1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jeuj net de x360 van Z3R0-P4R4D0X opgehaald. Die was ook naar ms gestuurd.

En de nieuwe blijkt ook echt een nieuwe te zijn :D Alle bescherm plakkertjes er nog op, en hij is van 31-5-2006 _O_

*gaat aansluiten

2. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    mijn 360 doet ook gek :
    ik zat vanochtend te spelen opene viel ie uit. dacht ik ach laat maar ik ga wel even eten wil ik nu net weer gaan spelen knippert dat rondje op me 360 :confused: en ik haalde me spel eruit en daar zit nu een hele grote kras op :'-(

wat moet ik nu doen?

4. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    die van jou is niet nieuw nee , de beschermplakkertjes zijn standaard maar LangeJan post een MFD er bij van mei 2006

hij kan er dus zeker van zijn dat de zijne wel nieuw is...... :):

5. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    als je je 360 niet heb bewogen tijdens het spelen zou ik als ik jou was even met microsoft gaan bellen , test anders even met een muziek cdtje die je toch niet meer wil.....

kan je in ieder geval zien of het door je xbox word veroorzaakt.....

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ok thnx zal ff kijken

EDIT: blijkt dus dat hij stuk is :'-(
    ik zal em dan over 4 weken op moeten sturen want ga vanaf volgende week op vakantie (3 weken )
    wel kut maar die service is wel goed :thumbs:

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Heej slimbo, misschien was die ene wel niet meer te repareren en/of is het goedkoper om een nieuwe terug te sturen.

Ik weet 100% zeker dat ie nieuw was.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou`ja even mijn verhaal :p.

M`n xbox liep veel vast dash-board enzo en cd-drive wou niet goed open hijs 2 weekjes weggeweest krijg ik hem trg ¬_¬ kon niet eens meer DOA spele nu is hij weer 2 weekjes weg.

9. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    beschadigd spel

Hier is het probleem:

Ik heb een paar maanden geleden oblivion gekocht en speelde het toen vrij veel. Ik had heel soms een vastloper maar dat heeft geloof ik iedereen gehad. Toen Top Spin 2 uitkwam heb ik Oblivion echter een beetje links laten liggen maar laatst wou ik het weer spelen. Bij het laden van een saved game krijg ik de melding dat mijn disc onleesbaar is, dus ik haal het spel eruit en wat zie ik:
    er zitten allemaal kleine krasjes die cirkelvormig over mijn schijf lopen. Hierdoor denk ik dat mijn xbox die krassen heeft gemaakt. Het is niet zo'n ring die je krijgt als je je xbox kantelt tijdens het spelen wat ik dan ook nooit heb gedaan. Nu kan ik het spel dus niet meer spelen.

Oblivion heeft altijd vrij veel lawaai gemaakt tijdens het spelen maar ik denk dus dat mijn 360 die krassen heeft veroorzaakt. Bij geen van mijn andere spellen heb ik problemen en mij xbox heeft altijd horizontaal op een kastje gestaan.

Ik ben nog niet terug naar de winkel gegaan of MS gebeld ofzo maar ik vraag me af wat nu het beste is om te doen?

Dank.

10. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde met PGR3...... Ik had een op de eerste schijf veel krassen dus ik dacht dat het aan mij lag dus had een 2de schijf gekocht. En deze was binnen de kortste keren ook kapot.

MS gebeld, UPS kwam hem halen en nu maar afwachten.

p.s. Had wel moeten lullen als brugman hoor, want heb het idee met krassen dat ze je verdenken dat je je 360 gaat kantelen tijdens het spelen. Dus doe je best.....

11. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik heb nog steeds geen bericht gehad dat mijn xbox is ontvangen ik vind dit een beetje raar worden.... ik bedoel voor een bedrijf als Ups is duitsland toch niet zo ver? ... en vorige keer toen ik hem moest inleveren was het zo van : maandag haalde ze hem op en iets van vrijdag had ik hem weer, en die keer ging ie naar de UK. en toen was het ook nog eens een cpu error(die ze waarschijnlijk niet eens gefixt hadden...)

12. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt ook geen bericht. Je hebt een tracking code gehad van UPS en als je die invult kan je zien of ze je 360 in ontvangst hebben genomen.
    En dan is het nu afwachten voor je wanneer je wat hoort.

Je kan een mail sturen naar de support desk van MS en mss weten die wat meer......

13. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Mensen een vraagje, vandaag had ik voor het eerst een defect in mijn 360.
    Na het opstarten krijg ik na enkele minuten een vastloper en een soort ruis in het beeld.
    Hierna ben ik genoodzaakt om de 360 in zijn geheel uit te zetten. Als ik h’m vrijsnel erna weer opstart dan knipperen de rode lampjes, geloof 1, 3 en 4.

Als ik even wacht en de 360 hierna weer aanzet, dan werkt het opstarten wel, echter krijg ik na een paar minuten weer dezelfde storing. Is dit een vorm van oververhitting, dit gezien de Middellandse zee temperaturen in ons kikkerlandje. Of is er anderszins iets defect, anders wordt het opsturen natuurlijk. Misschien herkent iemand dit probleem en kan mij van advies dienen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ik vandaag ook gehad:mad:
    bellen naar MS en dan moet je zeggen dat je alles al heb geprobeerd dan doet diegene aan de telefoon wat, dan moet je UPS bellen
    nummer krijg je en dan afwachten :)

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Maar kan het dan toch niet aan die Middellandse zee tempraturen liggen:confused:
    Alhoewel de 360 volgens mij ook wordt verkocht op continenten waar 30 graden geen uitzondering is. Kijk morgen in de ochtend nog even, anders ga ik er inderdaad maar een telefoontje aan wagen. Baal er wel van, want voorheen heb ik geen enkel probleem gehad:mad:

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik zit hier in nederland en hetzelfde gebeurde met mijne :confused:
    dat is wel weer slecht (hoogst waarschijnlijk die koeling ) die koeling is waardeloos me hele kamer word heet als ik dat ding aan heb staan hooguit 1 uur

17. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ja die koeling is indd niet super goed van de xbox 360 , maar hoe zit het nou met dat mailtje want sommige krijgen hem wel, en de vorige keer dat ik heb heb opgestuurd heb ik er volges mij ook een gekregen!!

net ff gekeken in mijn mailbox en ja hoor ik had er ook een gekregen van mijn eerste defecte xbox\
    dus vandaag maar weer ms bellen voor mijn 2e~:mad:

na ja edit 2:
    ik heb net ups gebeld en ze zeiden dat het pakketje 12 juli was afgeleverd dus nu maar wachten op de retour... dat moet morgen of zo zijn sinds er in die vorige mail stond dat het 2-5 dagen duurt ...

Laatst bewerkt: 17 jul 2006
  18. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het zonder HD, als ie dan nog deze melding geeft is het tijdelijk "game over" voor jou. Dit probleem heeft bijna iedereen met een kapotte 360 gehad. Ik durf hem al bijna niet meer te gebruiken met dit weer. Echt jammer, want heb nog genoeg te spelen.

Microsoft moet gewoon eens gaan kijken voor een fatsoenlijke oplossing voor dit uit de hand lopende probleem. Ze zijn alleen maar bezig met "hoe winnen wij de console wars?"

19. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ja een weetje wat pas erg is dat er nu zo'n betere ventilatie uitkomt van een ander merk, en dat wij daar nu moeten voor gaan betalen!!!!

20. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    heheh toch goed dat ik nog gewacht heb met een 360 kopen dan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina