1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De overige schijfruimte wordt gebruikt voor het cachen van gamedata.
     
  2. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt als een bus
     
  3. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de antwoorden :)

    Maar wordt er echt zoveel gebruikt voor het cachen?
    Dat zou 5 gig van 20 zijn, 25% lijkt me redelijk veel..

    Of is dit een normaal percentage?
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh, ik dacht dat iemand in deze thread daarover vertelde een tijdje terug. Ik kan er ook naast zitten, of misschien ligt het aan het probleem? Ik heb geen idee, ik heb MS nog nooit hoeven opbellen.
     
  5. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    heftige sh*t!!!!! \o/ vrijdag xbox verstuurd vandaag (dinsdag) nieuwe xbox binnen (bijna) ik was niet thuis, nu komen ze morgen weer, dan heb ik hem weer!!!!!! had niet verwacht zo snel een andere te krijgen!!!!
    toppie microsoft!!! :thumbs:
     
  6. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    zo blijkt maar weer........

    ze kunnen veel over microsoft zeggen maar het is een van de weinige bedrijven die echt weet wat service is....
     
  7. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar waarom gaan dan al die dingen stuk>? goeie service:p
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de service van Nintendo is anders ook niks mis
     
  9. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    zou ik niet weten met mijn gamecube en nintendo 64 is nooit wat mis mee geweest
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    best veel mensen met problemen. zijn er nou ook mensen die al maanden foutloos draaien? ik krijg er volgende week 1 en dit is nu niet echt een relaxed vooruitzicht.
     
  11. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    tsja, mijn xbox360 blijft zo nu en dan een vasthangen, niet zoon ramp want dan is het snel verholpen om effe uit en aan te zetten. wat ik wel jammer vind is dat ik een kleine,smalle zwarte streep in mijn scherm heb. Het is niet veel maar het irriteerd me wel. Maar eens in verdiepen of anders terug met die hap.

    En dat is ook een nadeel. Mijn vorige normale xbox is ook eens terug geweest. Ik had toen afgedankte dingen gekregen, zoals een drive die niet hetzelfde zwart was en losse ingangen aan de achterkant met rare scheuren erin.
    Is dit bij de 360 allemaal mooi opgelost en krijg je nieuwe dingen erin zodat je het verschil qua uiterlijk niet ziet of merkt?
     
  12. sledgehammer

    sledgehammer Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vasthangen had ik ook wel eens...maar sinds ik de Intercooler er op heb zitten nada..nul..noppes.. Ik weet dat de meningen over de Intercooler verdeeld zijn maar bij mij werkt het perfect!
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je niets te zeggen hebt , zeg dan niets........:x

    wat heeft het stuk gaan van apparaten nou te maken met de service van een bedrijf ?!?!? :confused:
     
  14. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik goed zit hier maar toch stel ik mijn vraag hier even.
    Ik heb ook een problemen met mijn 360 waarschijnlijk overhitting maar dat wordt als het goed is al geregeld. Ik heb dus gebelt naar MS en die zouden hem op komen halen, nu heb ik 1 brief gekregen en wordt in verteld dat de volgende brief met instucties zo snel mogelijk wordt verstuurt, maar die heb ik nu (na 2 weken) nog niet. Is die normaal of duurt het een beetje lang.

    Als er meer mensen zijn met ervaring, hoelang duurde het dan ongeveer bij jullie?
     
  15. basovich

    basovich Guest

    ik heb een paar x dat de xbox vastloop als ik de saints row demo opstart, moet ik me nu zorgen maken, of is dat normaal.
     
  16. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gwoon een aantal mailtjes gekregen helemaal geen brief
    ik had gebeld en de volgende dag stonden ze voor de deur
     
  17. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja sorry dat bedoel ik, ik moet als het goed is nu nog een mailtje onvangen met instructies. Maar hoet lang heeft het bij jou geduurt skull?
     
  18. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag is mijn xbox360 aan het sterven:'-(
    Het is begonnen met een dunne zwarte streep in het beeld, dat lag volgens mij aan de 360. Toen bleef ie vaak vasthangen, bijvoorbeeld onder muziek afspelen, dit was ongeveer 4 maand geleden.
    Vandaag kreeg ik 3 rode lampjes te zien op de xbox. Ik heb hem vaak opnieuw opgestart en blijft ie vasthangen onder het opstart introotje en gaat vaak pas uit na 5 keer op de knop geduwd te hebben, vaak krijg ik zelfs helemaal geen beeld, hij is nog 1 keer in het dashboard gekomen maar bleef meteen hangen, controller en afstandsbediening deeden ook niks meer.

    Toenet helpdeskgebeld maar het was veel te druk, ze proberen mij vandaag terug te bellen.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2006
  19. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kep geen instructies gehad, niet via mail niet via post, mijn 360 was kapot toen belde ik MS die zeiden dat ze ups labels zouden sturen, ik moest zelf een doos regelen, toen heb ik ups gebeld dat ze mijn 360 op konden halen, en 3 dagen later kreeg ik een nieuwe 360 terug. nooit instructies gezien!
    en deze nieuwe is uit juli, is stukken stiller dan de 360 uit december die ik had, en er zit een nieuwere samsung dvd-drive in!! tot nog toe TOPPIE!
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    het duurt vrij lang voordat de demo gaat beginnen , het beeld blijft zeker een seconde of 20 op zwart staan......

    kan het zijn dat je gewoon te weinig geduld hebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina