Mijn Xbox 360 (2e al) vertoont sinds eergister ook flinke kuren: vastlopers, blauwe vierkantjes in beeld, rood knipperende ring of light...
Ik krijg trouwens ook de Belgisch/Limburgse dame aan de lijn die mij verzoekt het later nog eens te proberen, het zal wel druk zijn, miss toch de warmte die onze 360's de nek omdraait?
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met het hele console-gaming, Mijn Xbox 1 is 2x stuk geweest, mijn ps2 al 3x, en nu mijn 360 al 2x in 6 maanden. (In mijn directe omgeving vallen ze ook bij bosjes uit)
Wat ik me nu afvraag is of Microsoft met een structurele oplossing voor het probleem gaat komen. Door hun goede afhaal/terugbreng regeling, vind ik het nu niet zo'n heel groot probleem dat ik 'm ff moet missen. Maar ik heb geen zin om veel geld te investeren aan spellen voor een apparaat dat zo vreselijk onbetrouwbaar is als de 360.
Hoe moet dat nu als de garantietermijn verlopen is? Zelf een nieuwe 360 betalen? Of krijg je na het ontvangen van een nieuwe (refurbished) 360, weer opnieuw 2 jaar garantie?
Ik ga Microsoft zometeen ook eens mailen met deze vragen, en als ze mij hier niet voldoende in kunnen geruststellen, zal ik per direct mijn live-account opzeggen, en zet ik heel de boel (zal wel een nieuwe 360 krijgen) op marktplaats.
Leuk hoor zo'n console-oorlog, het moet allemaal maar zo snel mogelijk op de markt, en goedkoper dan de concurrent, dat het eindproduct vervolgens de naam YOKO niet eens waardig zou zijn zal ze worst wezen....
Met geirriteerde groet,
Vibuthi
Laatst bewerkt: 26 jul 2006