1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jochen_b

    Jochen_b Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een e-mail waarin ze dit vermelden.


    Ik heb eindelijk een werkende 360 aangekregen! Kan dus nog eens spelen, was al meer dan een maand geleden.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hang nu al voor de tweede keer een half uur aan de lijn bij MS en nog steeds niemand die me te woord heeft gestaan... :mad:

    Mijn Xbox 360 heeft het dinsdag begeven toen ik Media Center wilde starten. Liep vast, showde rode lichtjes in de "ring of light" en komt nu niet eens meer voorbij het opstartlogo, dan loopt ie al vast... Lekker is dat..
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Lazz stuur je mijn Kill Bill nog op? Ik wacht nu al 2 week ?

    Leg je me nog uit waarom je niet meer op mijn PM bericht reageert??
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie PM en je wacht net een week... Kan er niks aan doen...

    En wat een kloteservice van MS... Uit alle ellende maar opgehangen, als ik nu opnieuw bel krijg ik niet eens een antwoordapparaat eraan met daarin de keuze menu's. Ik heb ooit bij mijn gewone Xbox wel eens gebeld en werd toen uitstekend geholpen maar dit slaat echt alles... Nog nooit zo'n slechte hulplijn meegemaakt... :mad:
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    klote man wacht ik 3 dagen op die mail met die eitiketten
    dus ik bel vandaag waar die klote mail nou eens blijft
    zeggen ze dat UPS stickers bij mij gaat afleveren
    jah lekker kan ik nu weer langer gaan wachten

    heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat zo een ups gozer langs komt met die stickers ..??
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  6. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    MAIL MET ETIKETTEN ??

    Ik heb net ook gebeld (krijg allemaal vastlopers) en tegen mij is duidelijk gezegd dat UPS de stickers leveren.....Als je thuis ben kun je ze gelijk op de doos plakken en meegeven..ben je toevallig niet thuis worden ze in de brievenbus gedaan en kun je het telefoonnummer bellen (die vermeld staat op de sticker) om een afspraak te maken om h'm op te halen...

    Normaal duurd het ongeveer 2 werkdagen dat UPS langskomt...dus nog even geduld..
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang heb jij moeten wachten voordat je iemand eraan krijgt? Ik wacht nog steeds... :mad::mad::mad:
     
  8. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel 40 minuten........
     
  9. melissapurple

    melissapurple Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is ook kapot gegaan een week geleden. Ik heb heel de week gebeld maar kreeg niemand aan de lijn. Daarom heb ik dinsdagavond 2 uur gewacht (zonder overdrijven) en toen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Vanaf toen ben ik wel heel goed geholpen. De labels heb ik een paar uur later via de mail gekregen en uit kunnen printen. Pakket is nu op weg naar duitsland. Ik heb namelijk woensdag ups gebeld voor een afspraak, misschien is dat voor iedereen aan te raden want dan weet je zeker dat ze komen als je thuis bent. Nu is het wachten op de terugkeer van een xbox 360. Mis hem nu al.
     
  10. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook bij mij was het gisteren zover. Vastloper zonder rode lampjes. Om 1930 gebeld, na een half uurtje kreeg ik iemand aan de lijn. Vanaf dat moment fantastisch geholpen. Vandaag is UPS al langs geweest met de sticker (was helaas niemand thuis, anders was ie de deur al uit geweest), direct UPS gebeld en morgen komen ze 'm halen. Hoop volgende week weer te kunnen gamen.
     
  11. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er op de UPS site dat de status RETURNED TO SHIPPER.
    Dus ik hoop dat hij morgen aankomt dan bij mij thuis
     
  12. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Dit is toch wel het toppunt! :mad:

    3!! JA je leest het goed, 3 xbox 360 consoles verder, en nr3 begaf het net ook. Het is wel heel vreemd dat het gebeurde met Saints Row. Eerst een groen scherm met blokjes, daarna gewoon vastloper, en daarna jawel.. de RODE lampjes |:-

    Waar zijn we mee bezig Microsoft?! Als ik kijk op deze unit zie ik bij MFR staan
    2005-10-26. Een hele oude unit hebben ze me toegestuurd als nr3 van mijn xboxen. Morgen bel ik er weer achteraan en dit keer mogen ze me een NIEUWE sturen anders maak ik er werk van. Het kan toch niet zijn dat wij als consument zijnde dit maar hoeven te pikken!? Ik bedoel we betalen toch geen 399 eur voor een defecte console :x

    Ze moeten nou maar eens erachter komen en het melden aan de gamers waarom die xboxen nou zo vaak kapot gaan! Heeft het soms WEL te maken met overhitting in bijv. Saints Row?!

    naja, ik mag weer uren gaan bellen voordat ik ze te pakken heb. (was met de xbox1 wel anders, je belde en gelijk iemand aan de lijn)

    ga zo door jongens !!! :{ :x
     
  13. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook die van mij is afgelopen zondag gesneuveld tijdens Saint Rows.Gelijk opgebeld.Maandag stikker ontvangen en met UPS verstuurd.Dinsdag mail gekregen dat hij alweer retour was.Aangezien ik woensdag en donderdag niet thuis was krijg ik hem vandaag.Ben benieuwd of ik ook een "oude" krijg.
     
  14. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er niks van ik zit ook op 64% met saints row en nog nooit een vastloper gehad.
    Nou moet ik wel zeggen dat er een extra koeling opzit, zou dat nu echt het probleem zijn.
    Als dat inderdaad het probleem zou zijn dan heeft ms een heel groot probleem.
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonde van je geld 29 euro.
    Wel zoveel uitgeven aan een game maar 29 euro vinden ze dan weer veel en het is het behoud van je console.
    Wel vreemd dat ik nog nooit vastlopers heb gehad en dat de games ook niet zo heet aanvoelen als je ze eruit haalt.
    Nou laat mij maar lekker 29 euro uitgeven en mijn console nooit warm aanvoelt toch.
    Jij vindt het zonde 29 euro ik vindt 400 euro voor een overhitte 360 zonde.
    Want met die koeling is echt wat mis
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  16. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    heb eindelijkkkk mijn sticker van UPS gekregen na 5 dagen

    maar heb een vraagje moet je op die andere helft van die sticker de handtekening van die ups bezorger laten zetten ..??
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg een mail dat mijn xbox is teruggezonden, weet iemand hoe lang dat dan duurt?
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij altijd de dag daarna, al staat er op je krijgt het pas over 2 a 5 dagen.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Over wat voor een koeling hebben wij het? En bij de meesten van jullie, hoe staat de 360, horizontaal of verticaal?
     
  20. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Bezorgen ze op zaterdag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina