[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Raar want de link in deze thread gaat wel naar de juiste regels :

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=3186490#post3186490

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk hier maar bij overige regels.

3. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aangepast , bedankt voor de tip!

4. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Op de frontpage zie ik meestal zo'n dubbele streep tussen het nieuws van dezelfde dag en 1 enkele streep tussen het nieuws van bijvoorbeeld vrijdag en zaterdag.
    Mijn vraag is dan of het mogelijk is om die dubbele streep weg te krijgen, denk dat 't handiger is want meestal kijk ik niet naar nieuws van de vorige dag en dan denk ik dan meestal na zo'n dubbele streep dat dat al het nieuws van de dag is.( er staat wel "ik" maar denk dat meer mensen hier last van hebben:))

deze dus:

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Die dubbele strepen hebben te maken met het feit dat die de plek van reclamebanners markeert. Als er geen reclame is om dat te vullen, blijven die strepen wel staan.
    Als je even goed op let moet het geen probleem zijn, lijkt mij. Máár, ik zal even informeren bij Mirik.

6. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ok kwam gister om 3 uur s'nachts xboxworld checke en toen viel dit me wel erg op:+

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Misschien voortaan gewoon even om 8 uur 's avonds doen ofzo, haha. ;)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, klopt, die staat daar omdat er ooit eens een banner daar stond, maar die is blijven staan... beetje stom dat hij niet automatisch weggaat als de banner verdwijnd, zal vragen aan jorrit om aan te passen

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik bekeek laatst de resultaten van een enquete en zag toen wie er allemaal wat gestemd had... sinds wanneer is dit? Was me nog nooit opgevallen! Vind het leuk. ^^
    Het is me trouwens enkel bij de Wie is de Mol?-prijsvraag opgevallen. Is het zo in te stellen dan?

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij kon dat al een tijd. ;)

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt de poll wel of niet openbaar maken bij het aanmaken van de poll. Het hangt dus af van de vraag/thread of we hem dan ook openbaar maken of niet. :)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat me opvalt is dat echt nog heel veel mensen hun topic titel verkeerd doen in de Bazaar. Ik zou als mod helemaal gek worden.

Is er niet een mogelijkheid dat die mensen een pm gestuurt krijgen met de nieuwe regels en de consequenties als je je daar niet aan houdt. Ik denk dat veel mensen het niet bewust doen maar gewoon de faq niet lezen.

Er zal toch wel een optie zijn bij de Admins om een pm te sturen die direct naar iedereen gaat?

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op het ultimate snowboarding forum hebben ze dat heel makkelijk opgelost. Daar is ook een '2e hands' forum gedeelte, en als je daar een topic wil openen staat er voor 'onderwerp' (de titel dus) een uitvouwmenutje waar je uit GEZ of TK kan kiezen. Dat is geen vBulletin though. Maar als dat hier ook gedaan zou worden (maar dan met [360], [PS3], [Wii], [XBOX], [PS2], [NGC], [PSP], [NDS], [DVD], [Overig] en [Multi]) dan zou het een stuk beter worden denk ik.

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Wil je nu een pm naar veelvuldige overtreders of een pm naar iedereen? Mensen die constant verkeerde topictitels maken, krijgen dat wel te horen met een mod-edit en/of een post. Blijven ze dat doen, krijgen ze uiteindelijk zelfs een waarschuwing. Je zou eens moeten weten hoe goed onze twee XBazaar mods op de hoogte zijn van iedereen. Ik denk dat waarschuwen wel adequaat is.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoel iedereen op het forum. Excuses.
    Ik denk alleen dat voorkomen beter is dan genezen. :)

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen die geen aankondigingen, mod-edits, mod-opmerkingen of FAQ's lezen, zullen die wel een lange pm met regels lezen? Door een pm naar iedereen te sturen, vallen we ook mensen lastig die hier al jaren niet meer komen. Dat wil ik proberen te voorkomen. :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk het wel het is gelijk meer persoonlijk waardoor mensen het eerder aannemen, en de regels een keer lezen omdat ze nooit naar de FAQ hebben gekeken.

"Lastig vallen" is een groot woord. Mensen die hier al lang niet meer komen hebben er geen "last" van. Maar als ze weer eens een keer komen omdat ze iets willen verkopen, hebben ze gelijk info over de nieuwe Bazaar. :)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Nou ja als ik me 5 jaar geleden voor het laatst heb laten zien hier op dit forum omdat ik één vraag had en daarna een Gamecube heb gekocht, wil ik geen mail krijgen met "je hebt een PM over nieuwe regels ontvangen 8)"

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je krijgt toch geen mail als je een PM krijgt?

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je instellen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina