1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is 4 juli opgepikt en de 6e (gisteren) was ie in WEITERSTADT aangekomen.. wacht nu nog op een bevestigingsmail van Microsoft dat ie aangekomen is
     
  2. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister nog gemailt naar microsoft nu kreeg ik een mail. Dat het 10 werkdagen in beslag zou nemen en de einddatum dus 7 juli 2006 zou zijn, dat was gisteren dus. En dat er echter problemen waren met de aanlevering van bepaalde onderdelen. dus het kan dus echt nog lang gaan duren..

    balen dus :'-( :'-( :'-(
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar welk mailadres heb je gemailt?
     
  4. sixem

    sixem Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 heeft het ook begeven .,.hij gaat nog wel aan maar dan branden er 3 rooie ledjes .,.,.,hoop alleen niet dat het een overheating probleem is ,.,in dit warme weer heb ik hem altijd gebruikt met de nyko intercooler
     
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    van mij is gister terug gekomen. het is een refurbised, van 2005-10-17. wat me meteen opvalt is dat deze veel stiller is, terwijl mijn 1e ook niet eens zo luidruchtig was. hopelijk blijft deze het wel gewoon doen.
     
  6. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    mijne ook gistr aangekomen, maar we waren niet thuis ivm diploma uitreiking...ff w88 tot maandag.
     
  7. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is ook kapot gegaan. Afgelopen vrijdag, tijdens call of duty 2 liep hij vast..kreeg allemaal blokjes in beeld. Opnieuw opstarten en greeg tijdens het boot logo weer blokjes. Na een aantal keren opnieuw gestart te hebben, bleef het beeld alleen zwart. Nu branden er 3 rode ledjes.

    Moet m opsturen, maar wel met harde schijf :mad: memory unit heb ik al aangeschaft om alle save games over te zetten via iemand anders' xbox :confused:
     
  8. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het contact formulier ingevuld op xbox.nl en dan vragen over hardware xbox 360 maar hij stuurt volgens mij dan automatisch een mail naar xbox live. Maar je krijgt meestal gelijk reactie. In ieder geval dezelfde dag nog.

    Sorry voor late reactie. Ben al poos niet op pc geweest.
    Wacht inmiddels nog steeds op me xbox. En ben van plan binnekort ook een LCD-tv te gaan kopen. Dus ze mogen wel eens gaan opschieten.. :emo:
     
  9. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ga ze ook even lastig vallen omdat ik nog geen bevestiging heb ontvangen dat ze mn 360 hebben, en ben natuurlijk ook benieuwd hoe lang dit nog moet gaan duren :+
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    sinds gisteren is mijn 360 ook fubar.....

    zowel in en tijdens games als in het dashboard loopt de hele handel vast.

    het beeld freezed helemaal up en geeft naast een stilstaand plaatje ook een hele rits blokjes en lijnen weer.....tevens stuurt hij ook geen 5,1 signaal meer door.
    contact opgenomen met mickeysoft die aangaf om alleen de core op te sturen(zonder harde schijf dus) die dan vervangen gaat worden.

    nog meer slecht nieuws vanuit de helpdesk is dat het wel eens meer dan een een week of 3 of 4 kan gaan duren omdat er een enorme overflow aan kapotte 360's op dit moment verwerkt worden.....dat schiet niet echt op dus.

    ik ga van een kleine maand uit met versturen en repareren bij elkaar opgeteld.
    feit was al dat ik er vandaag praktisch niet eens doorheen kon komen om de helpdesk aan de telefoon te krijgen vanwege de drukte......niet een goed voorteken lijkt mij zo.

    een kleine mazzeltje denk ik dan maar..........mijn hd blijft gewoon onaangetast zodat ik straks gewoon weer verder kan met mijn advancements en overige speltoestanden zonder dat ik alles kwijt ben.
     
  11. Herr Konig

    Herr Konig Proffesional

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zouden de labels worden opgestuurt voor het pakketje staat UPS al in ene voor de deur, gauw ingepakt en meegeven uiterlijk 14 dagen zou het duren hij is nu naar Duitsland ik hoop een gloednieuwe we zullen zien.
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al een keer eerder had gevraagd op dit forum is om wat meer informatie te plaatsen over het moment toen je 360 het begaf.

    Geef een uitgebreidere omschrijving van het moment:
    - Welke game speelde je?
    - Had je een usb apparaat in gebruik?
    - Hoe lang stond de 360 aan toen hij het begaf?
    - Wat is (ongeveer) de temperatuur in de kamer waar je gamed?

    Met dit soort beschrijvingen is het veel eenvoudiger te speculeren waarom er zoveel 360's sneuvelen!
     
  13. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    *dubbel post*
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  14. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    - Welke game speelde je? Keek film, maar laatste game die erin zat was GRAW, nog geen 25uur in totaal gegamed (25u is speelduur van alle games in totaal)....

    - Had je een usb apparaat in gebruik? Nee

    - Hoe lang stond de 360 aan toen hij het begaf? 10 mins max

    - Wat is (ongeveer) de temperatuur in de kamer waar je gamed? niet warmer dan 24 graden.

    - nog opmerkingen: Kreeg dit pas na de update + nadat ik voor het eerst GRAW speelde, 360 maakte wel veel geluid meer dan de xdoos. 360 is van okt 2005.
     
  15. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeahh.. mijn xbox is weer op de weg terug. Kreeg net een mail met het shipping nummer van UPS alleen staat het nog niet bij UPS in de computer omdat ik hem nog niet kan traceren. Nu even afwachten wanneer ik hem binnen heb.. eindelijk werd wel tijd!

    *) *)
     
  16. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heb zojuist ook mijn nieuwe (zover ik kan zien dat die nieuw is) binnen gekregen.

    hij is wel van 2005, maar hij werkt tot dusver.

    Maar hoe haal ik mijn gamecard terug: ik krijg telkens een melding: This paspoort network account is not associated with your gamertag

    edit:

    Ik wil film gaan kijken met mijn zojuist nieuwe 360, na 3x opstarten krijg ik een E68 error code, heel fijn....dat wordt weer opsturen gvd en dit keer een nieuwe van 2006 anders geld terug.

    ECHT SCHANDE DIT!!!
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  17. eli

    eli Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus... dat is ff balen heb je hem binnen gekregen moet je hem weer opsturen.. en dan zeggen ze dat ze hem gerepareerd hebben.. dus niet .. naja sterkte met dat apparaat zou ik zegge.. als het goed is krijg ik hem dus morgen of overmrgn binnen gelukkig !

    jullie horen het wel.. mijn 1e xbox had een mfr-datum van 2 september 2005. Heeft het een half jaar vol gehouden kijken wat voor één ik v/d week krijg.
     
  18. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Mss eens stomme vraag van mijn kant maar ik kan mijn x-box360 ook opsturen ivm krassen op mijn schijven.
    De harde schijf heb ik er af gehaald maar ik heb vorige week m'n live met een jaar verlengd dus al mijn cc gegevens heb ik dus ingevoerd. Staan die gegevens op de harde schijf of in de box zelf? Als ze nog op de xbox staan hoe krijg ik je ze er dan uit?

    DaveM
     
  19. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    jep mijne heeft het ook weer begeven( 2e al!!) maar deze keer is het geen erge processor error zo als vorige keer.
    maar dat de cd-tray steeds open en dicht gaat(EERSTE FOUTMELDING IN NEDERLAND !~~!!)
    edit$
    ik denk gewoon dat die x360's gewoon niet gemaakt zijn voor die lange game sessies,terwijl mijn oude xbox( 2e hands gekocht ) gewoon het perfect deed, nooit last van gehad

    nu ik ff de bovenstaande posts heb gelezen nog wat extra inff:
    game?
    volgend mij, Rockstar presents table tennis ,
    usb apparaat?
    nee
    hoelang stond ie aan?
    nog geen half uur volgens mij (maar de dagen daar voor langer)
    kamer tempratuur ?
    geen idee, rond de 20 graden?
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  20. rakker13

    rakker13 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    potverdom*e mijn 2e nieuwe xbox 360 ook al weer kapot net weer contact gehad met micro moest hem weer opsturen net er branden nu 3 rooie ledjes en het beeld is zwart of ik hem aanzet

    ik heb gelijk gezegd dat ik hem voor de laatste keer terugstuur want of er weer wat mee aan de hand is dat ik mijn geld terug wil

    want dit is mijn 2e al in een kleine tijd

    want dit is te belachelijk voor woorden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina