1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Anyway, is er hier iemand die evil is en die ik kan joinen om even 10 mensen te offeren? Dan heb ik de laatste 10 GS ook binnen.
     
  2. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. De kleur van je armor is afhankelijk van je morale status (denk aan good/pure, good/corrupt, evel/pure, evel/corrupt).
     
  3. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, de mijne is niet goud zoals op die screen. maar zwart met stukje rood lijkt wel.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha dit is ook mooi.. voordat je naar Spire gaat.. zou je een heeeele tijd niet meer weg/terug kunnen. Ik was full-evil (maar wel puur) en besloot maar eens voordat ik naar de Spire ging:
    - Een vrouw te vinden
    - Een kind te maken
    - In een mooi huis te vestigen
    - Richting good te worden

    Heb enorm veel tijd besteed aan het maken van geld, kopen van huizen, kraampjes om zo aan meer geld te komen, om dit aan zwervers/mensen te geven om good te worden..

    Eindelijk, na verloop van dagen (niet in de game maar het echte leven he) richting de spire gegaan voor die gigantische missie.

    Blijkt die missie hoogstens 3 kwartier te duren '-_-.. maar wel 10 jaar in het spel '-_-

    Maargoed.

    Trouwens, heb nu een evil kiddo, die is aggresief en evil... Maar ik wil helemaal geen aggresief en evil kid :mad:.. Dat ik toen ik het bed in dook met die chick puur evil was.. tsja dat valt niet te ontkennen.. Maar ik zal nooit een good kiddo van dit jochie kunnen maken, de evil zit diep in z'n hart.

    Bij de zigeneurs trouwens veel leuker vrouwtje ontdekt (leuke eigenschappen, ziet beter uit) en aangezien je daar opgegroeid bent wil ik het bij de roots houden.. maar ik wil wel scheiden met de eerste vrouw.. Wat gebeurd er dan met je kiddo? Kan je die gewoon met je nieuwe vrouw overnemen? Zo'n verantwoordelijke vader ben ik dan ook weer wel he, heb misschien een evil kid op de wereld gezet maar blijft je kid he..

    Nog wat vraagjes over die Spire missie;
    Wat gebeurd er eigenlijk als je die mensen te eten geeft? Heb dit niet gedaan.. maar werd wel evil :mad: maar wilde kost wat kost vertrouwen want lucien is mineee.. en heb bij het doden van bob wel eerst de commander aangevallen maar uiteindelijk toch bob vermoord.. kon ik 'm laten leven vraag ik me achteraf af.. hier werd ik ook evil van :mad:


    40 uur?
    Heb meerdere reviews gelezen dat 10 al genoeg is 8)
    Zit zelf volgens mij al dik over het dubbele van de 10.. maar dat komt omdat ik gewoon slowplay geniet van de game en niet constant die gele lijn doe..
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Als je ze eten gaf en Bob liet leven etc. (dus alles deed tegen de commander) dan word je goed.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    :{ lekker dan...... als het "echt zo" was geweest had die commander namelijk jou afgeslacht dat was mijn gedachte en ik dacht vanuit het perspectief dat niets mij in de weg zou staan om bij lucien te komen :{.. beetje suffe missie dus
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dan heb je zeker de ranger armor nog nooit gezien. o.o

    Ik vind die knight armor super mooi en maakt mijn char totaal niet dik, intgenstelling tot andere kleding die al in de game zaten.

    edit:

    Ik wist niet dat je Bob kon laten leven. Ik dacht als jij hem niet vermoord de commander hem wel vermoord. Dus deed ik het maar om de commanders vertrouwn te winnen en het voor bob snel voor bij te laten gaan.

    Maar kom je Bob dan nog later tegen in de game oid? Waar die je bedankt dat je em liet leven.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Met laten leven bedoelde ik dat jij Bob niet hoeft te killen, foutje van mijn kant!
     
  9. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je dog elixer vinden?
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kreeg je toch helemaal aan het begin toen je als Hero begon zegmaar?
     
  11. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels Fable op 1100/1100 staan heb alle achievements en ben er wel klaar mee nu. Hier dus even een mededeling: Ik ga al mijn equipement en geld gratis en voor niets weggeven aan 1 iemand wil jij die gelukkige zijn ? stuur me dan even een friend request + een message erbij. Dit aanbod geld 24 uur als ik na 24 uur van niemand een request met een message erbij heb gekregen dan geef ik het gewoon aan een 'random' Hero die ergens in Albion ronddwaalt. en als er meerdere requests zijn dan wordt er gewoon geloot want er kan er maar 1 de gelukkige zijn.

    Gamertag: Hypno NL
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die Aernhem komt weer es met een mooi verhaal _O_

    he Aernhem houd je ook blog bij met Fable en zo ja, waar kan ik die vinden? :)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben toevallig een neiuwe hero gestart en moet nog offeren. (heb acheivement al maar gewoon omdat het kan) Dus als je intresse hebt...

    Hypno: Heb wel intresse in je dolls als je die toevallig nog hebt! ben ze aan het zoeken voor een maat!
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Als je morgen of overmorgen even tijd hebt :)
    Dolls heb ik helaas niet meer :'-(
     
  15. Eldar Paul

    Eldar Paul Student

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    1
    @hypno, ja ik wil ze ook wel ;)
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18

    Misschien stuur me maar een friend request. Ben regelmatig online maar moet nog wel even naar oakfield rennen met me nieuwe hero dus duurt even voordat ik kan offeren.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha nee man maar ik ervaar dit spelletje volgens mij wat anders dan anderen.
    Heb er ook echt spijt van dat ik 49 villagers heb gekilled =( als ik de tijd kon terugdraaien =(.. En dan heet je Lionheart en dan loop je rond en dan zeggen mensen iets van dat ze van een Lionheart een beter persoon hadden verwacht.. en dan denk ik bij mezelf.. that's true ik heb ook echt spijt en toen heb ik mijn naam terugveranderd naar Sparrow maar nou lopen mensen weer te zeiken dat het kinderachtig is en tijd voor een andere naam ja en dan zit ik maar 1 druk weg van "turn safety mode off" maar blijf toch rustig want wil Good worden en dat mensen me weer mogen zoals vroeger.

    Maar heb ook niet goed opgelet bij het verhaal want ik dacht dat ik Garth al had bevrijd die ouwe vent die je van spire guards moest redden :+ ik dacht serieus dat dit de The Spire de laatste missie zou zijn en minstens een uur of 3/4 zou duren :+
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een blog gesproken- die blog van een heldin op de frontpage was niet zo'n succes he'? Althans na dag 3 toen zij op het pad van de liefde terecht kwam.
    Welke klaploper heeft dat geschreven eigelijk? *)
     
  19. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een kleine Knothole Island guide gevonden op het web.
    Misschien leuk voor de mensen die écht alles uit Fable II willen halen.

    KNOTHOLE ISLAND BOOKS

    Vol I - First book is given to you by Gordon (the sub captian).

    Vol II - This is found in the Ice Shrine. In the room with the 4 blue flit switches and the electric fields, there is some breakable ice to the right where you can drop down to a switch This lowers a ladder which if you climb reaches a ledge where the book lies.

    Vol III - This can be found inside the Sun Shrine. You need to go to the room with the red circular pool in the center and meat hanging from the roof, there is a breakable wall next to the pressure plate, the book is inside.

    Vol IV - as soon as you enter the Storm Shrine it's on the right behind the rocks.

    Vol V- Heading towards where you dig up the Sun key follow the path through the canyon and into the woods. You'll come to two large rocks either side of the path. walk behind the right side boulde near where the dig spot is) and the book is behind the trees.

    Vol VI - found underneath the Warrior's Rest house just after you've exited the Sun Totem Shrine.

    Vol VII - Behind the entrance to the sun shrine. Follow the path out of town that runs beneath the houses , follow it past the broken boat on your right and the sun shrine entrance is in front of you.

    Vol VIII - Behind the gravestones in the town left of the crypt.

    Vol IX - behind ruins on the path just after you exit the Sun Shirne. From the exit, follow the path , until you reach the top of the 'S' winding path the ruin is on your left next to the small pond.

    Vol X - behind a rock on your right just as you exit the Storm Shrine.



    ITEMS For the Mystery Store

    Pretty Necklace x 1 = Black Wheel Gang Outfit
    Puny Carrot x 2 = Assassin's Outfit
    Table Wine x 2 = Cascading Hair
    Marriage and How to Survive It x 1 = Knothole Skirt
    Eternal Love Ring x 1 = Greaser Wig
    Crunchy Chick x 3 = Wretcher's Blade
    Crucible Peanuts x 2 = Chasm Outfit
    Murgo's Big Book of Trading x 2 = Brodican Warrior Queen Outfit
    Monk Robes x 1 = Judge's Steel
    Lute x 2 = Axe of Disharmony
    Diamond x 1 = Staff of Wrath
    Pure Experience Extract x 1 = Hal's Rifle
    Regal Purple Dye x 1 =Brodican Mace

    Where to get them

    Pretty Necklace- Jewelry Stall in Bowerstone
    Puny Carrot- Produce Stall in Bloodstone
    Table Wine- Bar in Westcliff (or any bar or drink stall)
    Marriage and How to Survive it- Bookstore in Bowerstone
    Eternal Love Ring- Jeweler in Bowerstone (also in a chest in KI)
    Crunchy Chick- Meat Vendor in Westcliff
    Crucible Peanuts- Produce Vendor in Westcliff
    Big Book of Trading- Book Store in Bowerstone
    Monks Robe- Clothing Stall in Oakvale
    Lute- Most General Stores have them ( I got both of mine in Bowerstone Market)
    Diamond- Random Boxes and dig spots or Jewelers
    Pure Experience Extract- The Alchemist in bowerstone market and the potion trader at castle Fairfax
    Regal Purple Dye- The clothing trader at Castle Fairfax
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.591
    Leuk Bevonden:
    8.694
    Op een boek na is alles makkelijk zonder guide te doen/vinden/halen. Tenminste, dat was mijn ervaring.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina