[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    chill gister ff 1000g gehaalt, daarna had ik wat centjes over en gaf ik voor de lol een miljoen aan een zwerver want ik wilde goed worden. Eerst was ik vrijwel helemaal evil, maar nu ben ik weer helemaal good. Best grappig dat ik opeens 10.000 good erbij kreeg.
     
  2. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat als je het huis als maritial home ofzo hebt staan dat je hem dan niet verhuren kan.
     
  3. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt.
    maar kan je ook 2 huizen als maritial home hebben staan. en als je dat niet meer wil hoe "undo" je dat. mijn vrouwtje afslachten zeker. nou dat zou ik niet erg vinden want ze zit maar te zijken :D en mun kind ook waarom mamma zo verdriettig is.
     
  4. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    poeh... geen idee;)
    Maar vrouw en kind zijn makkelijk vervangbaar iig:9
    Heb je ook 2 vrouwen dan? Het zou gewoon bij het huis moeten staan
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet alleen nog Lucien doll. Koop hem van je voor 150k.
    Zeg maar als je hem hebt. (Tweede plaats in de shooting range halen!)
     
  6. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld.. dat einde was wel heftig zeg...

    Voor Love gekozen, omdat ik me hond persé terug wilde maar waar is m'n zus nu? Komt die nog terug?
    Wel jammer dat er geen groot eindgevecht was met Lucius.. ik voelde me een beetje lullig toen ik 'm neerschoot want ik zat zo in het verhaal dat ik per ongeluk op y druke en toen was ie al dood :/
     
  7. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik heb hem niet eens neergeschoten, speel hem nog maar keer uit en dan niet op y drukken;)
    Kijk trouwens eens bij je documents over je zus...
     
  8. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier Hero,s die mij willen helpen met de Hero Dolls, Silver Keys, Gargoyl en de Completionist achievments. zo ja voeg me dan toe

    Gamertag: Hypno NL
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Godnondeju @ die Castle Fairfax quest :mad:

    Ik heb het dus over die Gender-changing potion. Er werd gezegd dat het permanent was. Dus ik denk "Ik sla me op, kijk hoe het eruit ziet en als het niet bevalt laad ik mijn oude save weer". Nou, mooi niet dus. Gelijk een autosave na het drinken van die potion. :mad:
    Ik zie er écht niet uit als vrouw! Ik ben hartstikke gespierd en zit onder de scars. Maarja, eigen stomme schuld, denk ik...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Flauw hè, die Autosave. :mad: Ik denk dat dit gedaan is om de speler het gevoel van zijn keuzes echt te laten voelen. Maar nou, het is toch een spel zeg! :eek:
     
  11. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat heb ik idd ook ja. Zwaar niet tof.
    Als iemand mij na de vakantie dan ook keer zo'n potion wil geven. dank u dank u(A)
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Vandaag alvast voor kerst gekregen hehe, fantastisch spel! Net zoals deel 1 echt zo'n typische fable sfeer, alleen moet ik nog die spell set-up uit zien te vinden.

    Euh, ik heb nog wel zo'n potion voor je voor wanneer ik die quest gedaan heb (Ben nu zeg maar bij dat bandit camp in Westclif) dus weet niet hoe lang het nog duurt, maar ben zelf niet van plan hem te gebruiken dus you can have it.
     
  13. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeft geen zin, die potion verliest na het verlaten van die plek z'n kracht... Je moet nu dus voor de rest van de game als vrouw door 't leven :+
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er is wel een manier dat je beide in de grote afspreekt (als orbs) en elkaar dan deze potion geeft. Maar dat is dan ook de enige, anders kom je er inderdaad niet meer vanaf.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg binnenkort ook zo'n potion maar ben niet van plan 'm te gebruiken dus..
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je die schatkist opent die in je "hoofbasis" staat. als je hem opent staat er dat je op internet moet kijken hoe je bij die spullen kan komen maar ik kan niets vinden. dus mss weet iemand het hier.
    heb hem net uitgespeeld maar hij valt mij wle wat tegen. het is een leuk spel maar zoals bij veel spellen was hier ook het eerste deel vele malen beter.
     
  17. Zer0 Hiro

    Zer0 Hiro In the digital flesh

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de webgame spelen, waar je items bij krijgt en dan kan je de kist pas openen als je een nieuwe game begint
     
  18. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook uitgespeeld. Nu alle achievements behalve die van alle silver keys en alle gargoyles (ofz).
    Maar dat moet nog wel lukken want hoef van beide nog maar 20 ofzo ;)

    Best snel gedaan trouwens, in 12 dagen.. Ik dacht rond de 24uur gametijd. Heb wel vet veel outfits verzameld :D
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2008
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Is er een manier waarop ik de Town Economy kan beïnvloeden? Ik wil namelijk de achievement Ruler of Albion halen. Ik heb alle gebouwen in Albion gekocht, maar ik kom uit op ongever 2,47 miljoen. :mad: Ik heb al gemerkt dat die waarde stijgt door huizen betere furniture te geven. Echter, elke keer als ik dat doe, zakt even later de totale waarde toch weer in. Door een slechte town economy dalen de waardes van mijn huizen weer. :mad: Dus mijn vraag, kan ik daar wat aan doen of moet ik gewoon wachten op betere tijden?

    edit:
    Bingo! Temple of Shadows ben ik volgens mij vergeten, ik ga dat eerst proberen. :+
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarde stijgt door alles te kopen en zelf goed te zijn.
    Verder zijn er natuurlijk veel meer dingen die je kunt kopen, zoals later het Kasteel in Fairfax van 1 miljoen ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina