1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Vanmorgen maar weer eens MS gebeld. Ik moet volgens hun een nieuwe 360 krijgen, ze zitten daar te wachten op een vertraagde levering van nieuwe 360. Ze hebben er geen zicht op wanneer deze binnenkomt.....so i guess i'm fucked.....voorlopig.....
     
  2. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Mn 360 is net gehaald en aan het eind van de week heb ik hem al terug*) sneller dan ik dacht, en ik mocht hem gewoon in de x box doos afgeven .
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn tv is 50 hz maar als ik dat doe krijg strepen bij PGR3 en dashboard als ik 60 hz doe krijg ik geen strepen bij PGR3, maar nog steeds wel bij de dashboard. Maar hoe kan een 50 hz tv, 60 hz aan
     
  4. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Sodejuu....waarom kan het bij jou weer wel ?? :mad: :mad: :mad:
     
  5. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar is vaag als je belt de 1 zegt liever niet in de x box doos , de ander zegt er niks over en andere mensen hoorde ik van dat het niet mocht.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zeiden ze dat mn 360 niet in de orginele doos mocht ivm grotere diefstal kans. Heb em gewoon in een wijn doosje gedaan (sjikker veel wijn en bier natuurlijk:b: ), Piest presas!
     
  7. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1

    nou wordt die helemaal mooi. Kom ik thuis loopt die vast, krijg ik 3 rooie lampje en wanneer die vastloop maakt die een krakend geluid.

    @ fardo ik heb die stappen gevolg en kom op de volgende code uit

    Code4142

    daar staat nog niks bij, ben ik genoodzaakt om mijn 360 op te sturen naar MS of kan ik ermee naar de winkel???
     
  8. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bianconero,

    Het is de error code 0102,
    Ik heb het ook.
    Het is een interne fout maar geen specifiek iets.

    Ik hoop het te repareren met de optie die onlangs op xboxscene stond.
    (ik heb geen garantie meer)
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet je xbox 360 als je problemen hebt. De winkel zou je dit ook vertellen
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2006
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Gaat niet over de doos, maar ik ben mijn 360 al een paar weken kwijt terwijl jij hem met een paar dagen terug kan krijgen:'-(
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stuurde het eerst 23 mei, ze kregen het 26 mei binnen, toen hadden ze pas 7 juni verzonden en 8 juni had ik het. Best lang, maar ze zeiden dat ze nu namelijk te weinig Xbox 360's daar hebben nieuwe als refubished.
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enisgte die dit opvalt :+

    mijne is van maart 2006 en heb (gelukkig) nog nergens last van gehad , al heb ik wel gezocht waar de koffiebonen in moeten op mijn boxje want hij maakt knap veel herrie af en toe 8)
     
  13. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Wat mij eerder opvalt alles wat +6maanden draaid. Problemen geeft. *)
     
  14. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-12-01
    Error code :Geen error weergegeven
    Signaal RoF :Geen
    Probleem omschrijving : Geeft sinds kort alleen nog maar zwart/wit beeld weer op tv (altijd, dus ook in menu en games). Op sommige tv toestellen en via computer wel gewoon kleur. Begijp er niets van, heb al andere kabels geprobeerd en HD eraf gehaald. Beeldinstellingen resetten haalde ook niets uit... Microsoft adviseert opsturen naar repair center, maar ik wil er eerst zeker van zijn dat het niet aan mijn tv ligt.

    NB. Ik heb dus op meerdere tv's alleen nog maar zwart/wit en op sommigen wel kleur.
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou wordt het echt gek. Mijn 360 is vorige week dinsdag opgestuurd, gaat gister die van mijn buurjongen ook naar de hemel...

    Ik zou het niet erg vinden om een hele nieuwe te krijgen, ik hoop alleen dat ik mijn harddisk terugkrijg, voor wat savegames. Hoe zijn de ervaringen met het meesturen van harddisks? Krijg je je eigen terug?
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, bij mij dus wel de harddisk. Heb jij ook een premium?
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    als mijn harddisk het om de een of andere reden begeeft, moet ik dan naar M$ bellen, of moet ik ermee terug naar de winkel? :confused:
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind het nog steeds vreemd dat je de harde schijf mee moet sturen wanneer het probleem zich ook voor doet zonder de harde schijf. Ik heb hem de eerste keer braaf meegestuurd, maar als er zich (hoop van niet) ooit weer zo'n defect voordoet, stuur ik hem echt niet op.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook gewoon te braaf om dat ding mee te sturen...shit...aangezien de mijne nu ook al een aantal daagjes in duitsland vertoeft...

    Dus jij hebt niet je eigen hd teruggekregen, Arjan?
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfd als jou, hij staat nu sinds 9-6-06 bij die repair center |:-
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina