1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Geld besparing heet dat :)
     
  2. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja DOH.......|:-
     
  3. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) :thumbs: _0/
     
  4. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is nu echt kapot. Iedere keer als ik hem aanzet krijg ik 3 rode kwarten van de RoL. Morgen MS effe bellen...|:- :mad:
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat heet vooruitgang. Elk bedrijf doet het.
     
  6. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    kan dat nu niet dan, ik heb gebeld op hemelvaartsdag en toen waren ze er ook
     
  7. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    MFR Date : kheb inmiddels al een nieuwe, heb de oude sticker dus niet meer
    Error code :geen
    Signaal RoF :drie rode kwadranten
    Probleem omschrijving :met alle spellen bleef hij haken(freezes), kon niets anders doen dan restarten, ook dashboard bleef vastzitten.

    Ik heb mijn 360 gekocht op de launchdag, na 3 maanden begaf hij het dus. Binnen 2 weken een nieuwe gehad (of iig een nieuwe HDD). Sindsdien geen problemen. Ben nu wel een beetje angstig geworden, aangezien er bij mij nog NOOIT consoles zijn kapot gegaan (zelfs mijn PS2 van bijna 5 jaar oud doet het nog(!!)).

    Op sites als IGN en gamespot kun je lezen dat veel mensen last hebben van de hierboven beschreven problemen (die comments zijn van de site editors zelf, niet van bezoekers). Ik denk dus wel degelijk dat er een bestaand probleem wordt gesignaleerd.
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik dus ook precies, alleen nu start mn box helemaal niet meer op, alleen de drie rode kwarten.

    Heb net MS gebeld. Heb al een mail gekregen met de post-tickets voor ups. Moet ik morgen ups bellen voor een afspraak, ze zijn na 1800 uur dicht. Ik hoop dat het een beetje snel gaat totdat ik een nieuwe krijg... Ben benieuwd.
     
  9. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat doen ze omdat de huidige niet goed is!
    Microsoft heeft het zelf bevestigd dat hij veel stroom verbruikt en te warm word wat problemen kan veroorzaken.
    Had liever meteen een goede CPU gehad, nu kan ik straks weer die nieuwere 360 kopen...die zal waarschijnlijk de helft minder vreten en kan langer aanstaan zonder dat je er een ei op ken bakke.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    2 juni is me X360 ook opgehaald.

    Net gebeld met MS. Hij is 6 juni j.l. in Duitsland aangekomen (lekker snel UPS) en hij zou ergens deze week weer bij me moeten worden aangeboden....

    Nou kan ik met dit prachtige weer niet gamen
    Had me er zo op verheugd om met de gordijnen lekker dicht te gaan zitten gamen
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    =( nee toch... ga lekker aar buiten! net zoals ik niet doe!

    [​IMG]
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Net nog maar eens gebeld naar MS. Ze hadden nog geen update gekregen van het repair centre.
    De helpdesk medewerker vertelde me dat mensen uit Nederland een gloednieuwe 360 krijgen. Momenteel waren ze een beetje out of stock aldaar.

    Kan dus nog even duren, maar ik krijg dus een gloedjenieuwe 360, wel gelukkig met me (niet hopelijk geformateerde) hardeschijf.
     
  13. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom geef je de hd mee?, die is toch niet kapot
     
  14. patrickm

    patrickm you only live once

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    als je een nieuwe krijgt , krijg je dus ook een nieuwe HDD zoals ik.:'-(
     
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij begint die ook steeds meer vast te lopen. vooral bij het indrukken van de guide butten. Ik word hier echt niet goed van zit je net lekker te spelen loopt die weer vast. Ook gaat het langzaam bijvoorbeeld als ik mijn gamercard wil bekijken duurd het best lang voordat ik deze te zien krijg. Sinds die update is het alleen maar erger geworden.
     
  16. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : *geen idee, al opgestuurd*
    Error code : *geen*
    Signaal RoF : *ook niks*
    Probleem omschrijving : Liep gewoon heel vaak vast, ook bij elk spel (Table Tennis liep het om de 5 minuten vast en moest ik reseten. Opgestuurd en 2 Juni is de Xbox360 ontvangen, helaas daarna niks meer gehoord...
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Elke cpu, zolang er cpu's gemaakt worden, worden steeds energiezuiniger gemaakt. Waarom zou het hier anders zijn?
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks gehoord? Het is nu al de 14de Zou ze maar even bellen.
     
  19. Andad

    Andad Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, het is nu wel erg lang geleden. Mis hem niet om eerlijk te zijn, maar wil de Xbox nu wel terug :?
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien krijgen ze door het warme weer er wel extra veel en dat je daarom langer moet wachten =(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina