1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Feature Request

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Dusky Demon NL, 3 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Niks, maar je moet een licentie hebben om dat ding te downloaden. En die heeft, zoals je al zei, alleen Jorrit :+

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ah okay, maar we kunnen het binnenkort dus wel verwachten :)

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wie zegt dat? :+

Voorlopig zijn er ook nog een aantal andere plannen en komt 4.0 binnenkort uit.

4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Laten we eerst eens kijken hoe die plug-in werkt en of het voor ons forum wat toevoegt. Laten we niet op de zaken vooruit lopen. O-)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Werk die plannen dan eens snel uit. Aan dit trage gedoe hebben we niks. :+
    Natuurlijk voegt het wat toe. Mensen gaan meer moeite doen om waardevolle posts te maken. ;)

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dulle wil gewoon een Thank-You Ratio die hoger is dan de inflatie van Zimbabwe ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iedereen zal dat hebben. ;) Aangezien er geen 'Ik haat deze post' knop zal bestaan.

Nee, maar het gaat me allemaal gewoon te traag. 4 maanden voordat ik uberhaupt wat kreeg te horen over mijn sterretje.
    En over sommige suggesties sowieso nooit meer wat gehoord. Geen klantvriendelijk forum dit.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nounou. 8) Ik vind het spijtig dat er niet direct gereageerd is op je sterretjes. Dat realiseerde ik me ook meteen toen je ernaar linkte deze week. Dat is gewoon oprecht vergeten in de drukte en daarvoor mijn excuses. Daarnaast zijn een aantal ambitieuze ideeën ook gewoon gesneuveld in technische beperkingen (zoals het idee voor forumachievements, waar wel concrete plannen voor waren bedacht).
    Maar om terug tekomen op sterretjes: Persoonlijk zie ik de meerwaarde er niet van in t.o.v. een thank-button. Hoe compacter hoe beter in mijn ogen. :eek:

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, het gaat me niet alleen om de sterretjes. Is iets wat me vaker is opgevallen.
    Heb geen zin (en zou ook flauw zijn) om verdere voorbeelden op te gaan noemen, maar zoals gezegd is het gewoon niet de eerste keer dat er een 'beetje' traag werd gereageerd op een suggestie.
    Niet alleen op die van mij.

En als iets definitief sneuvelt is een update wel zo fijn, want er zijn mensen die daar op wachten. Niet gewoon stilletjes voorbij laten gaan.
    (weet niet meer of die update er in het geval van die achievements is geweest?)

Dus bij deze gewoon een schop onder jullie kont, en de hoop dat het in het vervolg allemaal lekker snel gaat. Anders ben ik weer de eerste die gaat klagen. :D

Dus, de meerwaarde van sterretjes?
    1. Je ziet de naam niet van de persoon die de post goed vindt. Anonimiteit wordt op internet altijd gewaardeerd.

2. Ik vind het mooier, het verpest minder de layout.
    Mits je dus een kleur sterretjes neemt wat goed bij XBW past.

^Daar is het maar 1 enkele user die Thank you zegt, maar zodra het er meer worden wordt het heel onoverzichtelijk en druk. Sterretjes =mooier, compacter, anoniemer.

IMO

Dus niet dat ik een probleem heb met het voorstel van Hybje hoor, ik vind die van mij gewoon beter. :+

En nogmaals, voordat de grapjassen langskomen, geen commentaar op het onderwerp van mijn voorbeeld

10. Emma

Emma Guest

Ik zou een icoontje in de vorm van een duim maken, met een cijfer erachter.

Bijv.:

Dulle zegt iets..blablabla
    83[​IMG]

En dat dan iets mooier zeg maar \o/

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Als we maar niet van die groene blokjes krijgen e.d.! Die dingen die je op die screens ziet...
    Daar heb ik echt een schijthekel aan.
    Ik vind het wel een erg goed initiatief om members die veel doen voor de community (Dulle in het speciaal) op de een of andere manier te waarderen voor wat z'n doen, maar niet door allerlei medailles op te spelden.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je of er een Vbulletin hack is die doet wat jij voor ogen hebt? Want thread-rating zit wel al standaard ingebouwd in de Vbulletin software, maar posts niet.

Er moet bij beide systemen ook gekeken worden naar hoe je je stem uitbrengt. Het doel is namelijk om te voorkomen dat er voor bedankjes appart gepost wordt, maar dat je wel iemand de thumbsup kunt geven. Dit is verrekte handig in bijvoorbeeld het Koopjestopic. Daarom is het wel van belang dat mensen eerder op de Thank You button drukken dan dat ze gaan posten. Dat moet makkelijker zijn, sneller of eerder in het oog springen. Het moet zo simpel mogelijk zijn. Ik vermoed dat als je een hele rating uit moet uitzoeken, dat mensen het al gauw overslaan.
    De anonimiteit vind ik wel een voordeel.

Edit:
    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=204117
    De features klinken zeer interessant!

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Out of date?:+

Maar ik zou niet weten wat je er aan hebt eigenlijk. Als dat komt gaat iedereen vragen Thank me dit Thank me dat :p

14. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, want je kunt User-count uitschakelen. Als er geen teller in je profiel staat, is er ook geen epeen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    @ Dulle

Jij ook op Racedeparment? :+

Het valt wel mee hoe druk het eruit ziet als veel mensen op Thanks drukken.

Voorbeeld

Als je ook btw bij mijn voorbeeld rechtsboven kijkt zie je ook zo sterren systeem, bedoel je dat?

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Tjek deze site, daar zijn echt zoveel hacks te vinden. Als je hulp nodig hebt met hacks installen of wat dan ook, pm me maar, heb het veel gedaan.

http://www.vbhackers.com/

Misschien is naast postcount onder je naam, ook cool om je gamerscore te showen?

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zie je toch ook als je met je muis over je GT gaat? :)

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
  19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie dat Arjan een aankondiging heeft gedaan over de Bazaar.
    Ik betwijfel alleen of iedereen het gaat zien, omdat mensen er vaak eroverheen kijken.

Kan je niet iedereen een PM sturen of een email? Ik weet nog dat Matrix een tijd geleden zei dat die niet mensen wil lastig vallen die nooit meer op het forum komen. Ik krijg zo vaak mailtjes van forums waar ze iets veranderen en waar ik nooit meer kom, en irritant vind ik het niet en gooi hem toch gelijk weg. Maar als het een forum betreft waar je dagelijks op komt dan lees je het natuurlijk wel. Dus het lijkt me makkelijker om er voor te zorgen dat iedereen het ziet en het gaat toepassen.

Just my 2 cents. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina