1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mag ik nog even vermelden dat ik het combat systeem echt geniaal vind :9 Het is heel simpel, maar je kan het jezelf ook lastig maken met dikke combo's. Werkt perfect!

    En die Achievements 8)...

    100G na een simpele quest!
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Vuile glitcherd. :+
     
  3. spgonzales

    spgonzales Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    huis verhuren?

    Ik heb een klein probleempje mss kan iemand helpen. Ik heb een huis gekocht en daar heb ik in gewoond, nu woon ik in een ander huis maar kan mijn oude huis niet meer verhuren. :confused: .. ik krijg alleen de opties om het in te richten en het house budget te weizigen :confused:
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkopen en weer kopen mss? Als de prijs even duur blijft maakt het toch neitzoveel uit? :D En nadat je het weer gekocht heb, meteen verhuren
     
  5. spgonzales

    spgonzales Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    huis

    Maar ik heb de optie niet om het te verkopen (is trouwens ook het huis waarbij mn vrouw bij me weg is gegaan :p mss maakt dat wat uit?)
     
  6. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha klinkt net als in real lifeje vrouw heeft je bezittingen genomen enje verlaten :D (goldigger haha). Dan zou ik het niet weten. Ben zoiets nog niet tegen gekomen :D
     
  7. spgonzales

    spgonzales Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha zou wel lol zijn als het serieus zo bedoelt is :D
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jeej, ik heb een vrouw en een kindje.
    Maar omdat ik een arme sloeber ben kan ik geen nieuw huisje kopen en blijft ze zeuren!!
    Op de markt heb ik heel lang bier zitten tappen en nu kan ik met 7.000 een huisje kopen op de markt:)
     
  9. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    dames en heren weet niet waar ik dit kan posten, het is namelijk grote spoiler voor wie de game nog niet heeft uitgespeeld maar wil toch even wat kwijt!

    ik heb Fable dus uitgespeeld nou moet ik zeggen dat ik het einde best wel heel erg goedkoop vindt.
    je red die 3 helden om met je mee te knokken, dus ik dacht na de derde van ow kijk nou gaat het feest pas echt beginnen.....
    maar helaas kom je 1x terug in de spire, en 1 schot met de gun is genoeg om het einde te bereiken, ik werd op deze manier best wel hard uit mijn droom en fable waas geramd!
    iemand die hier net zo over denkt mischien?

    dan komen we bij de moeilijkheids graad van het spel. ik ben niet 1x dood gegaan niet 1 keer een ressurection drank hoeven gebruiken of geen 1x knockdown gekregen van enemy wat ik dus wel zeer jammer vindt eigenlijk. ook zitten al mijn spells en abilities op lvl 4 maar de enemys gingen met bosjes tegelijk neer op het eind ook, dus waarom een level 5 spell krijgen??

    dit alles geeft mij toch een redelijk zure nasmaak, vind de game geweldig maar dat ik na 11 uurtjes spelen het gehele spel doorlopen heb met een groot aantal side quests ook voltooid, en helemaal good en pure.
    en ook met tegen de 800 achievement punten aan.

    wat ik mij ook nog afvraag hoe ik nu verder moet nu ik mijn hond dus kwijt ben.
    er zijn een hoop dingen te krijgen met die hond. dus dat gaat voor mij nu niet meer door of hoe moet ik dat zien:confused:?

    ik heb namelijk de keuze gemaakt voor de many en mijn familie en hond op te offeren,,,, waarom iedereen terug moet komen die door de spire dood zijn gegaan en mijn hond en familie niet begrijp ik dan ook niet echt.... maar kan ik nog enig zinds in komen omdat het spel bedoeld is een keuze te maken tussen good en evil.

    iig zou ik graag een paar reacties lezen van mensen die dezelfde ervaring hebbben ofz ischien helemaal anders erover denken.
     
  10. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    dames en heren weet niet waar ik dit kan posten, het is namelijk grote spoiler voor wie de game nog niet heeft uitgespeeld maar wil toch even wat kwijt!

    ik heb Fable dus uitgespeeld nou moet ik zeggen dat ik het einde best wel heel erg goedkoop vindt.
    je red die 3 helden om met je mee te knokken, dus ik dacht na de derde van ow kijk nou gaat het feest pas echt beginnen.....
    maar helaas kom je 1x terug in de spire, en 1 schot met de gun is genoeg om het einde te bereiken, ik werd op deze manier best wel hard uit mijn droom en fable waas geramd!
    iemand die hier net zo over denkt mischien?

    dan komen we bij de moeilijkheids graad van het spel. ik ben niet 1x dood gegaan niet 1 keer een ressurection drank hoeven gebruiken of geen 1x knockdown gekregen van enemy wat ik dus wel zeer jammer vindt eigenlijk. ook zitten al mijn spells en abilities op lvl 4 maar de enemys gingen met bosjes tegelijk neer op het eind ook, dus waarom een level 5 spell krijgen??

    dit alles geeft mij toch een redelijk zure nasmaak, vind de game geweldig maar dat ik na 11 uurtjes spelen het gehele spel doorlopen heb met een groot aantal side quests ook voltooid, en helemaal good en pure.
    en ook met tegen de 800 achievement punten aan.

    wat ik mij ook nog afvraag hoe ik nu verder moet nu ik mijn hond dus kwijt ben.
    er zijn een hoop dingen te krijgen met die hond. dus dat gaat voor mij nu niet meer door of hoe moet ik dat zien:confused:?

    ik heb namelijk de keuze gemaakt voor de many en mijn familie en hond op te offeren,,,, waarom iedereen terug moet komen die door de spire dood zijn gegaan en mijn hond en familie niet begrijp ik dan ook niet echt.... maar kan ik nog enig zinds in komen omdat het spel bedoeld is een keuze te maken tussen good en evil.

    iig zou ik graag een paar reacties lezen van mensen die dezelfde ervaring hebbben ofz ischien helemaal anders erover denken.
     
  11. Masterchiief

    Masterchiief Prepare to fight...

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder die hond heb ik het idee dat ik helemaal niks meer kan... ik kan bepaalde quests nieteensmeer voltooien omdatik niet weet waar ik moet graven.. echt heel wazig.
     
  12. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die de game hebben uitgespeeld? Ik lees her en der op het internet (zowel op forums als in reviews) dat de game erg kort is. Nu weet ik wel dat je zulke spellen zolang kunt maken als je zelf wilt, maar het zou absoluut geen lengte hebben zoals Oblivion bijvoorbeeld. De main quest zou 10 uur in beslag nemen!
    Heeft iemand daar een antwoord op? Ik zou het graag willen weten.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je de main quest achter elkaar blijft spelen en geen side quest doet waardoor je sterker wordt dan ben je wel binnen 10 uur klaar.
     
  14. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    de speel tijd als je een beetje je best doet en in 1x doorloopt zonder side quests denk ik dat je de 8/9 uur wel kan halen.

    dacht eigenlijk dat wanneer ik alle helden zou hebben het pas zou beginne.... het was dus in 1x klaar.

    vraag me ook af wat er nu te doen is zonder hond en bijna al mijn achievements voltooid te hebben.

    heel jammer die duur van het spel.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  15. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    hoi wie kan mij helpen bij fable 2 ik heb gekozen voor de goede kant maar dan kun je niet echt veel toch eigenlijk snap ik het niet zo goed je moet toch die quest iedere keer toch volgen of kun je nog meer ik lees bv ook dat je huizen kunt kopen en dergelijke wie heeft tijd en zin en met geduld wie mij aub weer verder kan helpen het liefst via xbox live dus je mag me toevoegen. misschien een beetje dom van me maar ja ik ben niet voor niks een meisje
     
  16. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dit een schijtgame zeg... is hiervoor alle heisa ontstaan? het maakt nog steeds niks waar. alleen maar boutdingen in het spel.... wat een flinke tegenvaller!

    - Snel uitgespeeld
    - Verrot verhaal dat nergens opslaat
    - niet eens dikke armor... loop je met je gigantische bijl in je rug in je lelijke kleding..
    - Gare laadtijden waar je gek van word.

    Wat viel mij dit spel tegen zeg BAH het is geen 60 of 65 euro waard wat mij betreft.

    BAH! al die hype en er word niks klaargespeeld!
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Dan geniet je duidelijk niet wat voor fantastische sfeer Fable heeft. En het eerste punt wat jij opnoemt en de laatste zijn ook gewoon genoemd in de reviews hoor..mss die eens lezen? En de game vindt je bout, maar hebt hem toch uitgespeeld? :+
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de sfeer en alles wel leuk, en het verhaal was best leuk, maar ineens was het afgelopen :'-( wel leuk dat de achievements allemaal best makkelijk te halen zijn, heb al 850/1000 en ik ben pas paar dagen ermee bezig geweest :+
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het altijd een beetje gaar als mensen een game slecht vinden, en dan redenen geven als: ''er zit geen armor in de game''. Dat is toch geen reden om een game kut te vinden? Je gaat toch ook niet klagen over de hero die nooit praat, ''dat kan toch niet !!!!!111''.
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je voor je antwoord. Is het dan ook zo dat de side-quests veel tijd in beslag nemen?
    Er zijn voor mij eigenlijk maar 2 echte redenen om de volle mep van 50 a 60 euro uit te geven aan een spel;

    1) Gameplay moet goed zijn (het moet lekker wegspelen)
    2) Value (je moet er lang van kunnen genieten en ook het spel opnieuw willen spelen

    Daarna komen voor mij pas graphics e.d.

    Oblivion bijv heb ik voor 15 euro gekocht, maar zou ik zeker eerder gekocht hebben voor de volle mep, want dat is dat spel meer dan waard.
    Andere voorbeelden zijn GTA IV (speel ik nog regelmatig) en Saints Row 2 heeft ook replay-value.

    Ik twijfel heel erg of ik dit spel moet aanschaffen of even afwachten totdat de prijs gedaald is:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina