1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    bij me "nieuwe" xbox die gerepareert is mis ik twee van die rubbertje om hem op te zetten. Verder geen probleem maar wel vreemd

2. destroyer2a

destroyer2a Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 had afgelopen dinsdagavond ook de gevreesde 3 rode leds...

Hardware failure.

Dinsdagavond labels binnengekregen.

Woensdagochtend opgehaald door UPS.

Heden vrijdagochtend splinternieuwe 360 binnen. MFR Date 31/05/2006.

Topservice van Microsoft :thumbs: Binnen 3 dagen een niewe in huis!! Nu hopen dat deze heel blijft...;)

Wel al mijn savefiles kwijt...goede les om toch een memorycard aan te schaffen binnenkort.

Maar goed dat ik nauwelijks iets speel..Was alleen een heel eind met Burnout.

Opnieuw beginnen dus.

Nu even uitzoeken hoe ik mijn gamertag er weer in pleur.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nog niet kunnen bereiken (vandaag ook niet zo vaak geprobeerd)

@ destroyer2a, degene die ik had was van 30-5-2006:9 pas maar op 8)

Gamertag is heel makkelijker, gewoon je email en wachtwoord van je email invullen, haalt je xbox zelf alle gegeven op

Laatst bewerkt: 28 jul 2006
  4. destroyer2a

destroyer2a Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik had net bij eerste setup, na downloaden van de grote dashboardupdate en reset van die strepen en rotzooi in beeld en controller deed het niet...Ik denk oh oh...hij begeeft het al.

Hij hangt bij mij wel aan HD scherm en start dan standaard out of the box op in 576P 50 hertz???

Nu hij op 720P 60 Hertz staat ziet het beeld er weer goed uit en werkt tot op heden goed...

Hij maakt wel een stuk minder geluid als degene die ik eerst had van 18/10/2005.

Maar goed die van jou was een dag ouder en heeft dus ook de geest gegeven??

Is gewoon een slecht en gerushed hardware ontwerp en dat alles om sony een jaar te snel af te zijn.

5. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen mailtje gekregen!! =(

hij is gister opgehaald door ups (vanaf thuis omdat ik vrij was)
    nu kan ik aankomende weken moeilijk vrijnemen door vakanties colleagas
    ik dus microsoft bellen: kan ik hem op een ander adres terug laten bezorgen (mijn werk ofzo) microsoft: nee dat kan niet dat had u eerder moeten zeggen nu kunnen we dat niet meer veranderen in ons systeem...ik zeg: ok dus ik moet de komende 3 weken thuis gaan zitten om op jullie pakje te gaan wachten? microsoft: ja sorry het is niet anders...
    zou ik als de ups is geweest en ze laten een briefje achter, ze kunnen bellen dat ik een afspraak met ze maak dat ze het op een voor mij gunstige tijd brengen of dat ik het bij hun kan halen?

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2006
  6. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox werd donder dag opgehaald door ups en de dag daarna zeiden ze al dat je hem binnen 5 dagen trug krijgt hebben ze er dan eigenlijk wel naar gekeken ofzo want dat lijkt me wel heel snel

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlij heb je dan die van iemand anders die al gerepareerd was had ik ook

8. Xbox Revolution

Xbox Revolution Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grrr, ook die van mij doet het niet meer. Heb hetzelfde probleem als Lange Jan, hij leest de dvd's en games niet meer. Telkens zegt hij open tray terwijl het spel er gewoon in zit. De datum van de Xbox is trouwens 2005-12-1. Nu heb ik wel een paar vraagjes..

-Kan je ook MS bellen als je je bonnetje bent kwijt geraakt? Had hem bij de Mediamarkt gehaald.
    -Bedoelen ze met een geregistreerde Xbox dat hele gedoe dat je alles moet invullen als je voor het eerst online gaat?
    -Moet je UPS betalen of is het gratis?
    -Moet je je Xbox terugsturen in je originele doos, die heb ik nog namelijk.

Bij voorbaat dank mannen, zal MS morgen wel gaan bellen.

9. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    -Kan je ook MS bellen als je je bonnetje bent kwijt geraakt? Had hem bij de Mediamarkt gehaald. nee
    -Bedoelen ze met een geregistreerde Xbox dat hele gedoe dat je alles moet invullen als je voor het eerst online gaat? ja
    -Moet je UPS betalen of is het gratis?gratis
    -Moet je je Xbox terugsturen in je originele doos, die heb ik nog namelijk. nee, in een andere doos waar hij goed inpast.

die van mij was voor de derde keer stuk8), ik belde met ms en meteen de volgende ochtend stond de ups-meneer voor mn deur. 2 dagen later had ik weer een nieuwe. echt super service, ik heb er nog nooit problemen mee gehad ook met mn oude xbox niet. \o/

10. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal geen aankoop bewijs nodig. De 360 is nog geen 2 jaar op de markt. Bij Microsoft weten ze dit ook (DUH) en daarom vragen ze niet om een aankoopbewijs.

11. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    maar mijn xbox live card staat op die wat gebeurd daar dan mee

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    niks, is weg.

Gewoon weer je account activeren, krijg je alles weer terug. (Behalve je downloads, opnieuw downloaden en betaalde downloads kan je ook weer gratis opnieuw downloaden)

13. samurainl

samurainl tyrano nl

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt hebben ze dan die op mijn oude xbox verwijdert ofzo

14. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    je heb je HDD tog nei meegegeven en daar staat alles tog op?

15. bamse

bamse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan er veel xbox 360 stuk en wat is de meest voorkomende klacht?

het warm worden van de xbox??

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je moet je HDD meesturen in de UPS doos. Daar wordt om gevraagd.

17. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    wie zeg dat ? van de klantenservice hoef je geen HD mee te sturen namelijk...

18. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik mocht hem niet eens meesturen :eek:

19. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ben bang dat ik een harde schijf probleempje heb..

Heb sinds korte tijd een nieuwe 360 (vorige was kapot en opgestuurd), de harde schijf geeft aan dat er maar 15 gig beschikbaar is terwijl ik er nauwelijks wat op heb staan.. misschien 2 demos van in totaal 1 gig.

Heeft iemand hier ervaring mee???

20. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0

Klopt, er is standaard een aantal gig voorbehouden aan updates en dergelijke.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina