1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    heeft die van jou het wel langer volgehouden dan die van mij, van mij stierf dezelfde dag nog.... naja alleen mij HD drive.

    ik krijg vandaag trouwens een nieuwe, maar ben niet thuis....
     
  2. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Naamloos:{

    "Goedenmiddag, xbox service nederland, kan ik u helpen"

    En nu krijg ik niemand meer aan de lijn, behalve een limburgse vrouw de meldt dat iedereen bezet is en dat ik alter terug moet bellen.

    :mad:


    @ Tasso, denk niet dat dat werkt, heb ik ook al aan gedacht, maar UPS checkt toch ook de naam lijkt me? Niet dat ze gewoon naar het adres gaan en verder niet naar de achternaam ofzo kijken?
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  3. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 (2e al) vertoont sinds eergister ook flinke kuren: vastlopers, blauwe vierkantjes in beeld, rood knipperende ring of light...
    Ik krijg trouwens ook de Belgisch/Limburgse dame aan de lijn die mij verzoekt het later nog eens te proberen, het zal wel druk zijn, miss toch de warmte die onze 360's de nek omdraait?
    Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met het hele console-gaming, Mijn Xbox 1 is 2x stuk geweest, mijn ps2 al 3x, en nu mijn 360 al 2x in 6 maanden. (In mijn directe omgeving vallen ze ook bij bosjes uit)
    Wat ik me nu afvraag is of Microsoft met een structurele oplossing voor het probleem gaat komen. Door hun goede afhaal/terugbreng regeling, vind ik het nu niet zo'n heel groot probleem dat ik 'm ff moet missen. Maar ik heb geen zin om veel geld te investeren aan spellen voor een apparaat dat zo vreselijk onbetrouwbaar is als de 360.
    Hoe moet dat nu als de garantietermijn verlopen is? Zelf een nieuwe 360 betalen? Of krijg je na het ontvangen van een nieuwe (refurbished) 360, weer opnieuw 2 jaar garantie?
    Ik ga Microsoft zometeen ook eens mailen met deze vragen, en als ze mij hier niet voldoende in kunnen geruststellen, zal ik per direct mijn live-account opzeggen, en zet ik heel de boel (zal wel een nieuwe 360 krijgen) op marktplaats.
    Leuk hoor zo'n console-oorlog, het moet allemaal maar zo snel mogelijk op de markt, en goedkoper dan de concurrent, dat het eindproduct vervolgens de naam YOKO niet eens waardig zou zijn zal ze worst wezen....

    Met geirriteerde groet,

    Vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2006
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ze kijken bijna nooit naar de naam, de vriend van mijn moeder heeft een andere achternaam als wij (duh8) ) en ik kan gewoon voor de ontvangst van pakketjes voor hem ondertekenen (iig via UPS en TPG)
     
  5. St33lo

    St33lo Pog Me Hon

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne heeft het vorige week begeven en heb hem gisteren weer terug gekregen en kan gelijk weer terug :x

    Ga ze gelijk een mail sturen dat dit echt nergens op slaat.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.692
    Leuk Bevonden:
    17.899
    Als ik mijn 360 Core met harde schijf aanzet, maakt hij een geluidje, hetzelfde geluid maakt hij als de CD lade dichtgaat. Beetje raar geluid, maar voor de rest doet ie het top. Niks aan de hand dus?
     
  7. Dakey

    Dakey Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn core 3 uurtjes geleden gehaald, maar helaas nog geen spel erbij *),
    ik zal mijn ervaring posten mocht er onverhoopts iets gebeuren, wat ik natuurlijk niet hoop :{
     
  8. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    de labels worden naar mij verstuurd zeggen ze,
    dan moet ik alleen mijn kale 360 opsturen, zonder faceplate, Harddisk en zonder kabels en voeding, dus mijn savegames zijn veilig *) :)
    dan moet ik hem versturen via ups, alleen vraag ik me af,
    als hij dan gemaakt is stuurt microsoft hem dan via ups naar het
    adres waarop mijn 360 geregistreerd is of kan je dan zelf een adres opgeven?
    want ik werkt meestal en ben dan niet thuis. of gooien ze dan een briefje in de bus dat je het bij ups zelf op moet halen?
     
  9. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds deze week vertoont mijn xbox360 ook flinke kuren!! ook om de 2 minuten vastlopers en van die schermen met allemaal blokjes. denk dat ik dadelijk maar eens om exact 9.00 ga bellen om te vragen wat te doen. Heb de xbox360 al helemaal terug in de doos gedaan om hem vandaag nog op de post te doen!! Ga straks twee weken op vakantie en dan zal ik hem wel weer terug hebben in de tussentijd.\o/

    Maar ik denk idd dat de warmte het apparaat teveel is geworden, zou eigenlijk niet mogen maar toch!! Kan ik even geen MOTOGP meer doen|:-
     
  10. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Verontrustend hoeveel met 360 machines het loodje leggen met dit warme weer.
    Ja of het moet puur toeval zijn maar dat lijkt me sterk.
    En ja ik heb ook wel eens wat ontvangen met ups, nou ze kijken echt nergens naar.
    Geen legitimatie niks
     
  11. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    @LangeJan

    dat verhuizing verhaal moet kunnen werken aangezien zoiets altijd kan en UPS kijkt net zoals TPG alleen naar het adres en niet naar wie er woont

    anders zou bij ons thuis mijn vriendin bijvoorbeeld nooit pakjes voor mij kunnen aannemen en andersom

    feit blijft dat ik van je verhaal steil achterover sloeg , had ik echt nooit verwacht van microsoft........


    heb je al geprobeerd om je console te registeren op www.xbox.nl onder het persoonlijke kopje?

    dan staat ie wel gelijk op je eigen naam......
     
  12. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    heb bij het terugkrijgen en meegeven alleen een krabbeltje moeten zette en nix laten zien. en hoe die handtekening eruitziet maak ook niet word ni gecontroleert.
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, serienummer was a bezet |:-

    Wordt blijkbaar bij reparatie gelijk weer op de naam van de eigenaar gezet.


    Misschien moeten we de verhuistruuk dan maar eens gaan proberen... ook via de service lijn?
     
    Laatst bewerkt: 27 jul 2006
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    yep , alles via de servicelijn , ook al is de service nu even niet aanwezig in jou geval :mad:
     
  15. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan!!! ik heb me labels binnen!

    -moet ik alleen het bovendeel met de streepjescode op de doos plakken?
    -weet iemand het nummer van ups?
    -hoe haal ik de faceplate van mijn 360 af? dit moest van microsoft
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    met dank aan Karf _O_

     
  17. Ripkill

    Ripkill Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 Defect

    Donderdag 28 juli is mijn xbox 360 kapot gegaan gebeld en is de zelfde dag al opgehaald door ups.
    Komt op mij toch als goede service over kreeg vandaag netjes een mail dat hij in de werkplaats is.
    De console heeft denk ik een kapotte grafische chip waarschijnlijk door de hitte.
    Ik zal nog posten als hij terug is.
     
  18. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    nummer en uitleg staat uitgeleg in het mailtje dat je heb gekregen ;)
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Faceplate eraf halen kan veel makkelijker:

    Steek je vingers aan de rechterkant vd faceplate in het vlak voor de usb aansluitingen, trek de faceplate zachtjes naar je toe en tegelijkertijd naar links.

    Hopsa los binnen 2 sec.

    Erop doen: recht ervoor houden en drukken, klaar.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ LangeJan : Weet je al iets meer m.b.t. ons "kleine" probleem met Microsoft ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina