1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Divx afspelen zonder MCE mbv TVersity

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door prahladsingh, 6 dec 2006.

  1. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    {All right!} {Found it!}

    Geen echt goedkope oplossing maar wel *erg* vet.

    Na wat research heb ik dan eindelijk mn -| u l t i m a t e |- HTPC. Moet de aanschaf een maandje uitstellen vanwege het budget. Alleen de voeding en system fans zullen draaien maar erg langzaam, de rest zal passief gekoeld worden waardoor de geluidproductie zeer laag zal zijn.

    Anyway, hier is een linkje. Tis wel voor de echte liefhebber die een beetje budget heeft. Ik neem een zwarte kast btw.

    http://www.virtual-hideout.net/reviews/Zalman_HD160XT/index.shtml
     
  2. Thampon

    Thampon Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles werkt, krijg alles te zien op men Xbox... FFDshow icoontjes staan op de PC. Maar wanneer ik op Play druk in de XBox speelt de film niet en krijg ik error ivm "unplayable Content". Kheb zowat alles al geprobeerd denk ik....

    Wanneer ik de film probeer te spelen in de "Library" van TVersity, geeft deze ook een error code. Iets ivm het maken van een Flash File.. "are u missing a Directshow filter".

    Iemand die me even in de goede richting kan zetten !
     
  3. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360 kan alleen goed overweg met VC1 en WMV-HD bestanden (voor HDcontent). Voor MP3s kan hij alleen tot 320kbps, kan dus niet overweg met lossless. Misschien dat je daar wat aan hebt.....
     
  4. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor de mensen waar het niet wil lukken....
    Op de beginpagina van dit onderwerp staat een install. instruktie die je door moet lopen.
    DEZE WERKT ENKEL EN ALLEEN MET DE DAAR VERMELDE VERSIE VAN TVERSITY!!

    Wil je de nieuwste versie installeren, ga naar http://tversity.com/download en haal de laatste versie binnen. Er staat van boven naar beneden alles wat je moet installeren, met link waar vandaan te downloaden.
    Doe gewoon alles, kan verder geen kwaad;
    DirectX 9.0 or higher -geen link, zelf zoeken
    WMP11 -geen link, zelf zoeken
    Macromedia Flash version 7 or higher-geen link, zelf zoeken
    FFDshow
    Haali Media Splitter
    Real Alternative
    Ouicktime Alternative
    MP4 Source/splitter*
    FLV splitter*
    AC3 filter
    * onderaan staan voor beiden tools om in Win te installeren.

    Dit alles met de poort forward instellingen werkt gewoon prima.
    Ik heb zelf ook uren zitten klootviolen, maar het is het echt waard!
     
  5. Interpol

    Interpol Guest

    TVersity werkt prima bij mij, heb alleen een vraagje. Ik kijk af een toe voetbalwedstrijden online (SopCast, TVants, PPLive) en probeer in TVersity .asf linkjes toe te voegen bij Video URL maar die pakt hij niet, welke formaten pakt die dan wel?
     
  6. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Al snap ik de verschillen niet tussen de video URL en Video feed toestanden die je kan toevoegen, is het wel gelukt om Video feed toe te voegen.
    Kan nu Youtube bestanden en andere op tv bekijken en dat is dan weer een volgende KICK die ik beleef met TVersity!!_O_
    Probeer deze link; http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=6714 en open de link. Je krijgt dan een browserscherm. Kopieer hiervan het adres, en open dan in TVersity het sharing blad.
    Klik de groene plus (add) en kies voor "Add postcast/RSSfeed / Add video Podcast/ Feed.
    Plak je tekst kopie in de Video Feed en bij Tiltle geef je de naam aan die je later terugziet op je tv (XBOX menu). Voorbeeld Youtube Top Favorites.
    Klik op submit en hij wordt toegevoegd. Wacht tot het draaiende icoontje verdwijnt en hij is dan toegevoegd.
    Op je tv (Xbox menu) even disconnect en selecteer daarna Video, dan internet Video en dan internet Feeds.
    Bij haperend beeld verbinding iets mindere kwaliteit instellen. Heb nog niet alles door maar dit werkt en is echt lachen om die korte internet filmpies vanuit je luie stoel te kunnen kijken.

    Je kan in elk geval alles wat RSS heeft toevoegen, de rest snap ik ook nog niet. Waar is nou de Video URL voor?
     
  7. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist ook gelukt om een URL toe te voegen van Uizending gemist.
    Voeg bij video url deze http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/wmlive?nosjournaal24-bb.asx toe en je kan het Journaal kijken op je tv wanneer je maar wil.

    Waar blijven de reacties en verdere tips? Of zit ik in een dood topic, of heeft iedereen TVersity naar de "prullebak" verplaatst? \o/
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij wil maar niet connecten bij mij. Als ik een Map wil toevoegen in TVersity, dan geeft ie steeds de melding: Unable To Connect To Server.

    Zou dit aan Vista liggen?
     
  9. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je xboxlive hebben om die urls te kunnen zien op je tv ofzo?
    Het is me wel gelukt om die urls toe te voegen, maar dan vraagt ie op mn 360 dat ik moet inloggen om het te kunnen zien. Wat heeft dat nou eigenlijk met xboxlive te maken?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb geen idee wat je bedoeld :eek:
     
  11. folser

    folser Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook. Als het filmbestand aan het afspelen is op de xbox zie ik de icoontjes niet rechtsbeneden, maar als ik het afspeel op de pc zie ik ze wel, ik heb subtitles dan aangevinkt in ffdshow en directvobsub wanneer het aan het afspelen was op de pc. Maar ik heb nog geen ondertiteling op de xbox, en de ondertiteling staat hoog genoeg. Iemand die mij kan helpen?
     
  12. tisnix

    tisnix Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Versie 9.10.8 is nu uit, en volgens mij geen gedoe meer met codecs installen;

    The TVersity codec pack is now included with the TVersity installer.

    Werkte bij mij al goed, maar voor anderen misschien makkelijker te installen.
    :)
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg MP4 niet werkend jongens!
    Ik kan op mijn PC alles afspelen, maar op de X360 een error.
    Ik heb die update gedownload op de X360, maar het mag niet baten.

    Iemand een oplossing hiervoor of ervaring hiermee?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    op de xbox staat dat je een bestand moet downloaden ;) .. doe dat op je 360 via Market place:)
     
  15. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    tversity geeft de foutmelding :
    unable to connect to server make sure its running

    ik heb alles gedaan zoals het moest.. iemand tips?
     
  16. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst het probleem dat die alleen wav bestanden kon vinden
    toen hoorde ik dat je tversity moest hebben om avi bestanden te zien dus ik installeer alles zoals aan het begin van deze forum staat aangegeven nu geeft die de foutmelding "unable to connect to server make sure its running"

    ook wou ik weten hoe je subtitles kon toevoegen dat heb ik gelukkig al gevonden ik hoop dat jullie hierzo ook de oplossing van weten !
     
  17. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een oudere versie ik ga deze proberen bedankt!
     
  18. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem aan dat je nog wel die patch eroverheen moet gooien?
     
  19. maxx._

    maxx._ Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ikheb die patch er niet overheen gegooid en de 9.10.8 gedownload nu geeft die niet meer die foutmelding nu maar hopen dat de rest ook goed gaat
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo ik heb 'em inmiddels gedelete en nogmaals gedownload (die update), maar het mag nog steeds niet baten.
    De status code is* 69-04-80004004.
    Ik kan AVI enzo wel afspelen.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007

Deel Deze Pagina