1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Nee, moet je zelf voor zorgen!
    Tip! De plaatselijke supermarkt!:)
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb precies hetzelfde probleem! bij het downloade van need for speed carbon ging het mis.. er is gewoon iets mis met die demo gek..
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben de meeste uitvallers niet gewoon te maken met het dowloaden van upgrades en al helemaal demo's.
    Het valt me op dat bij de meeste de problemen beginnen na het downloaden van demo's.
    Ik heb een 360 vanaf de launch en nog steeds (afkloppen) geen problemen gehad.
    Het enige wat ik heb gehad is dat mijn stroomkabel niet goed in mijn intercooler zat en dat hij daarom de rode lichten liet zien.
     
  4. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    in je intercooler:confused:
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  5. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet of ik het in het goede topic plaats maar hier komt hij. Ik heb een Quick Charge kitje gekocht in engeland (op het vliegveld). Ik denk niet dat ik het bonnetje nog heb maar dat moet niks uitmaken want hij is nog geen eens een jaar op de markt. De oplader is perfect, alleen het accutje sluit niet helemaal lekker in mijn controller aan. Gevolg is dus dat mijn controller soms uitvalt tijdens het spelen. Hoe kan ik in hemelsnaam mijn garantie hier op verhalen ? Bedankt,

    Tim
     
  6. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag me 360 terug gekregen..
    maar waar staat uit welke periode die komt?En of het een nieuwe of gemaakte is?
     
  7. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon achteraan op de console kijken, daar staat de fabricagedatum en het serienummer, zo moet je normaal kunnen zien of het een nieuwe is.

    Wanneer heb je trouwens je console verstuurd en heb je een mail gekregen dat hij bij MS was aangekomen (en zo ja, wanneer?): ik vraag dit omdat ik zelf op m'n console aan het wachten ben.
     
  8. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm...
    vorige week maandag..
    en kreeg 2 dagen erna een berichtje dat hij was aangekomen
    en gister een berichtje dat hij was verstuurd.
     
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    mik3 wat is dan de periode dat die gemaakt is?
     
  10. mik3

    mik3 Xbox 360

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    van 25 sep tot 5 okt vandaag:)
    en ik heb er eentje uit 2006/09/02 en volgens mij is ie nieuw k weet nie hoe je dat precies kunt zien.
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga maar geen nieuwe topic maken, dus probeer het maar hier.

    Ik was zojuist vanalles aan het downloaden van de marketplace. De demo van NFS Carbon gelukkig nog niet (net hierboven alles gelezen :eek:)...

    Ik wilde weer is Saints Row gaan spelen, beginscherm kwam etc... toen opeens ging het beeld flippen met rare strepen en dergelijke. Heb de 360 uitgezet. Paar minuten later nogmaals geprobeerd, maar nu komt er geen signaal meer naar mijn hd scherm.

    Zojuist ook nog een paar keer geprobeerd... maar helaas. De 360 start gewoon op en gaat ook naar het menu, maar krijg geen beeld meer.
    Ook dus even met een andere kabel naar gewone tv geprobeerd, maar ook geen signaal.

    Weet iemand wat het kan zijn? Heb geen rode lampjes of iets dergelijks. Vind het allemaal maar raar... :mad:
    Ben bang dat mijn 360 defect is en daar sta ik niet echt op te wachten...

    Help?!
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  12. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het echt uniek wat microsoft presteerd! Ik ben nu al 12 weken aan het wachten op mijn 360.. nog steeds niks. Ze lulde volgens mij maar wat en zijden dat ze hem afgelopen maandag hadden verstuurd, vandaag nog steeds niks. Ze zouden wachten totdat ze nieuwe hadden, die zijn volgens mij al op voorraad, maar nee hoor, ik weer niet. Ik heb ook al mijn geld terug gevraagd omdat ik stront en stront ziek word van hun kl*te service, ze begrepen dat ik gefrusteerd was maar geld terug ging helaas niet, dat is tegen de afspraak. Was he niet de afspraak de 360 binnen de 2 weken terug te sturen, nu is dat al maal 6... Ik verwacht dat ding pas over een lange tijd of nooit meer terug. Al minimaal 18 keer beloofd dat ie dan de deur uit zal gaan, nooit iets van terecht.
    Mja, microsoft aanklagen gaat moeilijk, een miljarden bedrijf en het proces kost ook al meer dan dat 360 ding. Bah, wat een brakke service hoor.
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, 12 WEKEN?!?
    ontopic: Wat staat er precies op de doos zo dat je weet of het een refubished is of niet? Bij mij staat altijd ref1:........ en daarnaast ref2:......
     
  14. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Klote voor je Ghost Leader. Mijne is ook al veel langer weg dan die van mik3 bijvoorbeeld. Ik voel me eigen ook genaait want als ik bel en vraag waarom het zo lang duurt zeggen ze dat ze achter lopen en dat er weinig 360's over zijn. Dus laten ze mij en jou en nog een paar andere langer wachten dan de lui die hem dagen later hebben opgestuurd. Tja, je kan niet alles hebben :=(
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  15. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ze maar een nieuwe sturen i.p.v. andere gemaakte kapotte opnieuw laten doen lijken :mad:
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik quote mezelf maar even.

    Zojuist nog eens vanalles geprobeerd. Hij gaat dus aan, maar geen enkel beeldje. Toen ik de stekker voor het beeld eruit trok, gingen de 4 ledjes branden. Als ik die erweer in deed, dan stond ie weer gewoon aan maar uiteraard zonder beeld.
    Heb zo'n idee dat het beeldgevalding stuk is. Nou ja, morgen maar bellen.

    Het is een 360 die ik al vanaf 2 december 2005 heb.
     
  17. dark-prince

    dark-prince Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dus hetzelfde probleem, heb al verschillende mails verstuurd met M helpdesk. Ga ze morgen bellen om de reparatie procedure te starten, hoop dat het snel afgehandeld word.
    wil namelijk pro evo 6 spelen bij release van game
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook met geen beeld meer bedoel je??
     
  19. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    @ghostleader

    ik hoop dat je het nog in 2006 terug krijgt
     
  20. helt av doden

    helt av doden Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem, ik heb drie weken moeten wachten voordat ik een nieuwe kreeg. Als het goed is dan is na vandaag het lange wachten voorbij \o/ . Ik hoop voor jullie dat wachten na volgende week ook voorbij is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina