1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Major Bert

Major Bert Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb vandaag ook dat bericht gekregen... Heb tegelijkertijd een MU aangeschaft, want oblivion zal ik geen derde keer voor +70 uur lang spelen...

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus 10-6 is hij bij jou opgehaalt thuis? bij mij 19 juni dus ik kan nog wel effe wachten zeker:mad: ik begin het goed zat te worden 3 weken wachten tot ik hem weer heb zeker.

3. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die van mij ook vorige week vanwege dit probleem aangemeld. Ben benieuwd hoe die klinkt als ie weer terug is.

4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, hij kwam vanochtend vroeg al binnen :D

Mijn oude was gewoon van de launch. Die ik nu terug heb, is een hele nieuwe xbox, gemaakt 26-4-2006. Alle beschermingsfolietjes en stickertjes er nog op. Hij doet het iig weer prima. Ik heb ook een memorycard (Tao Tek :thumbs: )gekocht, voor als het nogmaals fout zou gaan, wat ik niet verwacht eigenlijk.

5. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Tao Tek? Waar vind ik die? Is die goedkoper dan de MS?

6. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, dat is de dude van wie ik hem heb overgekocht op Xbazar :D

Hij zal die post van jou wel grappig vinden denk ik :)

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lol :eek:

Vond het wel zo'n cheap chinees merkje :):

8. papa

papa papa

Leuk Bevonden:
    0

Heb hem ook vandaag binnen gekregen nieuw met de zelfde datum en hij was ook op de zelfde naar naar duitsland gegaan

beter eindelijk weer game

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is 20-6 aangekomen in frankfurt en nu staat er return to shipper als status..wanneer krijg ik hem dan ? weet iemand dat..

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het klote dat er in dit draadje ook wordt gediscuseerd over zendingen etc. Deze was toch bedoeld om de defecte 360's te posten? Als je nu een beeld wlit hebben van defecten kan je alles doorspitten!

(En ja ik weet dat ik geen modderator ben, maar moest het toch effe kwijt!)

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!

Op 21-06-06 hebben ze mijn xbox 360 ontvangen in Duitsland maar verder nog geen bericht gehad dat hij terugkomt ofzo. Heeft het zin om maandag ofzo te bellen en vragen of zij meer weten? Of weten ze dat toch niet.. 8)

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die man van UPS zei tegen mij dat je UPS niet hoeft te bellen omdat die het toch niet weten, je kan wel microsoft bellen. Die van mij is 20-6 in duitsland aangekomen maar ik heb ook nog niks gehoort verder:mad:

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is WEL het topic om in te discussieren over een defecte 360 en het opsturen daarvan? Ik heb een vraag daarover namelijk!

14. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of UPS ook op zaterdag bezorgt? want ik heb net een mailtje gehad dat ik hem in 2 tot 5 dagen krijg.

15. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idem bro,
    maar ik betwijfel het... Achja, ben al lang blij dat ik eindelijk dat mailtje heb. Die paar daagjes maken nu niet zo veel meer uit:cool:

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb effe op internet gekeken maar ze bezorgen alleen maandag tot en met vrijdag, dan maar maandag_O_ , hopelijk krijgen we een nieuwe van april of mei ofzo:9

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja bij gebrek aan antwoord of er een apart topic voor was, dan maar hier:
    Als mijn 360 een spel kapot heeft gemaakt doordat de DVD speler krassen heeft gegeven, kan ik ze dan ook gewoon bellen en moet ik dan de beschadigde game erbij doen en krijg ik deze dan nieuw terug? Of hoe zit dat?

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    MFR Date : 2005-10-10
    Error code : n/a
    Signaal RoF : LED 1, 3 en 4 zijn rood.
    Probleem omschrijving : Volgens de tip in de startpost geeft ie de code 0102 aan en dit is een onbekend probleem. Mijn xbox start niet meer op, soms komt het X360 logo in beeld maar dan freezed het scherm en word het scherm zwart. Al ik er een game erin doet dan speelt ie em af en toe af. Ik heb vanaf de launch nooit problemen met de X360 gehad en zul je net zien dat het vrijdagnacht gebeurd :'-( Morgen maar even bellen.

Enne,

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Mijn xbox is gisteren op vakantie gegaan naar Duitsland. Ik hoop dat ze niet te ruw met 'm om zullen gaan.

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    MFR Date: 2006-01-03
    Error Code: -
    Signaal RoF: Linksboven, linksonder en rechtsonder.
    Probleem omschrijving: Eerst bevroor me beeld de hele tijd, steeds vaker. Nu branden die lampjes en krijg ik ook geen beeld.

LED Code: 4 - 1 - 4 - 2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina