[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 500 boete in bowerstone, maar die gaat niet meer weg.
    kan ik daar wat aan doen, of moet ik nog langer wachten?
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is moet er vanzelf een guard naar je toe lopen te vragen of je de 500 boete wilt betalen of een vervangingsopdracht te doen (bandits knallen ofzo). Anders moet je zelf maar ff naar een guard toelopen en even wachten ofzo. Als dat niet werkt dan zou ik je er niet zo druk om maken en het gewoon laten zitten.
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Release Date van Knothole Island bekend en nieuwe video diary: Episode 8!

     
  4. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er kwam een guard naar me toe dat ik moest betalen.
    maar ik heb hem toen een klap op zijn kop gegeven.
    als ik nu terug ga vallen ze me gelijk aan.
    ik krijg niet meer de optie om te betalen.
     
  5. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, das niet zo handig he }:]

    heb ik ook een keer gedaan hoor, ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik het had opgelost, volgens mij ging ik een tijdje ergens anders heen en toen ik weer terug kwam kon ik volgens mij wel weer betalen. In ieder geval ben ik er vanaf gekomen. Misschien helpt het als je heel goed wordt, maar weet niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Had zin om wat plaatjes te schieten, dus zie hier:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    En wie kwam me weer storen tijdens mijn fotoshoot? :mad:
    [​IMG]

    Maar hoe zit het trouwens met je inkomen. Iedere 5 minuten, ook als je niet speelt krijg je een X aantal muntjes. Toch?
    Waarom kreeg ik dan na 2 weken niet spelen maar 65.000 piek? Terwijl ik iedere 5 minuten 1500 hoor te krijgen.
    En wat was die update van vanmorgen?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je echt speelt krijg je een bepaald bedrag per 5 minuten. Echter levert de "offline speeltijd" vele malen minder geld op.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, dat verklaard een hoop.
    Ik verwachtte na die 2 weken gelijk heel Albion op te kunnen kopen. Viel dat even tegen. :+

    Resultaat van die frustratie is in mijn vorige post te zien.
     
  9. DeathStalker

    DeathStalker Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet wel dat mijn hele spel sinds het uploaden ervan van slag is, loopt vast elke ca. 10 min, dat terwijl ik voor vandaag geen enkel probleem had. Spel al helemaal uitgespeeld, enige wat ik nog te doen had waren de laatste 20 keys verzamelen.

    Wel erg jammer, toffe game had graag Knothole Island nog gespeeld.
    Als iemand een idee heeft hoe t te verhelpen hoor ik t graag, heb de Orbs al uitgezet en de game opnieuw op mijn harde schijf geinstalleerd.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En als je de game speelt vanaf de DVD en niet vanaf de harde schijf?
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog niet geupdate maar ik hoop dat het iets oplost in de trant van vastlopen. Iedere keer als ik het spel opstart loopt het de eerste keer vast. Ik zet dus m'n xbox aan, klik op Fable spelen, na lang laden eindelijk begonnen en dat loopt ie na een minuut vast, standaard altijd. Ik zet m'n xbox uit, weer aan en spelen maar. Dan verloopt alles goed. Beetje irritant om zo fable te moeten spelen, maar toch is het het waard.

    Het enige dat ik volgens mij nog kan doen is alle demon doors, wat ook best leuk is. Verder alles al uitgespeelt.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2009
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Voor mensen die ook geintreseerd zijn in de Tales of Albion over Knothole Island:

    http://www.lionhead.com/fable2/TalesofAlbion/Default.aspx

    Volg die link naar de Tales of Albion > Travels in today's Albion en rechts onder is dan Knothole Island te vinden.

    :)

    Ik moet trouwens wel zeggen dat de mensen van Knothole Glade een heel eind van huis waren geweest toen ze dat eiland vonden. :+
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Patch uitgekomen voor Fable II

    Lionhead Studio's heeft zojuist verklaard dat ze een patch voor Fable 2 hebben vrijgegeven. Zodra mensen verbinding maken met Xbox Live en het spel spelen, zal de patch gedownload worden. Met deze patch worden een aantal vervelende bugs opgelost, zoals de 'Abbott bug' en het probleem dat je eigen kind een doelwit kan worden.

    Deze patch zal voor velen goed nieuws zijn, mede ook omdat aankomende week de DLC content 'Knothole Island' zal uitkomen voor Fable 2.

    Bron: Fok Games
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Dat is zeker goed nieuws :p
    Nu misschien weer Fable2 verder spelen.
     
  15. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    In een klap van superslecht naar superaardig. Moord eens een dorpje uit er zijn er genoeg. Daarna 1000k aan een zwerver en voila. Wederom mister nice guy!
    Tjeemig wat zuigt Fable. Maar het is geweldig om al die bezoekende orbs sprakeloos te horen worden op het moment dat je wild om je heen schietend de ene na de andere burger naar de andere wereld helpt.
     
  16. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog treasures/wapens/items te vinden die de moeite waard zijn?

    Bij Oblivion waren er veel meer treasures als je er moeite voor deed, zoals de skeleton key en andere handige, sterke voorwerpen etc. Dat mis ik noig wel bij fable 2.

    ALs ik iets uit graaf ( met dog treasure hunt 4 ) vind ie alsnog allemaal troep, kan me niet voorstellen dat hij bij niveau 5 wel goede voorwerpen vind...
     
  17. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt bij dog trease hunt niveau 5 vind je maximaal een cure-all-health potion ofzo. Lekker handig voor een miljonair. Eerst ook dacht ik van ff alle silverkeys verzamelen, wie weet krijg ik nog wat leuks, maar nee, 100.000 cash money uit de kist van m'n kasteel. Net als bij de Acheologist ook alleen maar geld.

    Die legendary weapons zijn wel vet en ook het gesprekonderwerp met mensen online. Ik ben benieuwd wat er uit m'n resterende demondoors komt (niet verklappen graag).
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de patch geinstalleerd, maar mijn ventje hapert nu als een malle. Hebben jullie dit ook? Erg vervelend... :x
     
  19. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen last van, ik merk wel soms dat de ''verre omgeving'' soms van zwart naar kleur knippert.
     
  20. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer wat nieuws... Nu schakelt mijn ventje zo nu en dan van oud (huidige toestand) naar jong... :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina