LOL, Halo 3 beta + free full version van Crackdown ipv Crackdown en gratis de beta. Het klopt wel want veel zullen de game kopen voor de Beta en Crackdown is een leuke extra.
XBL BE PWNS !! XBL BE PWNS !! JAJAAJJAAAJAJAJAJAA En gues what, ik sta in de lijst! Dus geen fout! Omg, dit en dan vandaag ook nog eens een 10 voor Levensbeschouwing, morgen geen Frans, geen Tekenen, en dus uitslapen en om 2 uur al uit. God suddenly loves me!
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb op die grap van Crackdown ook ff wat in elkaar geflanst: De letterstijl en het plaatje en de text suckt, ik weet het. Maakt me niet zoveel uit . Heb trouwens ook eentje betere kwaliteit, maar daar staat een typfout op (heb dat ff gefixt in Paint, en daardoor slechtere kwaliteit)
HALO3 Beta Key! Yes, op de Benelux-Gaming Site http://www.xbl.be ben ik erin geslaagd een 'Halo 3 Multiplayer Beta Key' te ontvangen, dit door simpelweg je e-mail + gamertag in te vullen .. er waren 80 inschrijvingen en 50 keys beschikbaar, dus dat is een ontzettende grote kans te winnen natuurlijk! Ik heb al mail gehad dat ik de key rond de lente kan verwachten (mei anyone?) ook even propz naar 4 clanmaatjes, die hem ook al binnen hebben! Samen spelen dan maar hé MajinGoku PureSpartn en DrksphinXz, lang leve XBL.be!
IK HEB GEWOON FUCKIN EEN CODE GEWONNE OP NG-GAMER.NL WHAAAAAAA IK BEN CKER KK BLIJ! voeg me maar toe als je wilt: xInf1nitYx maar w8 ff, ik krijg dus gewoon Crackdown er gratis bij?
Daar heb ik nou egt al wel 50 versies van gezien . (vorige pagina o.a. ) Ik heb nog geen beta...blijf hopen op xbw...
Tuurlijk niet nerd..denk nou toch es na man. Jij bent echt focking dom. Btw.. JAAA IK HEB EM OOK GEWONNEN! XBL FOR THE WORLD JONGENS! RECKAH MASTER IS THE WINNER! WOHOHOOOOOOOOOO! KOM OP MET DIE CODE!!! OOH YES, BETA WINNAAR, FACEPLATE GOW KOMT BINNENKORT EN GEEN HUISWERK VOOR VOLGENDE WEEK! GOD SUDDENLY ALSO LOVES ME!!! Chizzle: een 10 voor levo, man dat vak stelt geen reet voor.
Iedereen gefeliciteerd die de code heeft gewonnen , en dit komt uit de Crackdown thread, maar ik dacht er later pas aan dat ik het beter hier kon posten. In deze box zal ook een code zitten om mee te doen aan de Beta, dus alleen Crackdown exemplaren met dit plaatje erop zullen de beta code bezitten. Vooral opletten dus als je de game koopt voor alleen de code
Ik koop Crackdown zowiezo bij de release, dus groot kans dat de beta er dan bij zit. Als dat het geval is dan verkoop ik hem gewoon als dat mogelijk is. Ik hebe r toch al 1 nu.
Als ik het zo lees hebben veel mensen de beta, ik had verwacht dat veel van Xboxworld en andere sites hem niet zouden hebben maar dat valt mee. IIg de helft van mijn friendslist heeft de beta dus zo weinig codes zijn er niet weggegeven. Ik heb de beta code ook gewonnen (ws. 2x al) en ik wil crackdown ook nog kopen, ach die geef ik wel aan een maat dan (indien mogelijk)
Volgens mij is de Crackdown disc onmisbaar, staat de code op de cd ofzo, dus doorverkopen zal wel niet gaan voor de mensen die met die code de beta willen spelen.
Ow jammer, misschien stond ie op een formuliertje. En Xero, jij ook hier? En sorry voor t plaatje, ben in de war met een ander forum waar t wel (tegenwoordig) mag.
Nu nog wachten op de beta Hopelijk komen er geen goede games uit rond de beta want anders wordt het een lastige keuze. Ik zal iig veel mensen tegenkomen van Xbw