1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn eigen wereld of begrijp ik je verkeerd?

    Waarom wordt die gare blog van een heldin niet van de frontpage gehaald?
     
  2. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik verkoop echt mijn huisjes niet heb nu dik 5 miljoen kan zoiezo wel alles kopen daar ;)

    Ben meer benieuwt naar de Qeusts :eek:
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    iemand al een idee hoe groot dat eiland gaat worden? :9
     
  4. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ik vermaak me véél meer met deze game dan verwacht ! Was even vergeten hoe geweldig ik Fable 1 vond! :D

    Vraagje, de Assassination society.. Word je evil van die missies?
    Ik lees net dat ik beter voor het naar de Spire gaan die bandiet wél 5000g kon geven, dat verdien je later allemaal terug doordat je dan een andere stad veel meer gebouwen kan kopen...
     
  5. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Die gast die je die 5000 gold kan geven is geen bandiet!
    Da´s Barnum! Die knakker uit het begin met die foto, en later nog een keer met die brug. :lol:

    Oh, en ik wil niks spoilen, maar ik zou het geld gewoon geven. :D
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Barnum is echt de genialiteit.

    Je komt hem in de intro tegen met zijn fotocamera! ''Than it takes three months to developifly!''
    Dan kom je hem later tegen in Oakvale, hij had de brug in Rookridge gekocht zodat hij tol kon gaan vragen. Maar de bandieten legden de brug in puin, dus moet jij aan de bank. :+
    Dan kom je hem tegen in Westcliff, waar hij lid is van T.O.B.Y. (Temple of Benevolent Yokels). Als je 5000 bij hem investeert, krijg je in ieder geval het geld dubbel en dwars terug! De rest verklap ik niet.
    Je komt hem daarna zelfs nóg een keer tegen, maar ook dat verklap ik niet. ^^
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wéét dat ik het had moeten betalen. Maar dat is al tijden geleden dat ik dat speelde dus is het nu te laat voor ;)
    Kben al lang in the Spire geweest.. Helaas dus hem níet het geld gegeven
    Ik dacht van; Shitt das een oplichter, krijg ik vast 'evil' punten voor ofzo..
    Maarjah wist ik veel. Wel btje kut want ik had makkelijk genoeg geld.
    Wordt voor mij dus wat langer wachten tot ik me big money heb :mad: Of de game nog een keertje spelen op Evil..
    Als je een New Game selecteerd, krijg je dan gewoon een 2e savegame?

    Iemand die weet of je minder Pure of Good word door de Assassination Society job te doen?
     
  8. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt idd gewoon een 2e savefile. En als je assasination jobs doet word je meer evil. dus minder goed ;)
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Endgame spoilers, lezen op eigen risico:
    God, was echt fucking pissed toen Barnum doodgeschoten werd door Reaver om niks. Wát een kloothommel die man!
    Dankzij zijn arrogantie is Oakvale verwoest, m´n jeugd afgepakt, Barnum dood en m´n hond om zeep geholpen.
    Hoop écht dat er nog ergens een expansion komt waar we z´n kop mogen afhakken.
    Persoonlijk vind ik hem meer evil als Lucien, die had iig nog een reden waarom ´ie het deed...
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Tech issues delay Fable 2 Knothole DLC into Jan.

    Lionhead's first Fable 2 expansion, Knothole Island, was set for release to the Marketplace next Monday, December 22nd. Sadly, that just isn't the case anymore, because "unexpected technical difficulties" have caused its release to delay into late January.

    According to the official Xbox.com page for the Knothole Island DLC, we're informed (in big red text, no less) that the late January time frame will be the Fable 2 DLC's new release. Exact date, yet to be announced. This delay is further proof of the longstanding rumor that Lionhead has been developing Fable 2 under an ancient Voodoo curse.
     
  11. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Joke mag ik hopen?
    Eind januari... What the fuuuck! :mad:
     
  12. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0

    Reaver is de man juist_O_ geniale kerel
     
  13. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    niet.....
     
  14. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    De character Reaver is inderdaad geniaal, maar haalt niet weg dat ik hem verschrikkelijk haat. :+

    De meeste vijanden in games heb ik zoiets van meh okay het zal wel. Bij Reaver krijg je echt het gevoel van hem wil ik echt eens terug pakken. Voor al zn daden die, die mij en andere heeft aangedaan of je wou aandoen.

    Dus tja personage is brilliant maar daar door haat ik hem niet minder door. ;)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.482
    Leuk Bevonden:
    5.081
    Goh.. vreemd, Fable en uitstellen |:-
     
  16. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, ik heb niet eens een hekel aan hem O-)
    Hij heeft gewoon te droge humor, of ik heb gewoon vreemde humor.
    Toen Reaver Barnum die fotograaf neerschoot kreeg ik ook een dikke lach op mn gezicht, dus.. :emo:
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben nu ook aan het Fable II'en.. natuurlijk niet zover..
    Werd me pas net beetje uitgelegd waar die koning zit ofzo.. maar verhaal ging me iets te snel beetje lotr achtig ofzo?? Maargoed zal wel komen want voordat er hier gespoild wordt.. merk het wel ;)

    Anyway, game ziet er natuurlijk super uit.. sprookjeshuizen sprookjeswereld.. gaaf hoor!!

    Iemand die klein beetje verhaal kan uitleggen ALS je NET begonnen bent? Dus kort, ZONDER spoils..
    Slechte koning in een toren waar hij macht wil uitoefenen, maar er zijn meerdere hero's die je moet vinden ofzo? :confused: is dat het 'idee'
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2008
  18. Rebby

    Rebby Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, heel erg in het kort... die koning wil oppermachtig worden waarom en waarmee is spoiler dus laat ik maar achterwege.
    Jij moet dat stoppen, hiervoor heb je de drie laatste helden nodig omdat je pas met zijn vieren sterk genoeg bent. Dus die moet je zoeken, de rest komt vanzelf en als je meer wilt weten komen er automatisch wel wat spoilers;)
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het trouwens mogelijk om iemand The Dollcatcher achievement te geven zonder dat je echt die dolls aan diegene geeft?
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel, als jij ze allemaal verzameld en de andere hero zit bij jou in de game ofzo..
    Maar heeft iemand dat? Kan iemand mij die achievement geven?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina