1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat ze je helemaal niets aanbieden;)
    het blijft nou eenmaal een gratis service en de ene x is het drukker dan de andere x. ik zelf heb 3x een gesprek gehad en hoefde slechts 2 minutyen te wachten. als je weet dat het vandaag druk is bel je toch gewoon morgen in plaats van als een gek 3 uur te gaan bellen.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 3 uur is opgeteld van de afgelopen 6 dagen elke dag een half uur. Dat is te gek voor woorden. En het is welliswaar een gratis service, maar Microsoft belooft garantie en als ik zoveel moeite moet doen om daar gebruik van te kunnen maken klopt er ergens iets niet.
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaah... dat hadden ze ja...8)
     
  4. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox loopt nu de hele tijd vast, had dus naar MS gebeld, 30 minuten gewacht en toen kreeg ik iemand aan de lijn met een zwaar accent, die alles van me vroeg en iets van een reparatie bon ging maken en naar me mailen, maar hoe lang duurt dat gemiddeld, voor die aankomt? Want heb hem nog niet binnen, en zou het ook niet zo heel maf vinden als die man m'n E-mail verkeerd heeft getypt ofzo. =X
     
  5. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oke, dan slaat mijn opmerking nergens op:)
     
  6. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdag is mijn 360 stuk gegaan.
    Hij las geen enkele dvd en game meer. In dezelfde week nog een nieuwe binnen gehad, maar de nieuwe was al stuk bij de eerste keer gebruik. Wederom las hij een aantal nieuwe games niet.

    In het 2e telefoontje naar M$ voor de aanvraag van een nieuwe 360 werdt beweerd dat UPS hun pakket niet zorgvuldig genoeg zou vervoeren en ermee zou gooien, waardoor de lens van mijn nieuwe 360 waarschijnlijk beschadigd is. Kortom, M$ neemt geen enkele schuld voor haar rekening. Zelfs een nieuwe doos om mijn Xbox in te versturen zat er niet volgens mevrouw want ik viel buiten de regio ( welke regio ? ).
    Nu moet ik maar weer een afspraak zien te maken met UPS, die geen enkele uitzondering maken op hun afhaalregling tussen 9 en 15.00 uur of 15.00 en 18.00 uur op werkdagen.
    Waar is M$ mee bezig?
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  7. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas pindakaas.. Mijn launch-dag XBOX 360 heeft het begeven. Hij beviest op onwillekeurige momenten.. Soms met 3x rood knipperen, de andere keer geen foutmeldingen... Jammer. Hopelijk wordt het geen drama zoals ik hier toch best veel lees.

    Btw, verzenden jullie de box in de originele doos? En is het 100% zeker dat je een refurbished box terugkrijgt? Ik wil liever mn eigen doosje terug..
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De jouwe gaat op een stapel, en de eerste de beste gefixte 360 komt jouw kant op.
    Dus tja, dikke kans dat je een andere 360 krijgt.
     
  9. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag hem niet in de originele xbox doos doen, wegens kans op diefstal
     
  10. gn!uz

    gn!uz Logic is overrated!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben... Ik lees megaveel negatieve berichten over mensen die een refurbished 360 terug krijgen. Het komt blijkbaar maar wat vaak voor dat zich nieuwe problemen voordoen omdat het bij voorbaar al maandagmorgen doosjes zijn.. Mijne is gewoon nog van oktober 2005.
     
  11. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    damn dan ben je echt royally F***** door micrsoft
     
  12. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff nog een keer zichtbaar maken, omdat mischien nog wel iemand antwoord weet.O-)
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen bon via e-mail gehad. En me xbox is nu al weer onderweg naar mijn huis.
     
  14. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets wat je op de doos moest plakken waar je je 360 in ging versturen, dat zou hij mailen.
     
  15. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk verdomme na een week pas mijn 360 verzonden
    nu maar hopen dat ik em binnen paar dagen weer terug krijg
     
  16. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn 360 is al 6 weken weg, word waarschijnlijk deze week verzonden of anders volgende week.(alweer)

    gelukkig is een comensatie al geregeld...maar het duurt allemaal zo lang :'-(
    Mja, uiteindelijk komt het allemaal goed :D
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net me xbox terug ontvangen. Gewoon een splinternieuwe!
    Hoe kan je zien uit welk jaar hij komt
     
  18. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is de status van mijn pakket PICKUP SCAN is dat normaal ..??


    Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
    AMSTERDAM, NL 11/09/2006 3:09 's middags PICKUP SCAN
     
  19. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat achterop, MFR Date. Hoe is hij aangeleverd ? Ik bedoel hoe weet je nu of het een nieuwe is terwijl je de mfr date nog niet eens weet ?

    Ik had mijn xbox360 vrijdag verstuurd en is vanochtend afgeleverd, kreeg vanmiddag een mail dat hij weer onderweg is naar NL. Ben dus benieuwd of ik een furbie krijg of een nieuwe.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weet je of hij splinternieuw is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina