1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je krijgt ook een enqueteformulier erbij dat kan je invullen, wat je van de telefoonservice vind en van ups en van de x box die je nu weer terugkrijgt, ik vind het wel een goeie service ze hebben binnen 10 dagen precies een nieuwe x box voor me geregelt dat is toch netjes vind ik.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow maar ik zeg ook niet dat de service niet netjes is, die bevalt me tot nu toe uitstekend :) Maar wat ik al eerder postte, ik ken ook een jongen die nu inmiddels al aan zijn 5e of 6e teruggestuurde "gerepareerde" exemplaar toe is....je zou toch verwachten dat Microsoft iemand die dergelijke problemen blijft houden gewoon een geheel nieuwe console opstuurt in plaats van telkens zo'n tweedehands geval wat het na zoveel tijd weer begeeft. Niet dat je met een volledig nieuwe nou wel direct de garantie hebt dat ie het blijft doen, maar het vertrouwen wat je hebt als consument wordt daardoor wel een stukje vergroot lijkt me :)
     
  3. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan zou ik zeker een klacht indienen, een console kopen de meeste mensen zowieso voor het gemak dat je bij een pc vaak niet hebt, het kan niet de bedoeling zijn dat je elke keer een tweedehands ding terugkrijgt, want 400 euro blijft toch veel geld.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, je snapt um ;)

    EDIT : UPS is zojuist aan de deur geweest om m'n X360 + HDD + voeding mee te nemen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik er weer een terug heb. We wait :cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2006
  5. Linky-biscuit

    Linky-biscuit Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem hier.
    Mijne is ergens eind maart, heb ook het gevoel dat hij wat stiller is (schrok ik even toen ik geen vliegtuig hoorde opstijgen bij het starten van een spel8) )
    Hopen dat deze het wel de hele generatie uit kan houden.
     
  6. GeForce NL

    GeForce NL YEAH Xbox360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Yee, ik heb eindelijk een berichtje terug van de service centre. Hij is op de weg terug. Beter krijg ik ook een nieuwe console! Iedereen die m de afgelopen week terug kreeg leek een nieuwe te hebben gehad... Als ie morgen aankomt, duurde het precies 8 werkdagen (zal wel overmorgen worden). Maar dan nog ruim binnen de 10 werkdagen. Voldoende lof over microsoft nu, ik wil m eerst terug hebben. En dan ook nog wel een goed werkende zonder beschadigingen en zonder herrie van een turbine-motor\o/
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je wel netjes overal van op de hoogte gesteld trouwens ? Dus ik bedoel, ook of je je HDD leeg terugkrijgt of gewoon in de staat waarin ie gegaan is e.d. :)
     
  8. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer kwam die van jou aan in duitsland en welke datum vertrok die?
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook maar naar Microsoft gebeld en ik mag hem terug sturen. Moet nog even wachten op de email met daarin het label..

    Er werd mij niet gevraagd naar het nummer dat je op de bijgeleverde xbox-sticker kreeg, is dit niet een soort van garantie-nummer?
    Heb wel het serienummer doorgegeven ivm de registratie bij hen.
     
  10. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik ook met de post zon label gekregen die ik waarschijnlijk op me xbox doos moet plakken, maar moet komt UPS het ophalen of moet ik het brengen?
    Zou ik dan 0800 0991300 moeten bellen en dan zorgen dat ze hem komen ophalen?
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    net wat jij het fijnste vindt, ik heb em zelfs laten ophalen op mijn werk.
     
  12. GeForce NL

    GeForce NL YEAH Xbox360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 21ste juni gebeld naar ups dat ie moest worden opgehaald. 22 juni opgehaald om 13:00 uur en hij was een dag later, dus vrijdag 23 om 10:00 daar afgeleverd en getekend. Daarna volde er een mailtje van microsoft met de bevestiging van aankomst. Maandag 3 juli weer een mailtje met de melding dat ie was opgestuurd. Als het goed is wordt ie bij mij binnen een paar uurtjes afgegeven. Ben benieuwd...
     
  13. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop het voor je :p
    Voorlopig ben ik nog xboxloos |:- maar ik ga UPS vandaag bellen!
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ze gebeld en ze komen hem vadaag gelijk ophalen!
    Best chill zo snel :p en bedankt voor jullie hulp \o/
     
  15. Ydo

    Ydo Ydo Ydo

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, mijn 360 heeft helaas ook de geest gegeven
    liep om de haverklap vast, kon geen spel meer fatsoenlijk spelen
    geen rode lampjes
    heb gisteren microsoft besteld, vandaag ups gebeld, 20 minuten later werd m'n xbox al opgehaald
    had gelukkig met een mu backips gemaakt
    nu maar hopen dat ie snel weer gerepareerd wordt of dat ik een nieuwe krijg (wordt opgestuurd naar xbox repair center in duitsland)

    gr ydo
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt raar. Mijn Xbox liep laatst ook heel de tijd vast enzo. Zeker elk half uurtje spelen!
    De dag daarna was alles weer in orde en merkte ik niks meer van het vastlopen.

    Ik heb trouwens de temperatuur van de lucht gemeten die uit de Xbox word geblazen. Dit liep op tot zo'n 50 graden. Ik weet niet of het nog hoger werd want onze goedkope Blokker thermometer kan niet hoger als de 50.

    Maar is dit normaal? Ik bedoel, dit is toch best heel warm. Verder denk ik iedere keer dat de lucht die eruit word geblazen steeds warmer word.
     
  17. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is normaal ja. Met dit weer is de temperatuur van de omgeving waarin je gamed ook een stuk hoger dan normaal. Stel het is bij je in de kamer zo'n 20 graden dan zuigt de 360 lucht van 20 graden erdoorheen om af te koelen. Als je effe denkt dan kan je niet veel koelen met lucht van 20 graden. Daarbij komt ook nogeens de hitte die de 360 zelf genereerd. Het is trouwens algemeen bekend dat de fans in de 360 eigenlijk niet hard genoeg draaien om voldoende warmte eruit te halen.

    Mijn advies: Gewoon niet teveel/telang gamen met dit weer, of de Nyko Intercooler aanschaffen. Maar dit zal ook niet meer dan 7 a 8 graden schelen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  18. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens heb ik zelf mijn Xbox 360 in een kastje staan. Er is aan beiden kanten zo'n halve meter vrij en naar boven ongeveer 3/4 meter. De Xbox 360 heb ik met zelfgemaakte "voetjes" zo'n 5cm verhoogd zodat de onderkant in de lucht zweeft. Dit scheelt al een heel stuk in de warmte omdat de roosters aan de onderkant zo meer lucht kunnen happen.

    Verder heb ik de power-brick op een oud cd-opbergding gezet met daarin een 15cm fan uit een oude ventilator. Dit helpt hem een stuk meer om af te koelen dan normaal.
     
  19. GeForce NL

    GeForce NL YEAH Xbox360

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar was ie dan, 13:00 uur. Keurig verpakt, nieuwe buitenkant iig (plakkers enz erop). Datum is van 26-3-2006. Deze is opvallend een stuk stiller! Deze xbox doet het nu prima en ik hoop dat het zo blijft. De service bevalt me wel, je wordt netjes op de hoogte gehouden en de verzending is uitermate snel! In de doos waar ie in wordt opgestuurd vind je een enquete met vragen over de service. Bovenaan de brief verontschuldigen ze zich voor het ongemak. :thumbs:

    Het is jammers als je console kapot gaat, maar microsoft levert wel super service!
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 vastloper met Oblivion achter elkaar in nog geen 2 minuten.
    Wat kan het zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina