Vraag ik me ook af, ik dacht dat deze content pas de 12e zou komen? edit: en hoe komt het btw dat jij zoveel achievements offline gehaald hebt zoals alle online achievements voor Race Pro? Ook online achievements voor GoW 2. Hebben we hier weer te maken met een gamesaver?
Hier valt iemand door de mand... Nu snap ik ook z'n betoog in deel 12 van de 'show je achievements' thread: /edit:
Inderdaad, heel knap hoe 'ie online achievements offline heeft behaald. @Yellow 13: Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens, redelijk kinderachtig voor iemand die vandaag (volgens z'n profiel) 23 is geworden... :
Inderdaad ik had het spel uitgespeeld en maar iets van 1 keer was knock out geslagen. Niet opschepperig bedoeld, maar als er een DLC is dan wil ik er 1 met een wat hogere moeilijkheidsgraad en ik vind het trouwens zielig als je cheat om gamerscore te halen. Dan speel je niet het spel om het spel spelen (voor de lol dus), maar om de Achievements. Achievements zijn leuke doelen, maar cheaten?
Is algemeen bekend dat Fable te makkelijk is, toch?! Van mij mag die moeilijkheidsgraad ook wel flink opgekrikt worden. Sommige mensen houden namelijk wel van een uitdaging...
inderdaad, fable was en is veeel te makkelijk... dat ze dan met moeilijkheidsgraden ofzo werken... want nu moest je maar beetje op die x-knop beuken en je kwam altijd wel heelhuids uit het gevecht..
Hero of Will Spoiler Ik zit nu in dat vage Arena gedoe en je moet 5 perfect dingeses maken nou dat lukt me niet zo goed hoor... Ze hadden idd beter een difficulty balkje kunnen maken :
of gwn vettere monsters enzo, en betere besturing. waarom verandering als alles al goed was in fable 1.
Ik was blij als ik weer eens geraakt werd In Fable 2 ook nooit één keer ook maar een beetje in moeilijkheden gekomen, blijft gewoon jammer. Veel magie gebruiken en dan is het vrij simpel
Idd en met die augments zoals de Ghoul Augment werd het iets te simpel. Ik heb gehoord van een Colosseum ofzo als DLC en dat lijkt me wel leuk. Ik hoop dat Fable 3 trouwens ook wat moeilijker wordt en de verhaallijn wat langer
Ik ook, maar je stond toch weer op dus het was niet boeiend. Heb nooit echt spannende gevechten gehad, was allemaal herhaling. Sowieso vond ik de game uiteindelijk toch echt slecht. Het begon zo mooi, maar later was het allemaal crap.
Same here, gewoon geeeeeeen uitdaging. Sure leuk om af en toe wat aan te kloten maar het boeit gewoon totaal niet of je nou wel of niet deaud gaat
Echt waar? Ik ging altijd dood maar toen respawnde ik weer.. Dus dat viel nog wel mee. Maar wat zijn jullie tactieken dan? Ik zit vooral te button bashen. *voelt zich noob