1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat met die littekens echt irritant. Als ik iets niet wil is het zo´n immense verminking dwars over het gezicht van dat vrouwtje waar ik zo verrot veel moeite voor doe om haar niet op de hulk te laten lijken.
    Heb voor de zekerheid gewoon altijd iets van 6 revival potions bij me. :D
    Niet dat ik tot nu ook maar ergens in de buurt van doodgaan ben geweest...

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu niet de precieze link, maar als je een paar pagina's terug bladerd kom je het vanzelf tegen.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Gevonden!

Dus hiermee kan ik ook die Master Chief pak krijgen he, bedankt! :thumbs:

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hey tnx. Maare kan je deze armor maar 1 keer per game krijgen of kun je op elke hero een keer de armor krijgen

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook mijn gamertag ingevuld maar krijg je die code dan op je hotmail of xbox?

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Volgens mij wordt het naar je hotmail gestuurd en die code moet je invullen dan bij 'Redeem Code' op je 360 lijkt mij.

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het duurt alleen wel 10 werkdagen -_- zuur

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Uitgespeeld...

Na één dag terwijl ik gisteren uren lang co-op heb gedaan in iemand anders zijn game. Ook daarnaast nog een paar uur alles een beetje verkend en 3 keer getrouwd. Heb het idee dat hij nog korter is dan Fable 1 qua verhaal. Ik heb ook nog bijna alle side quests gedaan. Nu maar de rest van de quests doen en de overige achievements halen en de huizen kopen. Het einde was trouwens echt belabberd en afgezaagd, dat vind ik dan wel minder.

9. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe lang duurt het voordat je zegmaar echt je kindje ziet :D

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het einde wel komisch. Is eens wat anders dan vechten tegen een grote draak. :+

Bam! En weg is Lucian!

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    kan je nou co-op op 1 xbox spelen? zoja, werkt dat een beetje en kan je dan echt het volledige spel spelen met z'n 2en?

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat ben ik gedeeltelijk wel met je eens, maar het systeem in de nieuwe Prince of Persia is dan beter. Geen Game Over scherm, maar je tegenstanders hebben dan wel weer volle health. Maar je krijgt wel weer gelijk de kans om de tegenstander te verslaan zonder vervelende laadtijden. Met Fable 2 ga je gewoon verder waar je gebleven was. Je krijgt geen extra tegenstanders en hun health wordt niet aangevuld. Dus mijn motivatie om niet dood te gaan ging een beetje weg. Het gevoel dat je een 'prestatie' levert is daardoor minder.

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Kun je ook meerdere games aanmaken,bijvoorbeeld je speelt een game als goed en de ander slecht?

14. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan... je ziet nadat je op continue klikt een aantal speelkaarten waarvan er 1 een plaatje heeft. al die andere speelkaarten gelden voor meerdere savegames. ik heb er 2. een als jongen en een als meisje...

kan iemand mij trouwens vertellen waar op xbox.com ik die fable 2 theater kan vinden?

en over de crucible. moet ik perse alle 8 de rondes in 1x perfect halen? of mag het ook dat ik nu alleen die rondes die ik eerder niet perfect heb gehaald, nu perfect halen zodat het niet uitmaakt of de eerste ronde die ik al perfect heb, nu verneuk?

thx

15. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Moet allemaal in 1 keer, als je een tijdje andere missie's gaat doen is het daarna best makkelijk.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik lees hier zo wat reacties van mensen die moeite hebben hun female char niet op een Hulk/Kenau te laten lijken. Misschien komt het omdat ik nog niet zo ver ben in het verhaal, hoewel ik er toch al zeker meer dan 5 uur spelen op heb zitten, maar mijn char is echt nog een mooie jongedame. Serieus, ik kan nergens komen zonder dat ik aanbeden wordt, na een half uurtje door de town te hebben gewandeld is een derde verliefd op me :+ Komt het misschien omdat ik niet eet, omdat ik geen zware wapens gebruik (alleen zwaarden) en verder voornamelijk mijn titel van Gunslinger waarmaak ? Magie heb ik ook nog niet zo gek veel gebruikt....

17. blackboss

blackboss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de mijne ook maar, als je experience in dingen van strenght gaat doen dan wordt je vrouwtje veel breder en sterker waardoor zij er niet meer uit ziet! Maar ik ben bezig met magic dus is ze mooi slank.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, das goed dat ik dat weet dan. Ga ik dus gewoon verder met de focus op Ranged en Magic. Want als ik ergens een hekel heb is het wel een lelijk poppeke waar ik een groots spel als dit mee moet doorlopen. Bij Oblivion was er ook geen manier om een char te maken wat er ook nog maar enigszins charmant uitziet. Gelukkig speelde je dat het merendeel van het spel in first-person :+

Laatst bewerkt: 2 nov 2008
  19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik kwam ook als een dikkerd uit de crucible, ik had namelijk heel weinig potions, dus ik moest alleen pie / vlees kopen :+ moet het er maar weer even afhalen voordat ik op de boot stap.

Even een vraagje over dat deel, ik ga nu even terug naar bowerstone, maar daarna ga ik op de boot naar een nieuw deel geloof ik. Dat betekent dus dat mijn familie helemaal van mij weg is, dan gaat de status van happy zeker helemaal naar beneden en gaat ze daarna weg. Of hebben ze daar wat tegen gevonden? O-) Moet namelijk nog even the bigamist achievement halen, en mijn eerste vrouw was ook al na 5dagen weg (had haar ook in me gypsy-caravan gegooid en daarna niets meer laten horen O-))

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja mijn vrouw zit in redelijk huisje van 13000 nogwat en ik heb het budget hoog genoeg gezet. Ben nu ook al een paar dagen weg en ik kan niet terug maar ze is er nog niet minder happy op geworden. Alleen vraagt ze steeds om seks, dat wordt dus lastig 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina