[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 360 meegegeven aan UPS.
    Krijg ik net een mailtje:
    Your Xbox Video Game system has been shipped! You can expect to receive it in 2-5 days. Thank you for your patience and get ready to get back into the action! Your shipping information is provided below for your reference:

Nou dat zal mij benieuwen. Dat hem ik binnen 4 dagen al terug hebt.

@pacboy: Ik hoop echt niet dat ze em aan m'n buren geven. Die roken em meteen op.\o/ 8)

Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  2. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    had em ook binnen 4 dage terug incl weekend

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oh no! :eek: :'-(

Mijn xb360 leest opeens geen spellen meer...

Vandaag voor het eerst PDZ erin gehad en toen ik weer wilde spelen kreeg ik steeds meer last dat de status van de dvd-drive gewoon "Open Tray" aangaf terwijl er een spel in zat.

Na en aantal maal de xbox aan en uit te hebben gedaan en opstarten met disk of zonder disk startte het spel soms.

Maar nu dus helemaal niet meer... Zelfs niet COD2 die het tot nu toe perfect deed.

Soms denkt de xb360 ook dat het spel een film is ofzo.

DVD-Movies doen het wel.

Morgen maar eens gaan bellen.

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

das echt kut voor je , je hebt hem nog geen eens zo lang...... |:-

5. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet mijn xbox ook opsture en toen gaf zij mij een referentie nummer wat the fuck is dat

6. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    aan de hand van die referentienummer kunnen ze zien wat ze met jou afgesproken hebben, als jij bijvoorbeeld vragen hebt dan zullen ze daar naar vragen.

Ze hebben dan ook meteen al jou gegevens.

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dat is een nummer waaronder jou xbox en zijn reperatie word geregisteerd......goed bewaren dus.....

8. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt

9. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik die ook op de doosw zetten waar ik de xbox mee verstuur

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit hoeft niet. Het serienummer dat op de 360 vermeld staat is genoeg om achter jouw naam en adresgegevens te komen!

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    een week, en het is geen launch xbox, want mfr is mei/juni 2006 ofzo

grmbl: geen medewerkers beschikbaar, probeer het later nog eens

Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Dudes, krijgen jullie neit het idee dat alleen de Core's zulke vastlopers hebben? Mijn Core is ook 2 keer stuk geweest...en mn nieuwe maakt een geluidje als ik em opstart en als ik em uitzet..ook gaat de CD lade een beetje gammel open, slechter dan de Premium van mn vriend. Het komt een beetje over dat het een gammel ding is zo..

13. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Teh Horror!!

Een week nadat ik de gerepareerde/vervangen xbox 360 van Z3R0-P4R4D0X had overgekocht heeft ook deze het begeven.
    De dvd-drive herkent geen spellen meer, enkel dvd-films.
    Wanneer ik een xb360 spel in de drive doe spinnt de disc heel zachtjes, hoor je wat gekraak en dan niks.
    De dvd-drive status geeft aan: "Open Tray"

Nouja er was een kans dat dit kon gebeuren dus moest ik de klanten service van MS maar bellen.
    Z3R0-P4R4D0X had netjes de bon en een briefje met Referentie nummer + serial van de oude xbox 360 aan mij meegegeven.

Ik dus bellen en wat blijkt, omdat de xbox 360 (ja ook de nieuwe) op naam van Z3R0-P4R4D0X staat kan ik hem niet laten repareren!
    Althans niet gratis het zou me €95,- gaan kosten.

Wat is dit nou voor onzin. De mogelijkheid die ik heb is om hem terug naar Z3R0-P4R4D0X te brengen.
    Hij moet dan MS bellen en hem opsturen en weer ontvangen, waarna ik hem weer op kan halen bij hem.

Ja lekker, dan moet ik 4x 1,5uur in de auto gaan zitten. Kost me ook veel geld aan benzine.

Dilemma dilemma.

Dit had ik niet van MS verwacht.

Op internet sites lees je dat men xbox360 die geopend en zelfs gemod zijn geweest (alle garantie stickers eraf etc) gewoon opsturen en gratis gerepareerd krijgen. En bij mij doen ze moeilijk om een adres....

Wat zal ik doen.

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je niet laten afschepen door zo'n lulverhaal....en als dit verhaal wel blijkt te kloppen dan is dit echt het allerslechtste wat ik ooit heb gehoord als het gaat om de service van een bedrijf. En die service van Microsoft, die was toch volgens velen zo geweldig ? :lol: |:-

Nee hier zakt mijn broek net zo hard vanaf hoor. Alsof ze nog niet genoeg geld hebben daar :mad:

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dit voor shit?
    Zero, hoeveel xbox360'sheb jij eigenlijk gehad?

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eentje, die begaf het een tijdje geleden. Toen heb ik mijn refurbished exemplaar aan LangeJan verkocht omdat ik wou stoppen met consolegaming....en die gerepareerde X360 heeft het nu (nog geen anderhalve week later !) ook alweer begeven. En nu moet LangeJan betalen voor de reparatie omdat het ding niet op zijn naam staat geregistreerd :mad:

Ja jullie lezen het goed, dit is werkelijk waar te idioot voor woorden....moet niet kunnen voor zo'n megabedrijf als Microsoft |:-

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is absurd.
    Heb je opgeschreven wie je aan de lijn had Langejan?
    Ik zou het nog een keer proberen.
    Kom op, is het 1 kans om te repareren en dan als de volgende het niet doet, klaar? Wat een bende zeg...

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LangeJan is er nog lang niet klaar mee. Hij blijft bellen om meer duidelijkheid te krijgen. Ik heb hem ook gezegd dattie eens moet navragen of het ding uberhaupt wel op z'n naam komt te staan, ook als ie ZOU betalen voor die reparatie. Want stel dat ie het in de toekomst nog een keer begeeft....zo kunnen ze wel aan de gang blijven :mad:

Bah, ik baal er zelf net zo hard van als LangeJan doet. En dan kan het 30 graden zijn buiten en de zon zo hard schijnen alsie wil, maar mijn dag is verpest door dit achterlijke lulverhaal....

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gewoon garantie, dus dit kunnen ze echt niet maken dat je moet betalen.
    En kom op, waar de hack slaat dit op.
    Als ze jou (zero) opbellen of het verhaal waar is dat jij hem verkocht hebt. Dan is er toch niks aan de hand? Langejan welke knurft heb je aan de lijn gehad?

20. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom lieg je dan niet een beetje.
    Zeg gewoon dat lange jan jouw is en dat je in de tussentijd bent verhuist.
    Ik snap het hele verhaal niet zo.
    Hoe controleren ze nu wie wie is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina