1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zaangamer is een apart geval en ééntje waar we al een tijd mee bezig zijn. Helaas is xbw niet de enige site waar hij heeft "toegeslagen". Als je wat onderzoek doet, zal je zien dat er meer gedupeerden zijn. Hierom hebben wij al maatregelen genomen. Het opnieuw beginnen met een trusted list was ook mede een gevolg hiervan. Ook voor ons is het dan veel makkelijk om dit soort dingen op tijd te constateren. Nu hopen dat alles goed gaat lopen.

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat jullie er in ieder geval wat aan doen :)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Helaas kunnen wij ook niet heel veel doen. Maar bij internetoplichting was hij ook al bekend en misschien dat er via die site nog iets te regelen is. Want hij is al op diverse sites actief geweest en kent dus meerdere gedupeerden dus misschien dat er collectief nog iets valt te regelen want het gaat in totaal om veel geld, zo is het bij jou ook geen klein bedrag. Met zoiets mag niemand wegkomen.

4. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar.
    Bij internetoplichting heeft iemand ook in zijn sig staan 'geen aangifte=geen oplichting' of zoiets. Ik heb geen aangifte gedaan. Dit is erg vervelend en het zorgt ervoor dat je nog voorzichtiger wordt (lees: niemand meer vertrouwd). Aan de andere kant ben ik iemand die zich liever met positieve dingen bezig houdt. Ik vind het in elk geval wel goed dat er zo'n trusted list komt.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is dus 99,9% van de deals...Er wordt hoogstens het eerste bod in het topic gedaan, de rest gaat via PM.
    Is een screenshots van de PM's (bijvoorbeeld) niet ook voldoende?

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee, die deals zijn wel in een topic begonnen, dat is het idee.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heel vaak eindigt het in

"15 euro"

"Deal! PM"

Bij mij dan. :)

8. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    want je gaat toch niet je adres gegevens in het topic zeggen.

9. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Zo doet haast iedereen het, dus dat is dan wel weer niet slim. Is het idd niet gewoon mogelijk een print screen van de PM te maken?

10. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Betekend dit dat als je één goede deal hebt gemaakt je op de thrusted list staat en er geen vermeldingen zijn van het aantal goede deals? En als er een slechte deal is, wordt dat dan ook op de lijst aangegeven?

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan maak je de deal toch in het topic, en de rest doe je via PM, dat bedoelen ze denk ik met die regel ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was meer een antwoord op Dulle. Die zei de meeste deals worden via PM gedaan. Maar bij mij gaat het vaak zo.

13. Damiën

Damiën Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helaas ook opgelicht door Zaangamer :'-(
    Spellen geruild en ik heb nooit iets ontvangen...nu zegt hij dat ík degene ben die nooit iets heeft opgestuurd (zelfs in zijn sig gezet) alleen maar om zichzelf in te dekken!
    De ruil met Zaangamer zou mijn 1e deal worden op dit forum maar is helaas niet goed uitgepakt. Durf ook niets meer te kopen oid.

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Het voorbeeld dat Hybrid geeft is voor ons inderdaad voldoende! Deals die niet in een thread zijn terug te vinden, dus echt 100% via pm, komen niet in aanmerking.

In de eerste instantie kom je inderdaad op de lijst te staan zodra je een goede deal hebt gemaakt. Zou het vermelden van het aantal goede deals gewenst zijn? In de lijst zullen we betrouwbare, onbetrouwbare en twijfelachtige members bijhouden. :)

Stuur via een pm even alle gegevens m.b.t. je mislukte deal met Zaangamer naar mij door. Ik weet niet of we je kunnen helpen, maar misschien dat we via een andere weg nog iets kunnen bereiken. Deze oplichter is namelijk al een aantal jaren bezig.

Helaas lopen er een stelletje eikels rond die er op uit zijn om mensen op te lichten. Met de trusted list hopen we een betrouwbare omgeving te realiseren waar mensen kunnen handelen.

15. Emma

Emma Guest

Als ik :p typ, dan komt er geen :9 smiley. Kan het misschien van : 9 naar : P veranderd worden? O-) Is veel logischer! \o/

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee, want zijn tong zit omhoog! :+

17. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe wil je voorkomen dat ik en mijn neefje een fictieve deal sluiten en allebei op de trusted list belandden? Het aantal deals doet er dan ook zeker toe als je een trusted list gaat maken. Ik denk dat een trustedlist alleen maar fraudegevoeligheid in de hand werkt en daarnaast nog een hoop werk geeft. De reden dat hij destijds ooit is afgeschaft. Is het hanteren van één blacklist/twijfel/klachten lijst niet een beter idee? Scheelt je een hoop werk en is effectiever dan van iedereen de deals bijhouden.

18. Emma

Emma Guest

De lijst is meer een toevoeging ofwel service dan een oplossing. Zolang je op een forum handelt, kan je nooit 100% zeker zijn dat dit goed gaat. Dit forum biedt een lijst, zodat je een indicatie hebt van wie er wel en niet te vertrouwen zijn. Meer is het ook niet :)

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, want : p is voor :p en : 9 is voor :9. Twee hele andere smileys. :)

20. Emma

Emma Guest

:p Oeh dat werkt! Dankjewel, dan vervalt mijn wens bij deze :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina