1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dan moet dat voor de Bazar uitgeschakeld worden! :+

Maar het zal idd niet zo vaak voor komen, ik dacht dat het gewoon wel handig zou zijn voor die enkele keren dat het wel voorkomt.
    Stomme snotneuzen die de zoekfunctie niet willen gebruiken! :mad:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Eigenlijk is het gewoon vooral voor jou :+ Aangezien jij zowat alle nieuwe topics aanmaakt tegenwoordig :p

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het is ook voor mij ja. :p Tegenwoordig krijg ik topicverzoekjes binnen. :+

Maar ook in het Hardware/algemeen gedeelte zie je vaak topics met nagenoeg dezelfde titels terugkomen.

Als zo een scriptje gemakkelijk te implementeren zou zijn zou het zeker een goede toevoeging zijn voor XBW.
    Mits het dus gemakkelijk te doen is, want zoals Gerjan zegt komt het niet al te vaak voor, maar het kan zeer zeker handig zijn voor de momenten dat het wel voorkomt.

Maar ik denk dat dit weer een van mijn vele requests wordt waar niks mee gedaan wordt. :'-((omdat het niet kan, of omdat ze het stom vinden)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er is niet echt een topic hiervoor.

Maar ik wil even me respect geven aan de mensen die de Frontpage tijdens de E3 van info voorzien hebben. Heel veel nieuws en ook lekker snel ( kwam zelfs nieuwtjes tegen die ik nog niet op andere sites gezien had en ik kijk op veel sites. ;)). De Frontpage is langzaam een goede trekpleister aan het worden voor nieuwe members. ( Het laatste half jaar gaat het vooruit, me de E3 was weer van een nieuw niveau)

Dus super gedaan. :thumbs:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook lekker veel prijsvragen afgelopen tijd! :D

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is allemaal Mirik's werk, heb hem heel af en toe geholpen, maar dat stelt niets voor. Hij heeft echt als een gek nieuwtjes zitten posten, pics zitten labelen en de site op gooien. :+ Zeker nice. Ik zou het denk ik strontbeu worden! :eek:
    Ik hoop dat het ook nieuwe mensen trekt.

\o/ Ik maak de prijsvragen. :+

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dus ik moet bij jou zijn om de uitslagen te manipuleren? :+
    En om te zeuren wanneer de uitslag eens eindelijk komt.

Maar Hybje heeft sowieso gelijk. Zelfs ik ben de laatste tijd op de FP te vinden, terwijl dat voorheen nooit zo was.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, uitslag komt zo van 4 prijsvragen. :eek: Ik wacht even tot ze allemaal klaar zijn, doe ik het samen.

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dus pas als ze allen zijn afgelopen?....

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat staat er ja.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op een ander forum waar ik ook vaak zit. Zit ook een Thanks button, vind het persoonlijk heel handig om snel iemand te bedanken voor een post, zonder weer nutteloze bedankt post te maken. Is dat niet wat voor hier of is dat alleen met een nieuwere versie van vbulletin? :)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je een specifieker voorbeeld? Een link o.i.d.
    We hadden ooit een reputation system. Dus er zit er al een vorm van bedanken in de huidige VBulletin software. Ik weet alleen niet of het is zoals jij het bedoelt, dat zou ik even moeten uitzoeken.

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel je dat onder iedere post komt "deze gebruiker/post is bedankt door: ..."?

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja ik ken dat en vervolgens krijg je steeds posts met "Ik heb je een bedankje gestuurd!" 8) Vraag me ook af of het echt wel scheelt in posts.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je beter een plus en min reputation maken achtig iets maken. Dus zo'n + en - onder je Locatie ofzo.

Voorbeeld 1
    Voorbeeld 2

Voorbeelden zijn misschien een beetje weird maar ik denk wel dat jullie het snappen. Per dag kan je een persoon 1x reppen, en niet te veel ofzo maar echt als diegene iets goeds heeft gedaan. Dulle krijgt dus zo'n 3827402740 + reps per dag.

Laatst bewerkt: 10 jun 2009
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het gaat mij meer om een specifieke post. :)

"Weet iemand hoe je boven op het balkon komt? ""
    " De derde trap op en dan aan de linkerkant er overheen springen"

En dan de "bedankt" button voor die post.

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Denk ik niet. Want een +/- rep systeem heeft hier al gruwelijk gefaald. Dan kun je gewoonweg niet voorkomen dat vriendjes elkaar aan een betere score gaan helpen. Als je een thanks-button enkel aan de post koppelt, is het niet meer interessant om te gaan lopen patsen met je grote behulpzaamheids-score, want die is er niet.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind het prima hoe het nu is, geen reden om een thanks/points systeem toe te voegen vind ik. Alhoewel bepaalde achievements wel leuk zouden zijn. (DulleNL voor het maken van de meeste topics, member xxx voor het maken van de xxx handleiding, enzovoort.)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina