1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is wel erg overdreven. Je kan bijna elk huis/winkel kopen wat je ziet en hiermee geld verdienen. Maar dit koop je, je krijgt er winst van en verder gebeurd er vrij weinig mee. Story is erg kort. Als je je een volle dag alleen maar richt op de story dan heb je hem uitgespeeld. Had hem zelf na 2 dagen uitgespeeld terwijl ik af en toe maar bezig was met de story mode. En je kan wel aardig wat dingen doen naast de story mode maar het is de vraag hoelang dit leuk blijft.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Dat verhaal van Fable 2 is echt zielig zeg..wat een beschaming. Deel 1 was veel toffer.
    Ik verwachtte op zn minst wel een te vet eindbaasgevecht, ala Jack of Blades...zo vet was dat. Nee hoor, op Y drukken met je gun en het was voorbij. What the...echt ronduit belachelijk. Wat was dan de eindbaas, dat grote driehoekige, zwevende ding? Dat ziet er toch ook niet uit man..character model is ver te zoeken bij die domme driehoekige crap.
    Fable 1 was echt vele malen beter. Ook meer hardcore? Jammer dat Molyneux meer de casual kant is opgegaan, met dat ie zn game ook wou laten testen door mensen die nooit gamen..erg jammer, want die hele game is er door verkracht.
    Ik heb voor Love gekozen btw, omdat ik gewoon me hond terugwil, want die ownt. De rest kan me niet schelen. :+

    Ik had btw op een gegeven moment in t verhaal ook rode ogen en wit haar, ik vond het echt vet mooi! Maar aan het eind van de story had ik het niet meer..is t nog mogelijk om zoiets dergelijks weer te krijgen?
    En wat hield t eigenlijk in? :+
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben net 100% evil geworden, dus extort en threaten expressions erbij. Hoef nu nog maar een expressions bij scary en dat is: Feign Attack = www.fable2.com and take the right crown at the end. Dus ik hoef dan toch niet corrupt te worden? Kan deze overigens niet halen want als ik op start show druk dan krijg ik een nieuw tabblad met alleen een wit scherm...help?
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  4. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable 2 is echt eeen beauty game naar mijn smaak :D
     
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    echt als iemand vraagt wat is jou favoriete game moment dan zeg ik ; begin van fable2 (als je kind bent) echt gewoon kunst! prachtig gemaakt de sweer, de muziek ! de rest van de game is ook geweldig maar het begin heilig gewoon O-)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  6. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm net uitgespeeld (710/1000). Leuk idee, leuk concept, maar alweer slecht uitgewerkt. Story was gewoon te kort.
     
  7. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree, ze moeten gewoon volgende keer iets meer tijd nemen met het ontwikkelen van Fable 3. Die hoeft van mij ook niet op de 360 uit te komen, maar gewoon op de opvolger ervan.
    Maar dan krijg je natuurlijk weer dat ze nog niet gewend zijn met die nieuwe hardware te werken enzo.
    Misschien dan Fable 4 die vier jaar daarna wel uit zal komen. :p
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ben het met je eens maar niet over dat alweer. Fable 1 was kort maar het verhaal stak goed in elkaar. Dit verhaal kent momenten dat het erg vergezocht is en andere momenten dat het juist ontzettend voorspelbaar is. Uiteindelijk wordt alles op één hoop gegooid
    zonder eindgevecht en met een erg voorspelbaar einde. Dood, Leven, Geld.
    Die extra's vond ik in het begin leuk, zoals een gezin etc., maar ik had uiteindelijk toch liever een diep en goed verhaal gezien. Dan kon ik hem ook nog voor een 2de en 3de keer spelen zoals ik dat ook bij Fable 1 heb gedaan. Daar heb ik nu totaal geen behoefte aan helaas.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, je hebt helemaal gelijk! De handelaar met zijn verhaal, prachtig. Het meest mooie vond ik Theresa die over magie vertelt. Dat kinderen er niet meer in geloven, en voor vijf goudstukken kan JIJ er achter komen of je er in moet geloven. Dat was zó mooi uitgewerkt, té mooi! En het stuk in het kasteel van Lucien was ook héél mooi. Jeeves die je binnen laat en vertelt, Garth op de gang, en dan Lucien die eigenlijk als een aardige jonge man op me overkwam. Een sprookje!
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje believe it our not maar ben al getrouwd :+ ze volgt me continu hahahah hoe kom ik van haar af zonder dat ik eh haar kwijt ben? dat ze stopt met volgen zeg maar!
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zojuist alle sleutels gevonden. Naja ik moet er nog een in bloodstone maar die pak ik zo wel. Ik heb in ieder geval de achievement.

    Wraith March heb ik dan ook 7 van de 6 sleutels :)

    Ik moet ook nog één Gargoyle maar dan moet ik eerst de mainquest voor uitspelen dus dat komt wel.
     
  12. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het ook uitgespeeld met bijna alle sidequest, silver keys en gargoyle. Ik vond het erg leuk heb echt gelachen vooral het einde:
    ik stond die tekst van Lucien af te wachten en schiet reaver lucien ineens dood in de spire had ik wel lol om en vraagt hij of ik hem liever dood wilde schieten

    Maar een super groot nadeel heb binnen 1 week en echt heel traag gedaan een RPG uit gespeeld en dat vind ik wel erg kort had meer de grote van oblivion mogen zijn!
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Wtf, die perfect rounds in de Arena is onmogelijk.
    Hoe versla ik die klotetrol onder 1m50?!
     
  14. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op uitsteeksels schieten. Voor hem staan en op zijn uitsteeksels schieten en rechts van hem en dan achter hem en dan links van hem etc. etc. totdat ze allemaal stuk zijn. Dus zo snel mogelijk alle uitsteeksels kapot schieten.

    En weet iemand waar ik celery kopen ik ben namelijk een beetje erg dik geworden na al het vlees.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
  15. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doel met mijn "alweer" niet naar hoe het verhaal in elkaar stak, maar naar de speelduur.
     
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    In elke Products store, bijv. in bowerstone bij de meubelzaak of bij de 1 van de boederijen in oakvale.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga nog ff voor de 1000/1000, dan heb ik het wel weer bekeken. 15 uurtjes maakt Fable bijna een easy achievement game zelfs.
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    eh naja heb de vorige dingen al zelf uit kunnen zoeken :+ maargoed ik heb nu dus quest maar ik ken die plaatsen nog niet maar nu krijg ik dus ook geen hint of iets dergeljks met waar ik nou ongeveer heen moet....bedoel ik kijk echt elk hoekje na maar als het om quest gaat zou ik het fijn weten als ik een richting kreeg van waar ik moet zoeken
     
  19. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens een wel merkwaardige geldbug gevonden.

    Als je bij console settings de datum naar 2025 zet en dan weer terug naar fable 2 gaat krijg je van 25 jaar lang al het geld dat je per 5 minuten krijgt. Ik kreeg zo'n ongeveer 5000 per 5 minuten en had zo 900.000 gold binnen. Vooral interessant voor de mensen die nog de choice moeten maken maar ook castle fairfax willen kopen. Succes.
     
  20. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt dan ga ik even afvallen.

    Ja het is wel grappig maar krijg je voor 17 jaar maar 900.000 gold binnen? Is wel weinig.

    24 uur * 60 minuter per uur / 5 minuten = 288 x per dag uitbetaalt
    2025 - 2008 = 17 jaar
    17 jaar * 365 dagen = 6205 dagen
    6205 * 288 = 1787040 keer uitbetaalt
    1787040 * 5000 gold = 8935200000 gold

    Als het goed is zou je 8935200000 gold gehad moeten hebben.

    Of zit ik nu helemaal verkeerd.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina