1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen Driv3r Hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door Risingstar, 27 jun 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    psies. zo heb ik het ook gedaan. Iemand nog tips voor de laatste missie. Ik kom namelijk die klote trein niet voorbij!! Morgen probeer ik het nog één keer en dan is het klaar.
     
  2. pugsken

    pugsken Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    lomaz

    ik had een vraagje over de stage waar je samen met lomaz een opdracht moet uitvoeren.die kerel gaat alt gon lopen en als je er bij blijft doet em niks hoe komt dit kan iemand me helpen?
    ik krijg er stres van wat moet ik doen op deze missie te voltooien.
     
  3. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke missie heb je het precies....
    in miami loopt hij gewoon wat rond, jij bent bij een soort van loods en je moet zorgen dat je iedereen neer maait en dat je vervolgens door loopt en nog meer mensen neer maait 8) op een gegeven moment moet je volgens mij naar je bootje toe (weet niet meer zeker is al weer ff geleden) en moet je naar de hutjes op het woord miami op je map, maar je kunt lomaz niet besturen als je dat soms bedoeld, je moet in die missie wel zorgen dat hij niet dood gaat :p
     
  4. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Is volgens mij de missie waarin je de Gator moet vermoorden. Je moet idd zorgen dat Lomaz niet doodgaat, maar dat ie toch zoveel mogelijk van het vuile werk voor je opknapt, je hebt je health namelijk hard nodig voor de rest van de missie. Lomaz zal ook vrij snel afhaken en tot die tijd moet je gewoon zorgen dat ie niet doodgaat.
     
  5. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    die missie bedoelde ik ja O-)
     
  6. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    maps

    weet niet of iemand er wat aan heeft maar ik vond het leuk om in de take a ride mode te spelen en dan de timmy's te doden om vervolgens de coole mode die erop volgd te hebben... maar nu kan ik me voorstellen dat het allemaal beetje lang duurt om alle timmys te vinden, in miami en in nice heb ik ze na lang zoeken allemaal zelf gevonden maar in istanbul wou ik toch de mode ontdekken zonder al te lang te zoeken dus heb ik maar ff naar een cheat map gezocht en niets is handiger dan deze drie maps, ze geven de timmys aan en de hidden cars en de armory
    als je het "the hard way" uit wil vinden raad ik je aan om vooral niet te klikken op de volgende 6 linkjes

    miami map1
    miami map2
    nice map 1
    nice map 2
    istanbul map 1
    istanbul map 2
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2004
  7. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij dat level in Istanbul waar je die neger in dat leren jack bent en je begint bij het stadion en je moet iemand achtervolgen. dat lukt me dus echt niet, heeft iemand tips?
     

Deel Deze Pagina