1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocheese

cocheese Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat ik natuurlijk een vervangend exemplaar krijg van de winkel.
    Het gekke is trouwens dat de 360 het voor de rest wel goed doet. Alleen met spellen is het een ramp.

2. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4

Zou niet nodig moeten zijn. Volgens de Helpdeskmedewerster werden alle 360's sindskort direct vervangen door een andere 360 met nieuwe onderdelen van binnen. Ze zij dat je eigen 360 terug krijgen geen optie is, jammer:mad:

3. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is volgens mij sinds vanavond ook rip. Heb 'm van 2 december en nog geen problemen ermee gehad totdat ik gisteravond 3 rode ledjes zag. Hierna gewoon opnieuw opgestart en verder niets aan de hand.

Totdat ik 'm vandaag aan wilde zetten en er opeens weer drie rode ledjes knipperden. Volgens een vriend van me was het knipperpatroon dat de Av kabel niet goed zat. Dus alles eens goed aangedrukt en verder geen problemen gehad tot zojuist. Hij bleef hangen bij het opstarten van de Saints Row demo. En toen ik daarna de Table Tennis demo opstartte bleef hij hangen in het spel en kwam er een krakend geluid uit m'n speakers (wel zonder die rode ledjes).

Volgens die vriend is het idd het begin van het einde als je eenmaal die ledjes hebt gehad. (Zelf ook al een nieuwe Xbox 360).

Maar m'n vraag is wat ik nu het beste kan doen. Nemen ze 'm mee als je verteld dat ie rode leds geeft en regelmatig blijft hangen. Of moet ie helemaal de geest eraan geven?

4. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Als je verteld dat je 3 rode ledjes hebt gehad komen ze hem zowieso ophalen en krijg je direct na ontvangst een "nieuwe" 360 toegestuurd.

5. nightwolf

nightwolf ExTrEmE

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is trouwens van mfr-date 2006-03-15 , net 1 dagje jonger :9

6. smokehaze

smokehaze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuck 1,3,4 kniperen nu is hij stuk

7. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb egt geen nieuwe terugegekrege eentje uit27 nov
    en hij is nou weer stuk en zit te w8te op de volgende

8. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Daarom ook de "" bij nieuw. Er zijn gerepareerde onderdelen in gedaan, deze kunnen dus ook het loodje leggen. In principie zijn ze van dezelfde kwaliteit als een nieuwe 360, niet goed dus.

Zelf had ik ook een vervangende van MS gekregen, ik heb hem de volgende dag weer opgestuurd omdat het ding veel te warm werd, de disc's waren ongezond warm. Ze proberen een 360 van dezelfde datum als mijn 1ste te verzenden, na enig aandringen, of een jongere maar daar konden ze geen garantie op geven, ik wacht af.
    Maja het is nog steeds geen nieuwe, gewoon een 2de hands uiterlijk met gerepareerde of nieuwe onderdelen.

Laatst bewerkt: 12 aug 2006
  9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ooow dacht dat je bedoelde dat je egt een ieuwe kreeg
    maar als je het zo bedoeld heb ik nix gezegd

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    mijn 360 is vannochtend half 10 in duitsland aangekomen.

hopen dat ze vandaag nog een nieuwe mee terug sturen :)

11. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Mijne ook :D, normaal zullen ze vandaag een nieuwe toesturen, dus morgen hopelijk binnen en gamen. Mits ze een goede sturen xD

12. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar maanden geleden ook 3 rode lampjes gehad en strepen door het beeld. Maar nu doet alles het gewoon goed. 1 keer die rode lampjes kan dat kwaad, want hoop niet dat hij straks net na de garantie kapot gaat.

13. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    garantie is 2 jaar dus dat zal wel meevallen.

ik zit inmiddels ook alweer 2 weken te wachten op mijn reparatie.... als ik bel zeggen ze dat het druk is... :mad:

14. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    huuh is die garantie 2 jaar? nee toch?

15. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    garantie is in NL op elektonika is altijd 2 jaar

16. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    ja keihard dan kan mijnus nog kapot gaan in 07 en dan lekker zekken dat de cpu is en dan hopelijk zetten ze die nieuwe cpu der in --> betere koeling:p

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    helaas staat er nog niet op ups tracking dat er al een xbox deze kan opkomt .

denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren ,want ik neem aan dat ze daar maar tot max 18uur werken.

geduld...geduld =(

18. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    komt wel aan...

19. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    vdaag om 13:23:04 mailtje gekregen
    doet dat tracking nummer van jou het wel????
    die van mij niet en vorige keer ook al nie :{

Laatst bewerkt: 14 aug 2006
  20. Ghost Leader

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had de vorige keer ook niks gehoord van MS, Stond UPS ineens voor de deur. Afwachten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina