spel?Dan moet je gewoon een andere game proberen.
     
  19. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan het spel (of aan verkeerde ombouw ;))
     
  20. Morninglight

    Morninglight RB6

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een veelvoorkomend probleem... ligt aan de buggy rb6 :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina