1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Diachi is toch wel een van de beste dacht ik.. Alleen dies nie groot en lomp, zo'n katana geval.
    Even googl'en naar Legendary Weapons Fable 2 ofzo ;)

    Verder is als pistol/gun de Red Dragon de beste, niet vanwege damage maar omdat je fakkin snel achter elkaar schiet. Moet je 1e worden op de Shooting Range (Headshots!).
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt dat je dat zegt. Ik heb daar nog nooit bij stil gestaan. _O_
    Ik ga namelijk nooit voor headshots in de shooting range.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Inderdaad. Heb wat quests gedaan, Bowerstone opgekocht en guards lopen uit moorden. Hou het nu wel voor gezien met deze game. Overnieuw begonnen na zo'n kut verhaal met idem eind zie ik niet zitten :confused:
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Heeft iemand BIJNA alle silver keys?
    Want ik heb ze bijna allemaal (zit nu op 40), maar ik las dat ik ze niet allemaal kan krijgen als je die gast niet betaald hebt voordat je naar de Spire ging..
    En ik had hem niet betaald :mad:
    Dus als iemand ze bijna allemaal heeft; Please wacht even met het oppakken van je laatste keys, dan ga ik bij je co-op ingame.. Krijg je 1,5 miljoen van me voor.. Of welke andere achievement dan ook :)
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap je niet. want wie zou je moeten betalen dan. en wat voor nut heeft het om ze allemaal te vinden want het zijn er veel meer dan 20 en volgens mij kan je met 20 keys alle kisten openen. maar geld heeft niet bijna geen waarde meer als je ver in de game bent en goed je best heb gedaan. ik krijg nu bijvoorbeel onderveer 15000 per 5 min.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Toen ik iemand joinde die die achievement al had kreeg ik hem gelijk ook, dus voor mij hoefde hij niet de laatste key te vinden.
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dr achter dat het helemaal niet uitmaakt of je die dude betaald hebt of niet (behalve dan dat je veel inkomsten misloopt op die stad).

    Kheb namelijk net alle Keys (en daardoor alle achievements) gehaald :D
    Ik krijg ook 15k per 5 minuten zo ongeveer.

    Er is een kist van 50 keys, in FairFax Castle. Daar zit 50k goud in, maargoed dat is zoals je al aangaf helemaal nix..
     
  8. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog hulp nodig heeft met achievements, voeg Airborne NL toe op Xbox Live en ik help je met enkele achievements, zoals Dollcatcher - Ruler of Albion, The Goth, The Bigamist, The Party Animal etc.
     
  9. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ikga nog helemaal niet op live spelen tot ik zelf alle achievements heb, anders krijg je er direct al tien omdat iemand anders ze heeft. en dat is naar mijn mening echt klote :mad:
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Xbox Live Mail

    De Knight's Boots, de Assassins Gloves, etc. zouden dus gratis moeten zijn :).
     
  11. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zonder te betalen kan je op Knothole Island komen, staat dat er nou?
    Zal wel oud nieuws zijn, maar is nieuw voor mij;)
     
  12. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Oh mijn god.
    Lady grey als vrouw genomen en dacht een keer te kijken of ze weer dood kan gaan.

    - 20x met de Perforator door haar hoofd geschoten.
    - In de fik gezet met level 5 inferno
    - The chopper op haar losgelaten

    Maar het meeste heb ik nog gelachen wanneer ik haar raakte met een fully upgraded blades. Ze was van alle kanten gespiest door die dingen dus ik denken 'Oh eindelijk van haar af' doet ze een soort van oorlogskreet en verdwijnen die dingen gewoon |:-
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk van niet, of er valt niets te beleven want voor de quests enzo moet je de betalende nemen. Dus ik neem aan dat Knothole Island ook enkel in de betalende zit.
     
  14. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoelen ze dat dan?
     
  15. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik dan zelf nog iets doen of krijg ik ze dan automatisch?
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een beetje slecht dat er zo veel bugs in dit spel zitten. nu ook weer zwaar kut. was ik begonnen met mijn zoon te redden staat er dat ik niet weg mag gaan voordat de conversatie is afgelopen. maar er gebeurt niets meer, ik kan niet rennen, vechten of rijzen heb al van alles geprobeerd dus als iemand een idee heeft meld het ff. bij andere spellen zou je nog ff een oudere save kunnen laden maar fable moet weer zonodig alles oversave :mad:
     
  17. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Flinke naaistreek..
    Als je via die map naar een andere omgeving reist dan, werkt ook niet?
     
  18. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb ik ook al geprobeerd. ik ben helemaal de map uitgelopen door een weg maar dan kan ik nog steeds niets doen. echt zwaar kut dit.
     
  19. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    wees ze dankbaar, extra lang gameplezier :thumbs:



    niet?
     
  20. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Moet kiezen tussen dit spel of fallout 3... advies? Als ik de reviews lees stelt fable 2 toch nog ietsje teleur, net als zijn voorganger... is dit waar?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina