1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik dacht dat spam verboden was op dit forum.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op mobile devices is het inderdaad zwaar storend!

3. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
  4. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    En dat is?

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Betreft doneren Conscience NL verwijs ik je door naar dit topic: Advertentieproef.

Post #13 van Hybrid gaat over een eventuele donatie optie voor op het forum, op de volgende pagina geeft Mirik hier commentaar op, plus gaat hij er hier verder op in op de volgende pagina's.
    Verder vind ik dat AnubisNefer een prima gedachte post betreft doneren en inkomsten genereren, deze is hier te vinden.

Hier geeft Mirik meer commentaar over donaties.

Herinnert iemand zich deze nog?

Die was ook zo irritant, en uiteindelijk werd die vervangen. (dat zou nu ook een optie moeten zijn)
    Als ik nu zie hoeveel leden er voor een donatie functie zijn op Xboxworld dan lijkt me het verstandig om deze discussie verder te voeren, en hopelijk zal Mirik er zich zelf ook mee bemoeien.

Laatst bewerkt: 4 feb 2013
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Leeft Mirik überhaupt nog.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Word dit nog opgelost?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waarom blijven jullie het negeren als de vraag steeds terugkomt.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waarom zou je tekst en uitleg moeten geven over de bedrijfsvoering? Een simpel nee moet toch voldoende zijn? :)

Ik snap het op zich wel, volgens mij moeten ze al die donaties meetellen als inkomsten en er belasting over betalen.

Ik had alleen vandaag bij die banner onderaan de pagina dat andere knoppen op het forum niet meer werkten. Ik wilde een PM versturen maar de verzenden knop reageerde niet. Pas toen ik de banner wegklikte werkte het weer.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Bedrijfsvoering? Lol waarom bekijk jij het zo zakelijk? Bij een forum zijn je members toch alles.

En tenzij belasting 110% is kun je geen verlies lijden over inkomsten.

Maar ach, XBW gaat wel lekker zo laatste tijd toch.

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Waarom zou ik het niet zakelijk bekijken? Ik neem aan dat sites die zich bezighouden met dit soort banners een x aantal views hebben wat bedrijven aantrekt. Members zijn niet alles, het zijn vooral je views. Kijk eens naar Fok, gewoon een forum vol idioten, laagopgeleiden, kuttopics, onzintopics, verzonnen relletjes voor de views en meer gezeik. Alles voor de views. Maar 0 inhoud.

Wil je geld met je site verdienen dan is een zakelijke blik gewoon nodig, mensen die dat niet willen moeten gewoon lekker zelf een site inelkaar knutselen en niks doen aan adverteren of deels doen waar je bezoekers om vragen.

Ik kan me voorstellen dat donaties helemaal niet zo gunstig hoeven te zijn voor een site. De meeste mensen betalen via Paypal die er al een hap(je) uitpakt en als je het als inkomsten op moet geven ben je nog een keer de sjaak want dan betaal je er gewoon belasting over. Van die 5 eurotje's mag je dan blij zijn als er 2 overblijven waar je je boekhouder van kunt betalen.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het grappige is juist dat men hier helemaal geen problemen mee heeft dat er advertenties zijn, alleen de wijze waarop. Maar dat wordt ook genegeerd.

Sterker nog, iedereen is bereid zelfs zn AdBlock uit te zetten voor XBW.. Maar als het zo moet zet ik hem gewoon weer aan natuurlijk.

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja ik snap dat gezeur over die advertenties echt niet hoor. Klik een keer en je bent er weer vanaf. Mensen met een adblocker mogen ze van mij gerust een ban geven. :) Het forum is gratis en als banners of andere reclamedingen je niet aanstaan moet je gewoon wegblijven. Ik vind het altijd een beetje kinderachtig dat men dan wel blijft komen, kom dan gewoon niet uit protest.

Nu blijf je in topics reageren, krijgt de site een x aantal views en posts en kan mede aan de hand daarvan weer banners verkopen. Je blijft dus zelf mede verantwoordelijk voor het bestaan ervan.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Klik een keer? Dat kruisje bedoel je? Werkt niet! Gebruik nu speciaal voor deze site Chrome, zodat ik er geen last meer van heb. Ik zit hier al zo lang dat ik wel blijf terugkomen, maar ik denk dat nieuwe leden weer snel verdwijnen als ze merken dat de knoppen niet goed werken.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nee, op de ad klikken zodat XBW centjes krijgt. Doe ik zelf ook, maar dan per ongeluk :+

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Het kruisje werkt hier gewoon goed, geen last van :) Ik heb er dan ook totaal geen moeite mee. Als ik het niks zou vinden zou ik hier gewoon niet meer komen tot het opgelost was :)

Dit is een beetje: het is een lelijk wijf maar omdat ik haar toch elke keer in haar kont mag naaien blijf ik bij haar komen.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Gelukkig zit jij niet in de crew dan, ongelofelijk...

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Lelijke wijven kunnen voordat ze oud werden wel mooie wijven zijn geweest, maar ik wist niet dat dat ook zo werkte bij een forum.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Wat een redenen inderdaad :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina