1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 25 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn AgentSmith en Pretender dezelfde persoon? ivm zelfde gamertag? Ik zag het opeens staan :9

    Mja eigenlijk is het wel een beetje onzin op een harddisk en memorystick te hebben, alleen voor het geval dat je xbox kaduk gaat... Er komen wel tooltjes om gewoon je harddisk op je pc aan te sluiten idd, dan kun je gewoon backuppen. Maar of dat weer goedkoper is dan een memorystick weet ik ook (nog) niet.

    edit: kreeg ik net zomaar een pm met aanbieding voor een memorystick voor een zacht prijsje :)
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2006
  2. Gameking NL

    Gameking NL Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is inmiddels in Duitsland op plaats van bestemming aangekomen. Zal nog wel een paar weekjes duren. Verder best wel strak geregeld met die UPS enz! Ben benieuwd naar het resultaat...
     
  3. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-11-24
    Error code :
    Signaal RoF :Alle lichtjes zijn rood
    Probleem omschrijving :Bij het inkomen van een server van battlefield2 sloeg mijn 360 vast. Er kwamen groene pixels over mijn beeld met een soort krakend geluid. Na een paar keer opnieuw opstarten deed mijn 360 helemaal niks meer. De ring of light is nu dan ook rood.
     
  4. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Eric (AgentSmith) is mijn vriend, we wonen samen en hebben ''maar'' 1 L!ve account. \o/


    Zo'n mazzel heb ik nou weer niet he :mad:
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mn tweede xbox 360 teruggekregen...\o/ Ben em precies 10 werkdagen kwijt gehad. Tis wel een refurbrised met een MFD van 2005-10-23! Precies een maand ouder dan mn eerste. Ben benieuwd hoe lang deze 360 het gaat volhouden....
     
  6. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    waar staat refurbished nou voor?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Niet nieuw, maar gerepareerd.
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is weg sinds dinsdag de 13e. Ik hoop hem eigenlijk wel komende week terug te krijgen. Ben benieuwd of het een nieuwe of een refurbished is.

    :thumbs:

    Mischien gewoon een [GEZ] draadje openen op Xbazar? Als je er een zoekt, is dat wel een manier om goedkoop aan eentje te komen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  9. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ik mijn Xbox 360 altijd aan doe, is via de controller of via de xbox 360 remote. Eerste keer dat ik gewoon op de grote Xbox 360 knop druk. Wat er gebeurt, niks. Zo te zien is die knop kapot. Al maakt het niet uit
     
  10. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon wegbrengen.
    Voor € 400,00/€ 500,00 wil ik wel een volledig werkende apparaat.:)
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik weer bel krijg ik waarschijnlijk een refurbished.
     
  12. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter refurbished dan defect , toch ? *)
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net drie dagen een refurbrished 360 hier staan, doet t echt perfect...
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk....gisteren constateerde ik een opzichzelf vrij onschuldige vastloper bij een game. Vandaag echter liep ie bij dezelfde game weer binnen 5 minuten vast, en bij elke andere game die ik daarna nog geprobeerd heb ook :mad: Krijg geen foutmeldingen of niks, ook het Dashboard werkt nog gewoon. Maar zodra ik er een game in prop heb ik binnen 5 minuten een vastloper, en dan doet ie niks meer. Dus ik denk dat ook mijn X360 vandaag z'n laatste beetje adem uitgeblazen heeft....

    Wat denken jullie jongens ? Ik ga sowieso met Microsoft bellen om het probleem uit te leggen en dan zal ik hem wel moeten opsturen, maar zal ik mijn HDD dan ook mee moeten sturen zodat ik alles wat erop stond kwijt ben....of is dat per probleem verschillend ?

    *Heeft dubbele pech deze week* :mad:

    EDIT : Inmiddels start m'n X360 al niet meer op, krijg geeneens beeld (dus ook geen foutmelding of wat dan ook) maar alleen de volgens mij beruchte 3 rode lampjes (secties 1, 3 en 4 rood)....nu is ie echt dood neem ik aan ? :+
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2006
  15. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt weleens tijd dat ik hem terug krijg hij is 20 juni opgehaalt en nog heb ik hem niet terug:mad: ben alleen bang als je hem terug hebt en je gaat spelen dat hij weer vastloopt en alles.
     
  16. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had echt precie hetzelfde!
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had echt precies hetzelfde!
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had echt precies hetzelfde!
     
  19. Major Bert

    Major Bert Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben mijne al sinds de 6e kwijt (dus 3 weken)... Hoop dat ik hem ergens deze week nog terug krijg.. Ik denk dat mensen (zoals ik) die oblivion spelen er wel het meeste bij balen.. althans ik geloof niet dat er verder nog een game is waar je een save game van +70 uur kan hebben zonder het uit te spelen.. Kan tegen een hoop teleurstellingen van het systeem, maar dit vind ik echt slecht van M$.. Heb altijd laten zien aan mijn vrienden dat het een werkelijk fantastisch console(-lijn) is met echt hele vette games, maar mijn ps2 liefhebbende vrienden kunnen nu niet anders zeggen dan: Dat is microsoft voor je heh!.. heel leuk dus...NOT!:mad: :mad: :mad: :mad:
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik vind het ook heel krom dat bepaalde savegames niet eens te kopieren zijn van bijvoorbeeld de HDD naar een MU. Die saves, in mijn geval voornamelijk DOA4 dan, ben ik dus sowieso kwijt als m'n HDD mee moet :mad:

    Ben dus achteraf heel blij dat ik alle saves vanaf DOA4 op een MU heb staan ;) Goed, straks maar eens met MS bellen voor de verdere afwikkeling van mijn probleem....en dan ff geduld hebben I guess.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina