Ik heb de game al sinds dat ie uitkwam vorig jaar....maar die maand kocht ik heel veel games en Fable 2 is een beetje blijven liggen....eindelijk opgepakt en ermee begonnen en ik vind de game zeer vermakelijk. Maar klein puntje van kritiek vind ik toch wel hoe oppervlakkig die expressions blijven...het is leuk, maar het word na een tijdje ook wat vervelend. Mensen zeggen soms de domste dingen op je expressies....maar ach ja.
Maar hopelijk gaan ze dit wel echt vernieuwen en beter maken voor Fable 3, want zo heel veel verschil met deel 1 in dit aspect zit er niet in....
Dat terzijde, er kan nog genoeg fun beleefd worden in de game. Nu lach ik me werkelijk helemaal kapot.....want ik kwam er net achter dat ik mensen kan opofferen. Mijn vrouwtje is al aardig evil, en weliswaar was ik langzamerhand bezig met weer een beetje vriendelijk te worden....nu zal ik dat wellicht nooit meer kunnen zijn voor de rest van de game. Heb net mijn eigen vrouw opgeofferd, werd gewoon onthoofd. Later bracht ik nog een andere gipsy en die werd gewoon ge-electrocuteerd. Te erg...maar te prachtig ook, kan er niks aan doen
Hahahaha, dat ventje die ook aan dat 'rad' draait dan....
"You have to admit, one foolish enough to follow you to a place like this, deserves to die in the most gruesome manner" ...geniaal gewoon,, ik lag echt dubbel.
Hahahahaah, en nu sta ik in die bar waar je ook die bard hebt die liedjes over je zingt en op zijn gitaar speelt. Ik heb dus al aardig wat luitjes opgeofferd en ik had net weer een hele groep met mij mee, 4 mensen mij nu volgen. Maar ik besloot eerst nog even de bard een liedje over mij te laten zingen....staat die groep die mij nu volgt gewoon vrolijk te klappen op teksten die gaan over mij en hoe ik op gruwelijke wijze mensen van hun leven beroof...ze weten echt niet wat hun boven het hoofd hangt , prachtig.
Laatst bewerkt: 15 jun 2009