1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    ff iets anders tussendoor (sorry)....
    Ik ben nu al een aantal uur onderweg en op een gegeven moment viel mij op dat er op mijn rechter helft van mijn gezicht ongelovelijk veel stippen zaten... als ik van dichterbij probeer te kijken lijken het wel een stuk of 20 puisten... echt lelijk...
    Als ik kijk bij me stats staat er bij scars 0 .... iemand dit al gehad... en nog belangrijker... iemand een idee hoe je het weg krijgt... btw.. ik zit meer and de pure and holy kant dat evil en corrupt....
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die herrie van Fable 2.com dan? Hoe zit dat precies met die chest?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Maar dat van die theater van Fable II op xbox.com, als je alle 3 keuzes doet, krijg je dan ook alle 3 de rewards?
     
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel uren gameplay zitten erin Fable 2?
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon xbox.com. Dan naar Fable 2. DAar staat theater show. Speel die uit. Laad je gameraccount en dan zou in de heroes guild (waar je je will power krijgt) het items moeten zitten.

    Je kan alle drie de kronen keizen op het laatst door het gewoon drie maal te spelen en als het goed is krijg je dan drie items (dus als je de eerste keer linker kroon kiest en daarna je account laadt en tweede keer rechter dan verdwijnen de items niet maar krijg je ze allemaal.

    Voor de linker kroon krijg je Twee tattoos en een hero doll.
    Voor de middelste krijg je de chickensuit
    Voor de rechter krijg je een potion geloof ik en ieder geval het boek feign attack wat je nodig hebt voor completionist

    als je de kist al heb geopend dan moet je denk ik een nieuwe game starten! (of iemand joinen die hem al heeft dan krijg je hem misschien ook!
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de casual gamer genoeg.

    Trouwens, kan iemand mij vertellen hoe ik seks kan krijgen met mijn spouse? Voordat ik naar the Spire reis wil ik graag nog nieuw leven verwekken. :)
    In de handleiding staat; use follow expression, then go to a bed to make it good use.
    Dit heb ik gedaan, maar zonder resultaat..
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Shit.. Ik denk dat ik die kist al heb geopend. Ik had de theater show een keer uitgespeeld en kreeg de tattoos en de hero doll maar volgensmij heb ik die sowieso niet gekregen (in het spel). (Ik hoop dan stiekem toch dat ik hem dicht heb gelaten.) Maar hij gaat dus sowieso niet opnieuw dicht als je een nieuwe item haalt via de theater ofzo? En de items van de pub games zouden daar ook in moeten komen dan?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar vind ik een bookstore? :+
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee dat probleem had ik ook. Bonbirdhe. Join binnenkort even mijn game. Misschien krijg je hem dan ook als ik een expression doe ofzo. (eenv riend kreeg ook de silver key achievement toen ik een normale kist opende)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Uhm dus dan krijg ik alle silver keys al gelijk van jou? Dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil gewoon zelf alles vinden. Maar dan kan ik dit doen of opnieuw beginnen? Maar komen de items van de pubgames én de theater items dan in die kist?

    EDIT: Na het spelen van theater gaat de kist WEL weer dicht. Zo heb ik net alle extras gekregen. Ik had ook mijn held ge-merged uit de pub games. Al het geld is gestort (200K echt saai veel mja). Nu heb ik al die items alleen nog niet. Hoe kom ik daar dan aan?

    En hoe haal je eigenlijk de tattoos weg?

    En waar kan je de kapper en tatooeerder vinden?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag fable 2 gekocht ga em zo spelen!!

    ikvroeg me eigenlijk af...
    hoeveel uur gameplay heeft dit spel? hoelang ben je gemiddled bezig met het uitspelen ervan?
    en hoezijn de achievements? hoeveel gs heb je na ongeveer 1x uitspelen?
     
  12. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk wat het gevolg is van het oplopen van een SOA door unprotected sex?
    heeft dit echt invloed of is het gewoon een gegeven maar that's it?
     
  13. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed bezig! Je zal er geen spijt van krijgen. Heerlijk sfeertje heeft de game! ;)
    Deze game heeft niet echt een gameplay uren (Het verhaal duurt circa 7 tot 8 uur). Je moet er zelf wat van maken.
    Ga je carriere maken of blijf je arm? Sticht je een gezin of blijf je voor altijd één met je hond? Momenteel ben ik een arme held. Ik heb ongeveer 3.000 gold en daar leef ik van. Af en toe klus ik bij als Woodcutter of als Blacksmith. O-). Overigens ben ik een ware padvinder! Haha.
    Kortom; gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Doe ik ook.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok thx, en hoe zit het eigenlijk met de achievements?

    is 700gs+ een beetje haalbaar :) ?
     
  15. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Makkelijk, ik heb nu al 690 en dan mis ik nog enkele achievements die veel gamerscore geven.
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het spel niet hoor, maar zoals ik hier lees op het forum zijn soa's mogelijk, dus misschien is dit wel een soort van glamidia op je kanis(als je veel onveilige seks hebt gehad) wantja, alles kan toch in dit spel:thumbs:
     
  17. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb alles volgens mij doorgelezen en wel gezien dat deze vraag al eens is gesteld alleen geen antwoord: Hoe heb je nou seks? als ik volgens het boekje een chick laat volgen en bij een bed op 'A' druk kan ik alleen maar slapen:confused:
    Geweldig spel btw:D
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb vandaag dan eindelijk mijn Fable II LE binnengekregen. Ik heb alleen direct een vraag, hij is vast al honderden keren gesteld, maar hoe krijg ik toegang tot de Bonus Ingame Content ? Staat die standaard op de schijf of moet ik er iets voor doen ? Op de Bonus Disc kan ik enkel wat videomateriaal vinden.
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zit er een aparte code in je hoesje. Zo niet dan heb je pech en moet je contact opnemen met microsoft en vervolgens sturen zij per e-mail een nieuwe code. Dit is een veel voorkomend probleem. Ze hebben daarom besloten om de code voor iedereen vrij te geven, dus naar mijn mening is de limited edition vanaf heden geld verspilling.
     
  20. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb nu die missie The Hero Of Will gedaan, dan loop je richting Westcliff, en XP maar dan heb ik die missie gedaan, in die arena en dan ben k klaar en kan ik iets van de Spire gaan doen, maar heb nog steeds geen achievement, en die missie klinkt als de laatste maar dat kan toch niet ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina