1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet, in Fable1 vond ik het nog zo moeilijk om goed te worden omdat die slechte kant zo aantrekkelijk was. In Fable2 echter had ik totaal geen moeite om goed te worden.
    Weet niet waar het aan ligt.

Ik vraag me ook af of Fable2 nou zo makkelijk is omdat ik Fable1 al helemaal verrot had gespeelt of omdat het veel makkelijker is dan deeltje 1.

2. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is gewoon poepsimpel.. had nog nooit fable gespeeld en ik vond m gewoon te simpel voor woorden. Je ramt gewoon de hele tijd op X en af en toe ff op Y of B en je speelt m zo uit 8) Er zitten vrij veel mogelijkheden in de game maar 90% daarvan zat ook al in fable I... ik snap niet dat die molyneux deed alsof het iets revolutionairs is.

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    true, alleen die gasten bij de Brightwood Tower had ik beetje moeitje mee. Verder was de AI van de opponenten slecht en stonden ze er maar een beetje bij. Blocken was vaak ook niet nodig en verder heb ik vrijwel nooit het gevoel gehad dat je echt een battle had. Lijkt meer op die nieuwe Lord of the Rings, gewoon wat in het wilde weg slaan.

Ik moet wel zeggen dat ik de nieuwe skills die je kon leren wel vet vond.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Inderdaad,je slaat je zo een weg door de game heen wat gewoon flauw word.
    En daarom blijft het leuk de badguy of badgirl te zijn,omdat je zo nog een beetje competitie hebt van de guards die zijn tenminste wel nog wat knokbaar.De magic spells zijn erg cool dat moet gezegd worden,alleen blijft het hilarisch als je zo superslecht bent dat je met het vinden van een schat nog steeds zo blij 'Ye' roept lol.:D

5. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

snap niet waarom ze het spreuken en vecht systeem van fable 1 niet gehouden hebben. dat ging zoveel keer beter dan dit :confused:
    dat blocken werkt totaal niet met X inhouden, dan heb je al direct een klap gekregen.

6. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan makkelijk even evil worden als je wil hoor, als je dan weer goed wil worden geef je 200k aan een zwerver oid en je bent weer goed :lol:
    Echt zo gay, hij was idd erg makkelijk, heb me desalniettemin wel vermaakt met de game. Fable 1 was alleen wel beter imo. Langere speeltijd.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, dat moet je weer onderscheid maken door je analoge stick wel of niet in een richting te houden. Dat werkt gewoon niet! Waarom moet alles onder één knop? ik ben het helemaal met je eens, het vorige systeem was fijner.

8. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

zou je mailtjes naar Lionhead kunnen sturen zo van: "wat vonden jullie ervan?"

want ik vind dat ze minder op de "leuke" dingetjes zoals het daten, of het familietje oprichten moeten letten. maar juist weer zoals bij fable 1 op het vechten en de verhaallijn moeten letten, daar draait het uiteindelijk om.

en ik ga ook minder bekijken van spellen tegenwoordig, elk spel wat ik volg omdat het me vet lijkt, wordt ik door teleurgesteld. want niemand komt toch de beloften na....

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lok je nou iemand naar de temple of shaddow toe? Dat snap ik niet helemaal...

10. t0xic Ballz

t0xic Ballz Guest

ik denk dat je gewoon "follow" expression moet doen.
    of anders heb je niet genoeg Renown dat ze je niet volgen.

kan je trouwens als je een Will spreuk doet of als je met je geweert richt, ook bewegen? want als ik dat doe wordt ik helemaal naar de pleures getimmerd.
    ik kan wel als een mongool gaan rollen, maar omdan weer te mikken staan de vijanden weer bij me want dat gaat vrij traag :mad:

11. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je toch je Will spreuk die de tijd langzaam laat gaan ;)
    Problem solved :b:

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is eigenlijk het uur van de Zenith bij de tempel? In het echte leven namelijk 12u / 11.40 u... maar dat werkt daar niet heb al zovaak geprobeerd.. wanneer moet geld dokken voor zenith?

13. Exilezor

Exilezor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig hoe je screens kan maken van je char in Fable 2 ?

of is dat niet mogelijk ?

14. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, daar moet je speciale kaarten voor je xbox, kun je gewoon kopen.
    Capture cards zijn het.

Voor $80,- heb je een HD kaart en voor $20,- heb je een normale:

HD Card
    Normale Card

Je bedoeld hier gewoon Temple of Light neem ik aan?
    Tussen 12:00 en 13:00 tijd in de game (start en dan rechtsbovenin;))
    Je moet 10.000 gold doneren.

Laatst bewerkt: 7 feb 2009
  15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pure experience extract

AAAAAAAAAAH! Ik ben nu al de hele morgen bezig met het zoeken naar de 'pure experience extract potion'. Normaal kom ik echt om in die dingen maar nu zijn ze NERGENS te verkrijgen. De potion trader in Fairfax loopt niet rond, degene uit Bowerstone verkoopt ze simpelweg niet (ook niet met een 5star economy!)

Het lijkt wel alsof dit spel mij haat :|

Heeft er iemand toevallig eentje over en wil diegene de potion naar mij toesturen? Dat zou echt awesome zijn, mijn gamertag is: Toxito

16. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Slaap 7 dagen en je vind hem echt wel. Ik vond die potion trouwens pas toen ik Castle Fairfax had gekocht.

17. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus al meerder malen gedaan, alle dingen die op internet staan heb ik geprobeerd 7 dagen slapen in meerder gebieden en gekeken bij verschillende potion shops. Ik heb het spel al helemaal uitgespeeld en bezit alle huizen (dus ook Castle Fairfax) het gekke is dat ik eerst die potion zonder moeite kon kopen maar ik heb hem nu echt NERGENS meer kan vinden :|

18. Slaatje B

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt vanzelf echt wel weer terug ;)
    Heb ook zo'n moment gehad in mijn spel.. :{

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, ik heb er echt goed aan gedaan om RPG's te gaan spelen! Dit spel is zo tof, zo simpel en leuk. Mooie sfeer. lekker sprookjes achtig en mooi badass met the Spire! Net the Hero of Will gevonden :) Sidequests zijn ook tof.

Zoals die gozer in het kasteel die lichaamsdelen zoekt, like wtf 8)

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens Zeepsop.
    Fable heeft iets wat andere games niet hebben. :)
    Snap ook niet waarom deze game zo slecht wordt ontvangen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina