1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf is die anderre dicht dis gaat over heel wat anders. Maar hoeveel jaar garantie zit er nu op die 360? die verkoper zij tegen mij 1 jaar.

2. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit 2 jaar garantie op. Dit staat trouwens ook in het boekje dat Garantie heet.

3. Niloz

Niloz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic doet me weer aan wat denken,
    net me xbox360 gekocht en we moesten zo nodig nog langs grootmoeder.
    dus ik sluit m daar aan de tv.
    Via een verlengsnoer dus, doet het perfect enzo.
    wij daar weg, en ik haal het xbox elektrosnoer uit het verlengsnoer en BOEM.
    echt een knal en flits in me klauwen, k schrik me rot en die ouwe helemaal in paniek. legt dat dan aan die xbox of aan t verlengsnoer.
    me oma zij dat ze dat verlengsnoer 26 jaar geleden in turkije had gekocht voor 25 cent.

verder doet de xbox het nog goed.
    af en toen langzaam als je die guidebutton indrukt.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die andere thread ging over 3 rode lampjes --> dan moet je xbox 360 direct naar ms ... dus ging het over deze thread .. jouw vraag past meer in de xbox 360 vragen algemeen thread ... garantie is volgens de europese richtlijn (sinds 1 januari 2006 is dit 2 jaar) ... maar als je xbox 360 vroig jaar hebt gekocht is het 1 jaar (maar ms is niet echt lastig)

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    en die van mij is pas 1 maand oud , afwachten dan maar :cool:

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

Woehoe !!

Mijn gloednieuwe X360 is gister verstuurd, komt hopelijk morgen aan of anders wordt het maandag:thumbs:

Ben hem al kwijt sinds 2 juni :'-(

8. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 is nog geen week oud.Hij doet het prima maar als het na 6 maanden is is het gewoon afwachten

9. AgentSmith

AgentSmith Guest

Woe hoe en wie stond er net 5 minuten geleden aan de deur ???

Yes UPS !!!!:thumbs: :thumbs: :thumbs:

10. AgentSmith

AgentSmith Guest

Maak er maar ruim 3 weken van 2 t/m 22 juni zit nog altijd 20 dagen tussenin, dus bijna 3 weken.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik niet zeker, ik had eigenlijk even het serienummer van de hd moeten noteren. Toen ik hem terug kreeg zat er wel een kleine beschadiging op de bovenkant van de hd, en die zat er eerst niet op. Maar goed, ze kunnen ook m'n eigen hd hebben bekrast, of het was een nieuwe met een beschadiging.

Zal het nooit weten :+.

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  12. papa

papa papa

Leuk Bevonden:
    0

Dus als het goed begrijp kreeg je eerst een mailtje voor dat ze hem gaan versturen

en doet alles het weer oke :thumbs:

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

Nope, heb ze gebeld. Wel gevraagd of ze me konden mailen hierover, dat was niet mogelijk........

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Had je er geen savegames of movies opstaan die per ongeluk ongeluk weg waren? :9 Dat is eigenlijk waarom ik het vraag. Ik was redelijk ver met Quake 4, en had alleen saves op mijn harddisk, geen memorystick of iets dergelijks. Krijg je een lege harddisk terug?

Mischien kan Agent Smith ook reageren op mijn vraag?

Laatst bewerkt: 22 jun 2006
  15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nope, heb de hd moeten formatteren om te kijken of het aan een corrupted savegame lag. Daarna ging m'n Xbox niet eens meer aan, dus de hd was helemaal leeg.

Hmm, nu ik er eens over nadenk|:-, hij was leeg toen ie weg ging, en toen ik hem weer terug kreeg stond de standaard content er weer op. Dus waarschijnlijk krijg je een nieuwe hd. Of ze moeten de content weer op je eigen hd hebben gezet. Hoe dan ook, of ze je nu je eigen hd terug geven of niet, ze zullen hem denk ik altijd formatteren en terugbrengen naar de standaard instellingen.

16. AgentSmith

AgentSmith Guest

wij hebben een nieuwe x360 en een nieuwe hd gekregen met als gevolg alle save games weg. Das wel zwaar balen.
    Downloads kunnen we nog 1x gratis downloaden. Archievements staan gelukkig vast.

Is het misschien mogelijk om (voor in de toekomst) de savegames en downloads op een USB stick te zetten, zeg maar als een soort back up?

17. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er mis met een Memory Card?
    Daar kun je allemaal leuke spullen op doen.
    En als je complete backups wil maken raad ik je aan een Sata Connector van Team Xecutor te kopen...
    Dan kun je alles op je pc gooien _O_

Ps : en nee je kan geen savegames op een USB stick zetten :mad:

Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is niet mogelijk .. maar er is wel eenthird party oplossing

19. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel geneigd om gewoon een memorystick te kopen voor mijn gamesaves. Dan raak ik die iig niet kwijt, mocht hij weer stuk gaan.

Oh, wat een slechte gedachtes allemaal :9

20. Pretender

Pretender Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet ik hier onder verstaan?

Memorystick is inderdaad iets om over na te denken dan. Stel je voor dat de X360 nog een keertje crasht.
    Echter vindt ik dit ook weer een beetje onzin, waar heb je dan een hd voor als je het achteraf - voor het geval dat de 360 crasht - toch allemaal op je memorystick neerzet.

Ik bedacht me ook, wat als de 360 nu weer crasht, zijn we alle downloads (Bejeweled, Uno) kwijt want deze kun je maar 1x gratis downloaden.
    Ach ja, als dat gebeurt dan bel ik MS wel ff......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina