MFR Date : 2005-10-18
Error code : geen
Signaal RoF : 3 knipperende rode leds
Probeem omschrijving : Xbox werkte tot 8 januari perfect. Ik heb er ongeveer180 uur op gespeeld, gedownload e.d.
Xbox stond bij mij altijd verticaal, omdat ik gelezen had dat hij dan meer warmte kwijt kan. De warmte afgifte is zeker veranderd sinds 2 december. Het leek wel een kachel en ook mijn ventilatoren draaiden een stuk harder gezien het feit dat ik steeds mijn tv harder moest gaan zetten. Voordat mijn xbox het helemaal begaf had ik wel zeker 100 freeze crashes in de dagen daardoor meegemaakt. Ook bij mij gebeurde dit vaak tijdens de races in PGR3, maar ook in COD2 en Perfect Dark Zero. De eerste twee dagen had ik dit probleem alleen tijdens het spelen. Echter de laatste dag (gisteren) startte het beginscherm niet eens meer goed door, en had ik ook daar al last van die "freezes". Ik heb toen geteld hoe vaak ik mijn xbox aan en uit heb moeten zetten om weer in het beginscherm van de xbox te kunnen komen: welgeteld 67 keer , vervolgens PG3 erin gestopt om te kijken hoe lang ik kon gamen, dat was welgeteld 5 minuten en 32 seconden. Toen zag ik pas voor het eerst die bekende rode lampjes in de Ring of Light waar hier al eerder over is gesproken.
Me Xbox is vandaag opgehaald door UPS, de chauffeur zei letterlijk dat hij al 38 PREMIUMS had opgehaald hier in de omgeving Limburg. Hoeveel zijn collega's er al hebben opgehaald wist hij niet , maar hij zei letterlijk dat hij overuren moest draaien voor UPS omdat overal in het hele land Premiums opgehaald worden. Erg veel klachten dus ... ben benieuwd wat mijn tweede 360 gaat doen , ik ga er nu al vanuit dat ik gedurende de komende 2 jaar zeker 5-10 nieuwe 360's zal gaan verslijten , gewoon omdat het probleem niet te verhelpen is naar mijn mening ... wacht dus nog maar ff met /Mod casemods ivm de garantie
Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2006