Teh Horror!!
Een week nadat ik de gerepareerde/vervangen xbox 360 van Z3R0-P4R4D0X had overgekocht heeft ook deze het begeven.
De dvd-drive herkent geen spellen meer, enkel dvd-films.
Wanneer ik een xb360 spel in de drive doe spinnt de disc heel zachtjes, hoor je wat gekraak en dan niks.
De dvd-drive status geeft aan: "Open Tray"
Nouja er was een kans dat dit kon gebeuren dus moest ik de klanten service van MS maar bellen.
Z3R0-P4R4D0X had netjes de bon en een briefje met Referentie nummer + serial van de oude xbox 360 aan mij meegegeven.
Ik dus bellen en wat blijkt, omdat de xbox 360 (ja ook de nieuwe) op naam van Z3R0-P4R4D0X staat kan ik hem niet laten repareren!
Althans niet gratis het zou me €95,- gaan kosten.
Wat is dit nou voor onzin. De mogelijkheid die ik heb is om hem terug naar Z3R0-P4R4D0X te brengen.
Hij moet dan MS bellen en hem opsturen en weer ontvangen, waarna ik hem weer op kan halen bij hem.
Ja lekker, dan moet ik 4x 1,5uur in de auto gaan zitten. Kost me ook veel geld aan benzine.
Dilemma dilemma.
Dit had ik niet van MS verwacht.
Op internet sites lees je dat men xbox360 die geopend en zelfs gemod zijn geweest (alle garantie stickers eraf etc) gewoon opsturen en gratis gerepareerd krijgen. En bij mij doen ze moeilijk om een adres....
Wat zal ik doen.
Laatst bewerkt: 26 jul 2006