1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan zit je midden in een quest. Deze moet je eerst doen.

    Er zit een kaartje bij met een redeem code erop voor de extra content.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is niet de laatse missie... En waarvoor wil je een achievment dan? Je moet eerst verder spelen. Achievments komen niet zo maar uit de lucht vallen hé... O-)

    Je moet ook een flirty expression gebruiken, zoals "come over to my place".
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
     
  5. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah oke, dan heb ik dat probleem dus ook. Heb meerdere malen gekeken maar bij mij zit dat kaartje er helaas niet bij. Heb zojuist al een e-mail gestuurd naar Microsoft.

    Maar ik ben dus al een nieuwe game begonnen en heb al gesaved (vrijwel direct na de intro) en ik wil eigenlijk wel met de DLC spelen zegmaar. Is het raadzaam om te wachten tot ik de DLC heb of maakt het niet uit en kan ik gewoon zorgeloos verder spelen ?
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Het is wel echt een heerlijke game.. ben nu al 3 dagen aan het spelen en heb net pas de eerste h...ld. gevonden.. top game top muziek top visuals.. behalve het reageren tussen het menu en de game mocht wat vloeiender
     
  8. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon lekker spelen joh, die DLC kom je toch pas later in de game bij. Op het Halo pakkie na dan.

    Wat hieronder staat moet je ook even doen, heb ik ook gedaan...


     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had het al zien staan, heb dat dus ook gedaan....dat bedoelde ik met e-mail gestuurd ;) Maar das mooi dan, ga ik zometeen lekker verder spelen. Was toch niet van plan om in een Halo pak te gaan rondelopen ! :)
     
  10. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook al een goede week, maar heb er zelf nog spijtig genoeg niet veel op kunnen spelen. Mijn vriendin speelt er zelfs meer op dan ik... :) wel leuk, normaal gezien speelt zij geen games (buiten de wii). Nu kan ik dan soms gewoon mijn remote pakken en meespelen als ik eens een half uurtje tijd heb.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb vanmiddag een uurtje gespeeld. Ben tot nu toe nog niet echt onder de indruk, maar vind het wel erg vermakelijk en heb een uur met een glimlach over m'n gezicht gespeeld. Vond het geweldig hoe de Childhood ook echt een kindersprookje was, leuk gedaan. De dialogen zijn nog altijd lekker cliché en ik vind het super dat dezelfde stemacteurs betrokken zijn bij Fable 2. Verhaal is tot nu toe wel aardig, maar nog weinig van mee gekregen natuurlijk. Vind het concept wel erg goed, een wereld waarin de magie zo goed als verloren is. Geweldig hoe je aan het begin van het spel dan spreekt met een tovenares die zegt: Probeer maar of magie bestaat, jouw keus!
    Hond is leuke toevoeging, vind zijn zoektocht naar schatten en een beetje rondkloten met hem erg leuk. Daarnaast vind ik de menustructuur minder duidelijk dan die van de vorige Fable. Met name het upgraden van krachten, ik vind het moeilijk te zien of je een bepaalde kracht nou wel of niet kan upgraden. Wellicht moet ik daar aan wennen.
     
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag een paar uur echt vrijwel niets gedaan. In ieder geval geen quests. Ik ben in en rond Bowerstone van alles wezen ontdekken. Ik kwam net voor het eerst op die graveyard. Damn het is daar best mooi! Ik heb daar gelijk de demon door weten te openen en dat rare balletje gevolgt

    (Kan iemand mij vertellen wat dat precies is? Is dat een tip voor als je vlakbij een Hero Doll bent? Ik heb daar namelijk in dat graf een doll gevonden.)

    Tevens ben ik op jacht geweest naar die beeldjes. Ik vind dit eigenlijk ontzettend leuk. Alles doorlopen tot je een stemmetje hoort. Alles in de buurt afzoeken om vervolgens het beeldje te vinden. Dit soort dingen vind ik dan al leuk :) Ik vraag me wel af hoe en waar je kan zien hoeveel beeldjes en sliver keys je hebt uit een bepaald area?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht ben ik wat onbevooroordeeld omdat ik van de originele Fable weinig heb meegekregen, plus het feit dat ik over het algemeen vrij ongevoelig ben voor hypes, maar ik heb er nu een uurtje tot anderhalf uur spelen opzitten en ik vind het spel echt briljant ! De sfeer, zowel in beeld als geluid, is echt top. Het is een sprookje, maar dan wel eentje waarin ik kan doen en laten wat ik wil. Misschien is 'Fun-RPG' het woord wat ik zoek. En het is misschien een beetje een oneerlijke vergelijking, maar ik weet nu al dat ik dit meer ga diggen dan bijv. Oblivion, een titel die ik overigens ook nog steeds geweldig vind, maar waarin de immense vrijheid mij op een gegeven moment een beetje ging tegenwerken. Plus dat, ondanks dat ik ontelbare dingen kon doen, alles altijd zo serieus aanvoelde terwijl ik in Fable gewoon een beetje kan rondkloten. Dingen als Expressions en dan vooral de reacties erop zijn echt grappig, om maar wat te noemen. De gameplay, en dan doel ik met name op de combat, is eigenlijk vrij simpel maar doet wat het moet doen. Ik denk trouwens dat ik met mijn char voorlopig nog even aan de goede kant blijf. Even kijken hoe dat bevalt en ook hoe het zich ontwikkeld qua uiterlijk. Mocht ik namelijk later ineens een switch willen maken dan ben ik alsnog zo evil. Andersom wordt lastiger lijkt me. Anyways, als Oblivion geweldig is dan is dit spel fucking geniaal ! Love it !
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Net echt briljante dingen meegemaakt in co-op. Die one screen co-op haat ik nog steeds en het werkt voor geen meter, maar toch is het leuk. Op het moment maar elk huis/winkel gekocht die ik ben tegengekomen en nog steeds 5 mil over (ook nog 2 mil weggegeven). Ben nu 100% pure en 100% good. Je krijgt enkel een Halo boven je hoofd en meer hoef ik ook niet :) Ik vind het gewoon een fable 1.5 maar wel een heerlijke opvolger. Alles wat erin moet zitten, zit erin. Ben er blij mee :)
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoe is het als je een vrouwelijke personage bent en je bent zwanger, hoe speelt dat ? :)

    Ik heb de normale editie, kan ik die code ook krijgen omdat het is vrij gegeven, zoja waar ? Tnx.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  16. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet, je hoort die vent waarmee je neukt zeggen "i´m going to be a daddy" en even later staat er een wieg in de kamer... :'-(
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Meh ik wou dat ze eens opschoten met de game patchen, 2de hero en kan nog steeds niet verder komen dan net na de spire. Stomme bugs in de game ook. :'-(
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, dat vond ik echt lomp. Daar had ik me toch een stuk meer bij voorgesteld.

    Met de childhood was ik ook erg te spreken van de sprookjesachtige sfeer. Op basis van die gameplay heb ik het spel ook gekocht. Grafisch ook heel mooi, maar ik vond alles eigenlijk bergafwaarts gaan toen ik volwassen werd. De rest van de wereld vond ik grafisch niet indrukwekkend. Daarmee ging voor mij een beetje de sfeer verloren. De combat en de quests vond ik echt heel standaard, het verhaal boeit ook niet echt. Na de Hero of Will ben ik er dan ook mee gestopt. Heb het spel toen verkocht. Enkel het stukje in The Spire vond ik interessant. Maar de behoefte om het spel uit te spelen had ik niet. Je kan niet eens dood, je verliest alleen een beetje experience. Beetje nep vind ik dat.
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Anders krijg je een game over scherm en ga je misschien 5 minuten spelen terug alsof er niets gebeurd is. Het systeem van XP verliezen en littekens krijgen vind ik dus veel beter dan een gewoon game over scherm.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt doodgaan is eigenlijk ouderwets;), ik vind die nieuwe game overs veel beter werken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina