[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Poeh, vast wel. Hoe lang is het geleden dat jij voor het laatst Fable 2 hebt gespeeld dan?

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja best een tijd geleden, naja ik was gewoon nieuwschierig van wat het was. Anyway de Kids komen me al om een handtekening vragen, dat vond ik wel geinig alleen hoe doe je dat?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beschik je over Autograph Cards?
    If so, doe dan de Gift Expression en selecteer een Autograph Card.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nee nog niet, ga ik even zoeken. Bedankt in ieder geval. :cool:

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    In de guildcave staat zo'n kist maar om de info daarvan te weten moet je naar fable2.com zeggen ze. Dus ik ga daarheen maar dan word je doorgelinkt naar die saaie nederlandse xbox.com site waar dus niks van dergelijks opstaat.
    Hoe Kan je die kist nou openen? ik heb geen collectors edition zoals ergens anders gelezen

Verder nog een vraagje, als je de gratis downloads van 'see the future' en die andere nou download dan kan je zeker alleen die content spelen als je met iemand samenwerkt die die DLC wel heeft gekocht ckr en je kan niet in je eentje spelen??

alvast bedankt

Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  6. denjamar

denjamar Member

Leuk Bevonden:
    0
    feign attack

Hoi, Kan iemand mij helpen met het feign attack expression book. Ik heb zojuist de minigame gespeeld op fable.com, heb hierbij dit expression book gewonnen en wilde het ophalen in de guild cave. Maar vervelend genoeg kan ik de chest niet openen. Weet iemand misschien nog een andere manier om dit expression book te bemachtigen. Of is er iemand misschien zo goed om het aan mij te geven? Alvast bedankt, Denjam

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dus naar fable.com en je komt bij een site van ene mafkees die zijn autobiografie aan de wereld tentoonsteld. Doe ik nou wat verkeerd??

zou je de link willen geven van de site waar je moet zijn?

8. denjamar

denjamar Member

Leuk Bevonden:
    0
    fable 2 feign attack

Hoi bij deze de link

http://fable2.xbox.com/Experience.aspx

9. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt hiervoor de site is alleen zo wit als sneeuw op dit moment dus later nog eens proberen

Laatst bewerkt: 7 nov 2009
  10. III chill III

III chill III Member

Leuk Bevonden:
    0
    hee kan iemand mij helpen mt de chickensuit achievement "the fowl player" want die spel lukt niet bij mij op de computer :confused: en kan iemand hem anders aan mij ruilen of lenen?
    voeg mij maar toe: gt: III chill III

Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  11. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    weer even een vraagje:

Ik heb net de quest gedaan om lady Grey uit de dood te laten herrijzen en nu wil ik met haar trouwen maar de beste ring die ik heb is niet goed genoeg voor haar. Nu is mijn vraag of je wel kan trouwen met haar en waar of ik dan de beste ring kan kopen.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie wil nu de volgende achievements halen met mij?
    The Companions 10
    Perform a perfect co-op expression.

The Double Threat 10
    Get a co-op combat bonus.

The Philanthropist 10
    Send a gift to an Xbox LIVE friend, or watch another Hero send one.

Voeg me toe, of laat hier een bericht achter!

13. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de eerste twee ook in je eentje doen. Je hebt alleen extra controller nodig.

Voor de 3e kun je volgens mij een gift sturen naar welke speler dan ook. Hier heb je niet speciaal een vriend voor nodig.

14. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn character loopt niet meer normaal, als ik recht naar voren loop blijft hij alsmaar links kijken, niet alleen als hij iemand ziet, maar constant. En leunt ook met zn lichaam naar links:confused:

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb je nog een savegame van voor het moment dat je mannetje raar begon the lopen en kijken? Anders moet je die opnieuw opstarten en een stukje even overnieuw spelen...

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Dat is nou hetgene met Fable II..je kunt GEEN meerdere saves aanmaken, geen 2e saveslot, i know...fucking triest. En ik heb al eens gehad dat mijn save corrupt was..dus toen kon ik niks..ja overnieuw beginnen, nah.

Dus toen ik het na een tijdje toch nog eens probeerde...werkte het ineens wonder boven wonder, maar dit is superslecht en MOET veranderd worden in deel 3.

Ik ben weer met Fabel II bezig en vermaak me er prima mee, maar ik vraag me twee dingen af.

- Ik zit nu in een quest waar Hammer mij meehelpt, onderweg krijg je allemaal van die Balverines ook enzo...maar de hele tijd op verschillende plekken hoor ik een stemmetje, en ik krijg allemaal beledigingen naar mijn kop geslingerd..ik zou graag willen weten wie dat doet...lol.

- Demon Doors....tijdens een quest. Net zag ik er eentje en ik kon erin zei de demon boven de deur. Maar het enige wat ik kon doen was weglopen of A indrukken en toen boem....direct terug in het begin van de quest. Je kunt ze dus alleen maar gebruiken als je niet in een quest zit?

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Gargoyles, stenen gastjes die ergens aan een muur hangen. ;)
    Je kunt ze allemaal neerschieten om uiteindelijk iets moois te krijgen (+een achievement)

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Danke....

Kan ik mooi die shit-talkers eens een lesje leren. Alleen wel lastig in het pikdonker, ah well. Kom ik later een keer terug als ik toch naar die Demon Door wil.

Enneh, ik krijg nu vrij vaak een bericht dat ik een nieuwe ability kan kopen...maar vervolgens kan ik dat helemaal niet. Ik vind het sowieso niet echt handig uitgelegd allemaal. Ik kan ook 'Discard level 2' enzo doen..wat houd dit allemaal in?

Laatst bewerkt: 14 feb 2010
  19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Tijdje geleden dat ik deze game heb gespeelt.

Maar nu vroeg ik me dus af of er nog iemand heir is die zn hero doll met mij wilt ruilen. En dan met name Lucien en Reaver.

Mijn character staat de hele avond op Bowerstone Market en dan boven op de brug precies in het midden. Mijn gamertag is: Juunanagou (niet te missen) :+

Ik zelf ben afc (away from controller :cool: ), maar als iemand 1 van de 2 of het liefst beide aan mij zouden kunnen geven zou ik het zeer op prijs stellen.

Laat maar een berichtje/friend request achter als je wilt zodat ik weet wie ik kan bedanken. En bijvoorbaat al dank voor je moeite.

En als er iets dat je zelf een item nodig hebt wil ik die maar al te graag toesturen.

20. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel nu ook.Ga me er in het weekend mee in verdiepen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina