1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er hip uit. Voor mij een must buy.
    En zoals Willem al zei: dit onderdeel hadden ze al klaar voordat de game in verkoop ging.

    Ben nu trouwens bezig met mijn tweede character (hij is evil en ik probeer die demoon van het hoesje te kopieren). Er gebeuren écht andere dingen. Spel blijft me niet vervelen en als ik zo kijk op die officiele forums van Lionhead zie ik daadwerkelijk allemaal verschillende heroes en geen kopieen! :thumbs:
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Om nog even de key features te posten in dit topic:

    Key Features

    • Embark on 3 unique quests set in 3 unique dungeons.
    • Unravel the mystical secrets of the resurrection shrine.
    • Try on a whole new range of outfits and look like an armoured knight, an assassin, a barbarian or a leather-clad biker, among many others.
    • Brandish 6 new weapons.
    • Dozens of unique potions that will drastically alter your appearance.
    • Customise your weapons the way you want with the new augment tool and a whole new array of augments.

    Over de eind keuze:
    We zullen dus de hond kunnen herijzen mocht deze nog dood zijn na je keuze

    Maar inderdaad veel van dit was volgens mij al af waar onder de Assassin outfit aangezien we daar al een piece van hebben in de game.

    Vraag me wel meer af over het laatste puntje met de new augment tool. Aangezien dat appart staart naast new array of augments zouden we wapens andere look kunnen geven? :eek:
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2008
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op dat laatste hoop ik. Het lijkt mij kick m'n wapens te kunnen kleuren, effecten van augments te bewerken en ook het uiterlijk daarvan.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat had ik ook eerst,maar aangezien al zoveel games met bugs kampen waagde ik het erop.

    Wel zal ik je aanraden de game op te slaan op je 360 schijfie,want je word gek van het geload deuntje als je het spel zo speelt.:b::)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, hier heb ik veel aan :). Ik zal het spel dan op mijn harde schijf zetten. Ik let er verder in elkgeval op dat ik maar met 1 quest tegelijk bezig ben en niet wegloop tijdens een gesprek :b:
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De bug van de monk quest is al algemeen bekend als fout van Fable 2,op Insidergamer werd hier ook al over gesproken.

    Maar op een gegeven moment vertelt Theresa je dat je met the abbot moet praten,en daarbij gebeurde er dan niets als je dus bij hem komt.
    Om dat te voorkomen moet je zonder te saven de opdracht gaan doen,en na het gesprek met the abbot kun je wel weer gewoon saven.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad ik heb express Fable 2 niet gespeelt tot je em op de 360 kon zetten. Nu die er mooi op staat kan ik gewoon het spel spelen zonder black screens, loading schermen die eeuwig door blijven gaan en gebieden die na 1 minuut vast lopen. (waardoor als er een autosave is je een black screen of death krijgt bij het laden van je game.)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Leuk..maar hoe lang zal je met t eiland bezig zijn? een half uurtje ofzo? Hoe groot is t?
     
  9. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, eerlijk gezegd denk ik een half uurtje per quest. Het zijn er 3 dus 1,5 uur.
    Laten we hopen...
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Iemand trouwens hier de de Tart Boots en/of Gloves of de Bandit Boots en/of Gloves heeft die, die met me wilt ruilen? Noem maar een prijs er voor en ik zal kijken of ik het heb/ aan kan komen. :eek:
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop deze zeker, al is het de bedoeling dat ze er geld uit slaan... kan mij niet schelen, niets is gratis! (800 punten vind ik ook nog wel mee vallen)
    Ik hoop dat er zoals bij de oblivion ook nog veel uitbereidingen komen. Dat zal te zien zijn van hoeveel mensen die downloads kopen zodat ze "enthousiast" zijn om er mee door te gaan en nog extras te ontwikkelen...
     
  12. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop deze zeker, al is het de bedoeling dat ze er geld uit slaan... kan mij niet schelen, niets is gratis! (800 punten vind ik ook nog wel mee vallen)
    Ik hoop dat er zoals bij de oblivion ook nog veel uitbereidingen komen. Dat zal te zien zijn van hoeveel mensen die downloads kopen zodat ze "enthousiast" zijn om er mee door te gaan en nog extras te ontwikkelen...
     
  13. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat die DLC (Knothole Island) lekker links leggen.

    Fable II viel mij zwaar tegen, er zit nog geeneens bazen in Fable II NIET één!! En ook GEEN eindfilmpje als je hem heb uitgespeelt. =(
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    DLC zal er nog wel komen, dat ijs eilandje boven, waar je die draak moest verslaan in Fable TLC? Volgens mij is die er niet in Fable II
     
  15. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Mja inderdaad zijn veel steden uit Fable 1 niet in Fable 2, Knothole Glade zelf. Aangezien de expansie een soort van colonie is van Knothole Glade op een andere Island. Snowspire is er niet en hoakcoast is er niet meer.

    Ik denk wel dat we nog een soort van snowspire expansie zullen zien. Aangezien het gebied nog duidelijk aanwezig is op de huidige map van Albion. Hoakcoast en Knothole Glade zelf lijken daarin tegen ook overstroomd te zijn door de zee.

    Trouwens het eiland van de nieuwe DLC zal overduidelijk ook weer veranderen naarmate je daar bent als we kijken op de screens:


    Hier zien we dit gebied dicht besneeuwd met een bevroren beekje voor de huizen

    [​IMG]

    En op deze zien we het zelfde gebied maar dan helemaal droog:

    [​IMG]

    Ik hoop ook echt dat we deze wapens zelf kunnen gaan gebruiken:

    [​IMG]

    Hier zien we iemand dat paardenhoofd wapen gebruiken maar aan de manier te zien lijkt het op een axe dus das wel jammer aangezien ik alleen katana's en longswords gebruik:

    [​IMG]
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoop dat die 'gitaar' die we daar zien, eigenlijk (ook) te gebruiken is als een Lute die je meer punten oplevert. :D
     
  17. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    haha te vet een flying V lute :p
     
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net m'n eerste huisje gekocht en gezinnetje gesticht,alleen vind ik het jammer dat je de deur niet kan sluiten van je huis en iedereen maar binnenloopt.:confused:
    Maar verder gewoon geinig voor de fun,keertje wat anders dan hakken en zagen.:b::cool:
     
  19. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    ja, vreselijk irritant die mensen die je huis inlopen. en dan kan je er nie meer uit omdat ze allemaal in de deur opening staan.

    dus het beste is gwn evil zijn en Push doen. :)
    allemaal opgerot :D
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    als je hoge strenght hebt kun je slap doen en dan sterven ze :p opgerot. IK vind het wel jammerl dat je niet echt een stealthy kill kan maken. De guards weten het altijd wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina