1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Inferno naar 5 sterren halen. Verreweg de beste _O_
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, had het al gelezen. Ik heb tot nu toe alleen Inferno, Raise Dead en uhm....Force Push ofzo. Alledrie nog maar op lvl 1, maar dan weet ik welke ik het beste kan maxen. Zijn er nog andere spells die echte aanraders zijn (al dan niet pas op de hogere levels) ?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb shock ook op 5 sterren en die is ook zeer sterk. Het leuke is ik doe eerst mijn Raise Dead 4 en dan Shock 5 en dan begint me xbox het lastig te krijgen. ;)
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees trouwens net dat je waarschijnlijk wel van die Blauwe strepen af kan komen door je Willpower upgrades weg te doen en te teleporteren naar een ander gebied. Dat eerste had ik gedaan, maar naar een ander gebied gaan nog niet. Ga het zo ff testen. :D

    Die raising dead spell is idd heel erg handig. Zodra vijanden die spoken zien zijn ze jou op slag vergeten, ook al sta je er middenin.
    Inferno op 5 sterren is echt imo echt zwaar overpowered. Lvl 5 inferno vs. groep undead. :lol:

    Ik had btw shock op lvl 1 en 2 gezet, raising dead op 3 en inferno op 4 en 5.
    Het spel is gewoon echt té makkelijk als je een zware will user bent. :)
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou dit topic wel ff in de gaten de komende tijd. Mocht ik nog dingen tegenkomen waar ik vraagtekens bij plaats dan horen jullie het wel. Maar voorlopig weet ik genoeg. Zometeen lekker verder spelen ! Thanks ! :)
     
  6. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, heb het ff getest.
    Als je al je will powers weggooit en naar een ander gebied teleporteerd zijn al die strepen weg. Geen spoor meer van te bekennen. :D

    Nu kijken hoeveel ik er op kan zetten zonder weer licht te gaan geven. :thumbs:

    *edit*

    Om het verhaal even af te maken:

    4/5 sterren, maakt niet uit hoe je ze verdeeld, lijkt de grens te zijn waarop die blauwe zooi zichtbaar word.
    1 t/m 3 sterren zie je niks, 4 en 5 alleen als je inzoomt, bij 6 sterren zie je ze gewoon zitten (zeker in het donker)

    Ga me er verder niet meer druk om maken, ben teveel gehecht aan m´n ownage willpowers om ze weg te doen voor "good looks".
    Die blauwe strepen zijn op zich nog wel vet, jammer dat het zo vloekt bij m´n witte corset en donker-rode flapperjas. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2008
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ff Vraagje he, als je good wordt. Krijg je dan ook die blauwe aderen op je armen? want toen ik evil was, was het rood. maar toen ging ik meer naar het goede toe, werden ze beetje blauw. En nu zijn ze weg? En wat maakt het uit of je Pure of Corrupt bent?
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb swords op 1
    Raise Death op 2
    Inferno op 3
    Time control op 4
    Shock op 5

    Met shock zijn altijd alle vijanden op mij heen dood, ik begin met raise death zodat vijanden zich daarop concentreren, dan time control en dan een shock

    Wanneer ik tegen 1 of 2 vijanden vecht dan doe ik een single target inferno van level 3, daar zijn de meeste vijanden ook in 1x mee dood.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Om het verhaal simpel te maken:
    Van zodra je de boodschap krijgt dat je kennis in magie gegroeid is en dat je lower level spells ook krachtiger zijn zit je met de strepen opgescheept.

    Ik heb enkel Inferno maxed (de andere heb ik gewoon niet) en heb natuurlijk die boodschap gekregen, maar je ziet de lijnen enkel als de camera echt dicht op je personage zit in een iets donkere ruimte.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Cookie voor "the completionist" heb je daar een guide van? moet ook even kijken hoe ik aan al die expressions en pet abilities kom. Skills zal niet zo moeilijk zijn. Gewoon kloten in the crucible lijkt me :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alstu :). Voor die XP is er een glitch, moet je een huis kopen in Oakfield en daarin slapen. Volledige uitleg moet je maar even googlen. Ik wist dit namelijk niet en heb echt tig potions moeten drinken voor de XP.
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel dit zeg.
    Maar hoe kan je eigenlijk zien hoe oud je bent? In de originele fable kon je in je logbook zien hoe oud je was, dit kan ik hier nergens vinden?
    En bij de originele fable werd je ouder na verloop van speeltijd, ook al zat je een uur te niksen werd je ouder. Is dat in fable 2 ook zo of word je bijv. ouder na progressie in de main quest?
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik kan het ook nergens vinden. ik hoop ook niet dat het erin zit. speel ik zometeen weet met een grijzende fossiel..omdat je even wat huizen koopt, en op zoek bent naar het ultieme wapen en andere dingen.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zit nu op een klein eilandje waar ik via een piratenschip ben gekomen en ik moet nu 10 treausures vinden, maar ik kan er maar 8 vinden...

    heeft iemand miss een guide waar ik ze alle 10 kan vinden??/tips waar 2 moeilijke te vinden zijn??
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    1. helemaal links op het strand (wanneer je naar de zee kijkt) zie je een soort van pier van stenen, daar heen zwemmen om het hoekje heb je er 1
    2. onder het wrakstuk.
    3. op het wrakstuk waar je op springt vanaf een stenen richel
    4. waar je naar beneden duikt richting het eiland kan je nog naar een iets lagere richel aan de linkerkant springen.
    5. een grafspot op het eiland.
    6. een duikspot naast het eiland.
    7. op het eiland zelf, achter de boom.
    8. achter een van de watervallen rondom het eiland (kleine inkeping, stenen ervoor, niet te missen)
    9. in de grot wanneer je terugloopt.
    10. op een verlaging wanneer je terugloopt.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5


    ehm hoe bedoel je een duikspot naast het eiland (alvast bedankt voor je snelle reactie btw!!)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als naar beneden springt heb je een groot gebied omringt door watervallen. Hier in het midden is een eilandje. Vlak naast het eiland is een duikspot. Dit zijn wat rimpels in het water. Als je op A drukt dan duik je en vind je de kist.
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Das zo'n plek waar bubbels uit het water komen, als je daar inzwemt en op A drukt duikt je chacacter een item op
     
  19. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kreeg "the swinger" niet :confused: Had bij 2 hoeren in Bloodstone come back to my place gedaan, en vervolgens sex, had een mannelijke en een vrouwelijke gedaan voor de zekerheid. Ligt het misschien daaraan?
     
  20. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee daar ligt het in principe niet aan, ik had namelijk hetzelfde gedaan om te kijken wat er zou gebeuren, kreeg ik opeens die achievement :D

    Misschien speel je als vrouw en heb je protected sex gedaan (wat niet kan met een andere vrouw) waardoor je alleen met die man ging?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina